W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR XXVII/148/2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 30 grudnia 2004 r. w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach miasta i gminy Mirosławiec

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach miasta i gminy Mirosławiec
status uchwały unieważniona

UCHWAŁA NR XXVII/148/2004

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 30 grudnia 2004 r.

w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach miasta i gminy Mirosławiec

Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst z 2001 r. Dz.U. nr 142 poz. 1591 ze zmian) uchwala się co następuje:

§ 1. Na terenach i obiektach komunalnych można umieszczać reklamy, po:

1) uzyskaniu zgody Burmistrza Gminy i Miasta Mirosławiec,

2) podpisaniu umowy,

3) wniesieniu opłat.

§ 2. W celu uzyskania zgody wymagane jest złożenie wniosku zawierającego:

1)  projekt graficzny reklamy, kolorystyczny, w określonej skali lub kolorową fotografie;

2)  projekt konstrukcji zawierający podstawowe wymiary (długość, szerokość, rodzaj materiału, sposób mocowania);

3)  projekt lokalizacji, wskazanie miejsca lokalizacji.

§ 3. Ustawienie lub zamocowanie reklamy zobowiązuje do:

1)  utrzymania tablic reklamowych i miejsca w obrębie ich usytuowania w estetycznym stanie;

2)  w przypadku stwierdzenia złego stanu reklamy do niezwłocznej konserwacji, naprawy lub usunięcia;

3)  usunięcia reklamy w przypadkach określonych umową;

4)  umieszczenia w lewym dolnym narożniku numeru umowy.

§ 4. Ustala się bazowe stawki opłaty rocznej za umieszczenie tablic i urządzeń reklamowych wolno stojących na obiektach i terenach komunalnych w wysokości 120 zł za 1 m² powierzchni rocznie.

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dnie podjęcia.

Powiadom znajomego