Zarządzenie nr 52/2009
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia przetargu nieograniczonego oraz powolania komisji przetargowej i określenia jej zadań na "Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec" |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 52/09
Burmistrza Mirosławca
z dnia 12 sierpnia 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego oraz powolania komisji przetargowej i określenia jej zadań na "Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec"
Na podstawie art.19 ust.2, art. 20 i art.21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 82 poz. 560 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1.
1. Przeprowadzić w dniu 24 sierpnia 2009 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec przetarg nieograniczony na "Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec" po wcześniejszym ogłoszeniu informacji o przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec oraz na stronie internetowej UGiM Mirosławiec (http://bip.miroslawiec.pl)
2. Ustalić, że termin składania ofert upływa dnia 24 sierpnia 2009 r. o godz. 10:00, a miejscem ich składania jest sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec.
3. Ustalić, że opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi 10,00 zł brutto (+ koszt wysyłki)
4. Ustalić, że kryterium dokonywania oceny ofert jest: cena (koszt) - 100%
§ 2. Powołać Komisje Przetargową w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego o którym mowa z § 1, w następującym składzie osobowym:
1. Tomasz Wojciechowski - Podinspektor - Przewodniczacy Komisji
2. Bogumiła Kargul - Podinspektor - Sekretarz Komisji
3. Dorota Łodygowska - Główna księgowa - Zastepca Przewodniczącego Komisji
4. Tadeusz Łosin - Inspektor - Członek Komisji
5. Aleksander Matusiak - Inspektor - Członek Komisji
§ 3. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zbadanie i ocena ofert oraz propozycja wyboru oferty najkorzystniejszej.
§ 4. Nadaje się regulami pracy Komisji Przetargowej w brzmieniu jak niżej:
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczacy Komisji.
2. Dokumentacje postępowania prowadzi Sekretarz Komisji.
3. W zakresie przygotowania postepowania Komisja Przetargowa proponuje wybór trybu udzielenia zamówienia, przygotowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia zamówienia.
4. W zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Komisja w szczególności udziela wyjasnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert, ocenia spełnienie warunków stawianych wykonawcom, przedstawienia kierownikowi zamawiającego propozycję wykluczenia, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a także wystepuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
5. Komisja podejmuje kolegialnie swoje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą wiekszością głosów, a w przypadkach spornych głos decydujący ma Przewodniczacy Komisji.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Podinspektorowi ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej mgr inz. Tomaszowi Wojciechowskiemu. §
6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.