UCHWAŁA NR XXVII/148/2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 30 grudnia 2004 r. w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach miasta i gminy Mirosławiec
jakiego organu | Rady Miejskiej |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach miasta i gminy Mirosławiec |
status uchwały | unieważniona |
UCHWAŁA NR XXVII/148/2004
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 30 grudnia 2004 r.
w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach miasta i gminy Mirosławiec
Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst z 2001 r. Dz.U. nr 142 poz. 1591 ze zmian) uchwala się co następuje:
§ 1. Na terenach i obiektach komunalnych można umieszczać reklamy, po:
1) uzyskaniu zgody Burmistrza Gminy i Miasta Mirosławiec,
2) podpisaniu umowy,
3) wniesieniu opłat.
§ 2. W celu uzyskania zgody wymagane jest złożenie wniosku zawierającego:
1) projekt graficzny reklamy, kolorystyczny, w określonej skali lub kolorową fotografie;
2) projekt konstrukcji zawierający podstawowe wymiary (długość, szerokość, rodzaj materiału, sposób mocowania);
3) projekt lokalizacji, wskazanie miejsca lokalizacji.
§ 3. Ustawienie lub zamocowanie reklamy zobowiązuje do:
1) utrzymania tablic reklamowych i miejsca w obrębie ich usytuowania w estetycznym stanie;
2) w przypadku stwierdzenia złego stanu reklamy do niezwłocznej konserwacji, naprawy lub usunięcia;
3) usunięcia reklamy w przypadkach określonych umową;
4) umieszczenia w lewym dolnym narożniku numeru umowy.
§ 4. Ustala się bazowe stawki opłaty rocznej za umieszczenie tablic i urządzeń reklamowych wolno stojących na obiektach i terenach komunalnych w wysokości 120 zł za 1 m² powierzchni rocznie.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Mirosławiec.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dnie podjęcia.