UCHWAŁA NR XXXVI/198/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 września 2005 r. w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na II półrocze 2005 r.
jakiego organu | Rady Miejskiej |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na II półrocze 2005 r. |
status uchwały | obowiązująca |
UCHWAŁA NR XXXVI/198/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 września 2005 r.
w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na II półrocze 2005 r.
Na podstawie § 12 ust. 1 oraz § 64 ust. 1 Statutu Gminy - uchwala nr XXXII/170/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie Statutu Gminy Mirosławiec ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego nr 50 z dnia 17 czerwca 2005 r., Rada Miejska w Mirosławcu uchwala co następuje:
§ 1. Zatwierdza się plan pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2. Zatwierdza:
1) plan pracy Komisji Polityki Społecznej zgodnie z załącznikiem nr 2,
2) plan pracy Komisji Gospodarki i Budżetu zgodnie z załącznikiem nr 3,
3) plan pracy Komisji Rewizyjnej zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Przewodniczącym stałych komisji rady.
§ 4. Uchwała obowiązuje z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXVI/198/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 września 2005 r.
PLAN PRACY Sesji Rady Miejskiej w Mirosławcu na rok 2005 na II półrocze
Termin realizacji |
Tematyka spotkań |
Osoby zaproszone (wykonawcy) |
Wrzesień 29.09.2005 r. godz. 10:00 |
1. Informacja przedstawiciela firmy REGN SELLS o możliwości wydzierżawienia i utworzenia spółki z UGiM w Mirosławcu celem zagospodarowania i możliwości dalszej rozbudowy wysypiska śmieci. |
Wiceprezes Zarządu Firmy dr inż. Andrzej Bogucki |
2. Informacja o przygotowaniu Zespołu Szkół w Mirosławcu i Piecniku do roku szkolnego 2005/2006 oraz Przedszkola w Mirosławcu. |
Dyrektorzy Szkół i Przedszkola |
|
3. Informacja o realizacji budżetu gminy i miasta Mirosławiec za I półrocze 2005 r. |
Skarbnik |
|
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Mirosławiec na 2005 r. |
||
5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na II półrocze 2005 r. |
|
|
6. Kalkulacja i stawki czynszu za mieszkania komunalne - egzekwowanie zaległości czynszowych za lata 2003/2004 |
Inspektor Kowalska |
|
7. Informacja o działalności i gospodarce finansowej Ośrodka Kultury w Mirosławcu a okres 14.06 -14.09.2005 r. |
Dyrektor OK. |
|
Październik 24.10.2005 r. godz. 10:00 |
1. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Mirosławiec na 2005 r. |
Skarbnik |
2. Informacja dot. załatwienia spraw: |
Inspektor Kośmider i Skrzypczyk |
|
a) wykupienia działki ogrodniczej nr 630 przez użytkownika, |
|
b) użytkowania drogi - działki 121/1 użyczonej przez UGiM |
|
c) działka - droga nr 119/5 i 123 przy których częściowo usunięto trelinki, |
||
d) działka - droga nr 119/4 i 121/1 czy jest właściwie wytyczona granica drogi. |
||
Listopad 30.11.2005 r. godz. 10:00 |
1. Podjęcie uchwał w sprawie podatków i opłat na 2006 r. |
Inspektor Stańczyk |
2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Mirosławiec na 2005 r. |
Skarbnik |
|
3. Informacja o sposobie załatwienia skarg i zażaleń zgłaszanych przez mieszkańców miasta i gminy. |
|
|
Grudzień 30.12.2005 r. godz. 10:00 |
1. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Mirosławiec na 2005 r. |
Skarbnik |
2. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy i miasta Mirosławiec na rok 2006 |
||
3. Ocena utrzymania stanu dróg gminnych i chodników w okresie zimowym. |
Inspektor Kośmider |
|
4. Sprawozdania z działalności stałych komisji Rady Miejskiej. |
Przewodniczący Komisji |
|
5. Zatwierdzenie planów pracy Rady Miejskiej, Komisji Rewizyjnej, Komisji Gospodarki i Budżetu, Komisji Polityki Społecznej. |
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXVI/198/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 września 2005 r.
PLAN PRACYKomisji Polityki Społecznej Rady Miejskiej na 2005 r. (IX - XII)
WRZESIEŃ
- Realizacja budżetu za I półrocze 2005 r.
- Informacje o przygotowaniu szkół do nowego roku szkolnego:
* organizacja roku,
* remonty i modernizacja w okresie wakacyjny.
- Zapoznanie z projektami uchwał.
- Sprawy bieżące.
PAŹDZIERNIK
- Informacje Dyrektora Ośrodka Kultury o planach i zamierzeniach na rok przyszły i lata następne.
- Wypoczynek dzieci i podczas wakacji b.r.
- Zajęcia pozalekcyjne w szkołach:
* koła zainteresowań,
* koła przedmiotowe.
- Zapoznanie z projektami uchwał.
- Sprawy bieżące.
LISTOPAD
- Przyjęcie regulaminu wynagrodzenia nauczycieli na 2006 r.
- Plan pozyskania środków przez gminę w 2006 r.
- Bezrobocie w gminie - porównanie danych z 2004 r.
- Omówienie projektów uchwał.
- Sprawy bieżące.
GRUDZIEŃ
- Sprawozdanie dotyczące działalności pracy komisji za 2005 r.
- Plan pracy na 2006 r.
- Ocena projektu budżetu na 2006 r.
- Omówienie projektów uchwał.
- Sprawy bieżące.
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXVI/198/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 września 2005 r.
