Załącznik nr 5 - Rozstrzygnięcie
Załącznik Nr 5
do uchwały Nr XXXIX/299/2022
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 24 lutego 2022r.
Rozstrzygniecie Rady Miejskiej w Mirosławcu
o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do Studium
Na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741, ze zm.), Rada Miejska w Mirosławcu rozstrzyga o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec.
Projekt Studium został wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 30.08.2021 r. do 30.09.2021 r.
Dyskusja publiczna odbyła się w dniu 23.09.2021 r.
Na podstawie art. 11 pkt 8 wyznaczony został termin, w którym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu studium. Termin ten określono do dnia 22.10.2021 r.
W ustawowym terminie, po wyłożeniu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec, tj. do dnia 22.10.2021 r., wpłynęły 2 (słownie: dwie) uwagi o identycznej treści.
Lista nieuwzględnionych uwag do projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec:
Lp.
Data wpływu
Treść uwagi
Oznaczenie nieruchomości
Rozstrzygnięcie Burmistrza
Rozstrzygnięcie Rady Miejskiej w Mirosławcu – załącznik nr 5 do uchwały Nr XXXIX/299/2022 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 24 lutego 2022
1
22.09.2021
Zlokalizowanie terenu pod produkcję i usługi w pobliżu Próchnowa oraz Bronikowa stoi w sprzeczności z obowiązującą “Strategią Rozwoju Gminy na lata 2016-2025” [Mirosławiec 2015], obowiązującym “Studium Uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec” [Załącznik Nr 1 do uchwały Nr VIII/58/2015 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28.05.2015 r.] oraz kłóci się z najważniejszymi potrzebami i możliwościami rozwoju Gminy opisanymi w pkt 7 “Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Mirosławiec wraz z prognozą oddziaływania na środowisko” [Mirosławiec 2021].
Dz. nr 162 obr. Próchnowo i dz. nr 5/4 obr. Bronikowo
Wyznaczony w Studium teren produkcyjno-usługowy to tylko w niewielkiej części teren istniejącej fermy kurzej. Pozostały obszar został wskazany do dalszego zainwestowania produkcyjno-usługowego. Wyznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Mirosławiec teren PU został pozytywnie zaopiniowany i uzgodniony w procedurze planistycznej związanej z przygotowaniem projektu Studium.
Rodzaj i zasięg dalszego zainwestowania przedmiotowego obszaru zostanie określony na dalszym etapie, kiedy pojawią się konkretne plany inwestycyjne, tj. etapie procedury oceny oddziaływania na środowisko dla konkretnych przedsięwzięć.
2
23.09.2021
Zlokalizowanie terenu pod produkcję i usługi w pobliżu Próchnowa oraz Bronikowa stoi w sprzeczności z obowiązującą “Strategią Rozwoju Gminy na lata 2016-2025” [Mirosławiec 2015], obowiązującym “Studium Uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec” [Załącznik Nr 1 do uchwały Nr VIII/58/2015 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28.05.2015 r.] oraz kłóci się z najważniejszymi potrzebami i możliwościami rozwoju Gminy opisanymi w pkt 7 “Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Mirosławiec wraz z prognozą oddziaływania na środowisko” [Mirosławiec 2021].
Dz. nr 162 obr. Próchnowo i dz. nr 5/4 obr. Bronikowo
Wyznaczony w Studium teren produkcyjno-usługowy to tylko w niewielkiej części teren istniejącej fermy kurzej. Pozostały obszar został wskazany do dalszego zainwestowania produkcyjno-usługowego. Wyznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Mirosławiec teren PU został pozytywnie zaopiniowany i uzgodniony w procedurze planistycznej związanej z przygotowaniem projektu Studium.
Rodzaj i zasięg dalszego zainwestowania przedmiotowego obszaru zostanie określony na dalszym etapie, kiedy pojawią się konkretne plany inwestycyjne, tj. etapie procedury oceny oddziaływania na środowisko dla konkretnych przedsięwzięć.