W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR LVIII/454/2023 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 sierpnia 2023 r. w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydacie na ławnika

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydacie na ławnika

UCHWAŁA NR LVIII/454/2023

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 29 sierpnia 2023 r.

w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydacie na ławnika



Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 i 572) i art. 162 § 9 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 217, 289, 614 i 1030) Rada Miejska w Mirosławcu uchwala, co następuje:

§ 1. Zasięgnąć od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie informacji o kandydatce na ławnika do Sądu Rejonowego w Wałczu w wyborach na kadencję 2024 - 2027 Pani Honoraty Cegielskiej.

§ 2. Upoważnia się Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mirosławcu do przesłania, łącznie z uchwałą, następujących danych osobowych kandydatki, o której mowa w § 1:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) nazwisko panieńskie;

3) imiona rodziców;

4) data i miejsce urodzenia;

5) miejsce zamieszkania;

6) miejsce pobytu jeżeli jest inne niż miejsce zamieszkania;

7) nr PESEL.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

§ 4. Uchwała podlega podaniu do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

   
Przewodniczący Rady Miejskiej

Załączniki

Powiadom znajomego