GIŚ.6730.14.2017.DB - zawiadomienie o zakończeniu postępowania w sprawie zmiany decyzji o warunkach zabudowy (budowa budynku handlowo-usługowego, parkingu, placu manewrowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w rejonie ulic Sprzymierzonych i Wałeckiej w Mirosławcu) w zakresie odprowadzenia wód deszczowych.
Mirosławiec, dnia 29 kwietnia 2021 r.
GIŚ.6730.14.2017.DB
Z A W I A D O M I E N I E
o zakończeniu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) zawiadamia się, iż zostało zakończone postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o warunkach zabudowy znak GIŚ.6730.14.2017.DB wydanej w dniu 20 października 2017 roku dla inwestycji polegającej na budowie budynku handlowo-usługowego, parkingu, placu manewrowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 353/3, 353/2, 353/4 i 355 położonych w rejonie ulic Sprzymierzonych i Wałeckiej w Mirosławcu, obręb m. Mirosławiec (0001) w zakresie odprowadzenia wód deszczowych.
Wobec powyższego informuje się, iż zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego , właścicielom działek, jak również stronom tego postępowania, przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym stadium prowadzonego postępowania, a przed wydaniem decyzji przysługuje im prawo wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego pisma przy czym, gdy strona nie jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości, na której realizowana ma być inwestycja, termin siedmiu dni należy liczyć od upływu siódmego dnia od daty wywieszenia zawiadomienia na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu jak również w BIP-ie UM w Mirosławcu z uwzględnieniem poniższych zasad:
- z uwagi na zagrożenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej u ludzi wywołanej tym wirusem (COVID-19), w trosce o zdrowie Państwa i pracowników Urzędu Miejskiego, osobisty kontakt z osobą prowadzącą sprawę oraz z Biurem Obsługi Interesanta jest zawieszony;
- kontakt telefoniczny lub elektroniczny z osobą prowadzącą postępowanie w godzinach: od poniedziałku do środy w godzinach od 700 do 1500, w czwartek od 700 do 1600 lub w piątek od 700do 1400;
- dokonywanie czynności związanych z prowadzoną sprawą (wnioski dowodowe, ewentualne uwagi i zastrzeżenie) jest możliwe drogą pocztową, za pośrednictwem platformy elektronicznej ePUAP lub poprzez złożenie dokumentacji do skrzynki podawczej zlokalizowanej przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
Po upływie ww. terminu zostanie wydana decyzja w oparciu o dokumenty posiadane w aktach sprawy.
Otrzymują:
1. Wnioskodawca:
1) Dino Polska S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn. Przesłano drogą elektroniczną.
2. Strony w postępowaniu (rozdzielnik w aktach sprawy) - na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego strony zostały zawiadomione za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu (https://bip.miroslawiec.pl/) oraz tablic ogłoszeniowych Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
3. Burmistrz Mirosławca (a/a).
Sprawę prowadzi:
Zastępca Burmistrza – Dariusz Bartosik
tel. (67) 259 61 85
pokój nr 9; e-mail: d.bartosik@miroslawiec.pl