PLAN PRACY Komisji Gospodarki i budżetu Rady Miejskiej w Mirosławcu na II półrocze 2005 r. (wrzesień - grudzień)
Termin realizacji |
Tematyka spotkań |
Osoby zaproszone (wykonawcy) |
Wrzesień 22.09.2005 r. godz. 11:00 |
1. Informacja o przygotowaniu Zespołu Szkół w Mirosławcu i Piecniku oraz Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu do roku szkolnego 2005/2006: - zapoznanie się z aktualnym stanem finansowym w placówkach oświatowych; - ocena realizacji planu remontów w kontekście jego projektu na 2005 r. |
Dyrektorzy Szkół: p. Pierzchała, p. Bil, p. Sudnikowicz |
2. Informacja o działalności i gospodarce finansowej Ośrodka Kultury w Mirosławcu za okres od 14 czerwca do 14 września 2005r. W kontekście planu finansowo-rzeczowego na 2005 r. (w tym place i pochodne oraz zobowiązania wobec wierzycieli) |
Dyr. Ośrodka Kultury p. Orawiec |
|
3. Informacja o realizacji budżetu GiM Mirosławiec za I półrocze 2005 r. |
Skarbnik |
|
4. Zaopiniowanie projektów uchwał na posiedzenie sesji RM w Mirosławcu - 29.09.2005 r. |
Sekretarz |
|
5. Zapoznanie się z kalkulacją i stawkami czynszu za mieszkania komunalne - sposoby egzekwowania zaległości czynszowych. |
Inp. Kowalska |
|
6. Sprawy różne, wnioski i zapytania: - dowozy uczniów do szkół w roku szkolnym 2005/2006; - wykonalność inwestycji ścieżki pieszo-rowerowej z Mirosławca do Mirosławca Górnego; - sprawa Bronisława Kujawy - droga; - sprawa budowy drogi w imieniu gminy przez p.H i M Działakowie działka nr 431 w M-cu; - sprawa budowy boiska do gry w koszykówkę |
|
|
Październik 20.10.2005 r. godz. 11:00 |
1. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie GiM Mirosławiec w 2005 r. |
Skarbnik |
|
2. Zarządzanie siecią dróg lokalnych, gminnych: budowa, modernizacja, remonty i ich ochrona (pobocza, chodniki). |
Insp. Kośmider |
3. Ocena realizacji budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za III kwartał 2005 r. |
Skarbnik |
|
4. Informacja dot. realizacji zadań wynikających z ustawy o ochronie i kształtowaniu środowiska celem zagospodarowania i możliwości budowy wysypiska śmieci w Mirosławcu. |
Insp. Matusiak |
|
5. Wnioski, zapytania, sprawy różne. |
|
|
Listopad 24.11.2005 r. godz. 11:00 |
1. Projekt budżetu na rok 2006 - wnioski i propozycje radnych. |
Skarbnik |
2. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie: - podatków i opłat w 2006 r., - innych wpływów do budżetu gminy. |
||
3. Informacja nt. składanych wniosków przez radnych KGiB do Burmistrza GiM Mirosławiec, ich realizacja, forma wdrażania w życie niesionych w nich pomysłach. |
Burmistrz |
|
4. Zapytania i wnioski komisji. |
|
|
Grudzień 22.12.2005 r. godz. 11:00 |
1. Zaopiniowanie uchwały w sprawie zmian w budżecie GiM Mirosławiec na 2005 r. |
Skarbnik |
2. Udzielenie / nie udzielenie poparcia projektowi budżetu GiM Mirosławiec na rok 2006 - zaopiniowanie projektów uchwał okołobudżetowych do projektu budżetu na 2006 r. |
||
3. Zgłaszanie wniosków i propozycji tematów do planu pracy komisji przez radnych KGiB. |
Radni KGiB |
|
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli w 2006 r. |
Insp. Czech |
|
5. Sprawy różne, wnioski, zapytania radnych. |
|
Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXVI/198/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 września 2005 r.
PLAN PRACY Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu na II półrocze 2005 r.
Termin realizacji |
Tematyka spotkań |
Osoby zaproszone (wykonawcy) |
Wrzesień 20.09.2005 r. |
1. Zaopiniowanie projektów uchwał na sesję Rady Miejskiej. |
|
2. Zaopiniowanie lokalizacji przejścia dla pieszych ul. Wałecka i ul. Sprzymierzonych w Mirosławcu |
|
|
3. Wypracowanie wniosku dotyczącego pomocy przy budowie schodów do siedziby Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych "Jutrzenka" |
|
|
4. Kontrola problemowa oraz wysłuchanie informacji pracowników urzędu na temat zagospodarowania odpadów komunalnych Gminy i Miasta Mirosławiec. |
|
|
Październik 04.10.2005 r. |
1. Kontrola problemowa ewidencji, stanu utrzymania obiektów infrastruktury turystycznej na terenie miasta i gminy po sezonie 2005 |
Zespół kontrolujący |
10.10.2005 |
2. Kontrola problemowa dot. oceny funkcjonowania i działalności Straży Miejskiej za okres styczeń-wrzesień 2005 r. |
|
Listopad 08.11.2005 r. |
1. Kontrola problemowa całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami stałymi oraz utrzymaniem porządku i czystości na terenie G.M. |
|
2. Kontrola problemowa dot. finansowych aspektów, funkcjonowania świetlic wiejskich oraz świetlicy środowiskowej w Mirosławcu |
21.11.2005 |
3. Wypracowanie wniosków komisji dot. projektu budżetu Gminy na 2006 r |
|
Grudzień |
1. Opracowanie planu pracy - kontroli na I półrocze 2006 r. |
|
2. Podsumowanie działalności kontrolnej Komisji Rewizyjnej za 2005 r. |
||
3. Wnioski, zapytania i interpretacje czlonków komisji. |
|