Zarządzenie nr 43
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania zespołu projektowego ds. realizacji projektu pn "Edukacja w Gminie Mirosławiec" |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 43
Burmistrza Mirosławca
z dnia 15 marca 2024 r.
w sprawie powołania zespołu projektowego ds. realizacji projektu pn "Edukacja w Gminie Mirosławiec"
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688) oraz § 8 zarządzenia 50 z dnia 31 maja 2019 r. w sprawie regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:
§ 1.
1. W celu realizacji projektu pn. "Edukacja w gminie Mirosławiec" powołuję zespół projektowy, którego skład osobowy i zakres obowiązków określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. W skład zespołu projektowego, o którym mowa w ust. 1, wchodzą pracownicy Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, Szkoły Podstawowej w Mirosławcu, Szkoły Podstawowej w Piecniku oraz przedstawiciel partnera - Project Hub Sp. z o.o.
3. Do obowiązków członków zespołu należy czynny udział w realizacji projektu, kompletowanie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w konsultacjach i pracach zespołu, gromadzenie i analiza informacji związanych z zakresem działania w zespole, a także wykonywanie zadań zgodnych z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1.
4. Członkom zespołu może zostać przyznane wynagrodzenie.
§ 2. Projekt, o którym mowa w §1 ust. 1 dofinansowany jest w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachodniego (FEPZ), Priorytet 6: Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.9 Edukacja ogólna.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Mirosławiec.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Mirosławca
Piotr Pawlik
Załącznik do zarządzenia Nr 43
Burmistrza Mirosławca
z dnia 15 marca 2024 r.
Skład osobowy i zakres obowiązków zespołu projektowego.
§ 1. Grupa Sterująca.
1. Na poziomie strategicznym projekt będzie zarządzany przez Grupę Sterującą w składzie:
1) Piotr Pawlik - Burmistrz Mirosławca,
2) Danuta Gielniowska - Szymanowska - Członek Zarządu Project Hub Sp. z o.o.
2. Do kompetencji członków Grupy Sterującej należą w szczególności:
1) zatwierdzanie kluczowych decyzji w projekcie,
2) reagowanie na ryzyka,
3) odpowiedzialność za długoterminowe zarządzanie projektem i jego monitoring.
§ 2. Zespół Projektowy.
1. Na poziomie operacyjnym projekt będzie zarządzany przez Zespół Projektowy w składzie:
1) Kierownik projektu - Anna Nowak - pracownik partnera Project Hub Sp. z o.o., do którego zadań należy:
a) zarządzanie działaniami i harmonogramem projektu,
b) ewaluacja wsparcia projektu,
c) sporządzanie wniosków o płatność,
d) kontakt z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie,
e) monitoring projektu,
f) realizacja działań z zakresu równości szans,
g) prowadzenie i archwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu ze strony Partnera,
h) realizacja zadań należących do Partnera.
2) Asystent kierownika projektu - Magdalena Grzegorczyk - podinspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu, do którego zadań należy:
a) wspieranie Kierownika Projektu w realizacji jego zadań,
b) prowadzenie i archwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu ze strony Lidera,
c) realizacja zadań należących do Lidera.
3) Specjalista ds. wsparcia - Krystyna Górniak - dyrektor Szkoły Podstawowej w Mirosławcu, do którego zadań należy:
a) rekrutacja uczniów w SP Mirosławiec,
b) bieżące badanie i monitorowanie potrzeb uczniów,
c) organizacja pracy placówki umożliwiająca sprawne funkcjonowanie szkoły w czasie realizacji projektu,
d) współpraca z Kierownikiem Projektu,
e) udział w odbiorach dostaw wyposażenia.
4) Specjalista ds. wsparcia - Katarzyna Pierzchała - dyrektor Szkoły Podstawowej w Piecniku, do którego zadań należy:
a) rekrutacja uczniów w SP Piecnik,
b) bieżące badanie i monitorowanie potrzeb uczniów,
c) organizacja pracy placówki umożliwiająca sprawne funkcjonowanie szkoły w czasie realizacji projektu,
d) współpraca z Kierownikiem Projektu,
e) udział w odbiorach dostaw wyposażenia.
5) Specjalista ds. zamówień publicznych - Justyna Darłak - Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu, do którego zadań należy:
a) przygotowanie, wybór procedury z zakresu zamówień publicznych oraz jej przeprowadzenie przy współpracy z Kierownikiem Projektu.
6) Koordynator finansowy projektu - Dorota Łodygowska - Główna księgowa w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu, do którego zadań należy:
a) nadzór nad budżetem projektu,
b) monitoring wydatkowania środków finansowych oraz dokumentacji finansowej w szkołach,
c) weryfikacja klasyfikacji budżetowej wydatków w ramach projektu,
d) sporządzanie informacji o projekcie w sprawozdaniu finansowym z wykonania budżetu.
7) Księgowa projektu - Barbara Stakuć - Główna Księgowa w Szkole Podstawowej w Mirosławcu, do której zadań należy:
a) dokonywanie płatności projektu,
b) sporządzanie zestawień kosztów na potrzeby projektu w zakresie wydatków szkół,
c) księgowanie dokumentów finansowych dotyczących projektu w zakresie realizowanym przez szkoły,
d) ewidencja środków trwałych zakupionych do szkoły w ramach realizowanego projektu,
e) monitoring wydatkowania środków finansowych oraz dokumentacji finansowej w szkołach.
8) Specjalista ds. kosztów osobowych - Andrzej Klimczak - Główny Specjalista w w Szkole Podstawowej w Mirosławcu, do którego zadań należy:
a) przygotowywanie angaży, list płac oraz dokumentacji pracowniczych dotyczących nauczycieli zaangażowanych w projekcie, a także naliczanie dla nich płac,
b) sporządzanie umów cywilnoprawnych dla Zleceniobiorców zleconych usług,
c) naliczanie płac dla osób zaangażowanych w realizację projektu,
d) prowadzenie dokumentacji płacowej,
e) prowadzenie spraw z zakresu obowiązków płatnika składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne, Fundusz Pracy, itp.