UCHWAŁA NR XXXI/163/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28 lutego 2005 r. w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na I półrocze 2005 r.
jakiego organu | Rady Miejskiej |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na I półrocze 2005 r. |
status uchwały | obowiązująca |
UCHWAŁA NR XXXI/163/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 28 lutego 2005 r.
w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na I półrocze 2005 r.
Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 2 i § 49ust. 1 załącznika nr 6 oraz § 6 ust. 2 załącznika nr 7 do Statutu Gminy - uchwała nr XXIV/139/2001 Rady Gminy i Miasta Mirosławiec z dnia 28 września 2001 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Mirosławiec ogoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego nr 47 z dnia 6 grudnia 2001 r., Rada Miejska w Mirosławcu uchwala co następuje:
§ 1. Zatwierdza Plan Pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2. Zatwierdza:
1. Plan Pracy Komisji Polityki Społecznej zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Plan Pracy Komisji Gospodarki i Budżetu zgodnie z załącznikiem nr 3.
3. Plan Pracy Komisji Rewizyjnej zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Przewodniczącym stałych Komisji Rady.
§ 4. Uchwała obowiązuje z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXI/163/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 28 lutego 2005 r.
PLAN PRACY Sesji Rady Miejskiej w Mirosławcu na rok 2005 na I półrocze
Lp. |
Termin |
Tematyka |
Wykonawca |
1 |
Styczeń 31.01.2005 r. godz. 13:00 |
1. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności studium oraz miejscowych planów wieloletniego programu sporządzania miejscowych planów pracy. |
B.Skrzypczyk |
2. Ustalenie opłat za wodę na 2005 r. z wodociągów komunalnych i odprowadzenie ścieków do kolektorów sanitarnych stanowiących własność Gminy i Miasta Mirosławiec - podjęcie uchwały w sprawie stawek za wodę i kanalizację (woda do celów gospodarstw domowych i na ogrody. |
Dyrektor ZECWiK |
||
3. Uchwalenie budżetu na rok 2005 r. - podjęcie uchwały budżetowej |
Skarbnik |
||
2 |
Luty 28.02.2005 |
1. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu za 2004 r. - planowane przedsięwzięcia w 2005 r. - wysokość planowanych dodatków mieszkaniowych na 2005 r. |
Kierownik MGOPS |
2. Informacja o wykonaniu zadań rzeczowych z ochrony p.poż za 2004 r., zakres działania OSP i plan przedsięwzięć na 2005 r. |
T.Łosin |
||
3. Wystąpienie z Komunalnego Związku Celowego Gmin Pomorza Zachodniego "POMERANIA" w Szczecinie - podjęcie uchwały. |
Sekretarz |
||
4. Przystąpienie do stowarzyszenia "Wielkopolski
Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych"
|
Sekretarz |
w Poznaniu. |
|||
5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad zbywania, nabywania, obciążania oraz wydzierżawiania nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy i Miasta Mirosławiec . |
B.Skrzypczyk |
||
6. Statut Gminy i Miasta Mirosławiec - podjęcie uchwały. |
Sekretarz |
||
3 |
Marzec 31.03.2005 |
1. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych . |
A.Dybaczewska |
2. Podjęcie uchwały w sprawie Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2005 r. |
A.Dybaczewska |
||
3. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Mirosławiec. |
B.Skrzypczyk |
||
4. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego gminy Mirosławiec. |
B.Skrzypczyk |
||
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Mirosławiec na 2005 r. |
Skarbnik |
||
6. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia dla spółki ZECWiK zarządzania nieruchomościami i lokalami stanowiącymi zasób mienia komunalnego Gminy Mirosławiec i Wspólnot Mieszkaniowych. |
Sekretarz |
||
7. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy publicznej dla przedsiębiorców w ramach pomocy "de minis". |
T.Stańczyk |
|
|
8. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy publicznej dla przedsiębiorców. |
T.Stańczyk |
9. Strategia rozwoju gminy Mirosławiec - podjęcie uchwały. |
Sekretarz |
||
4 |
Kwiecień 29.04.2005 |
1. Zapoznanie się z oceną RIO o wykonaniu budżetu GiM Mirosławiec za 2004 r. |
Przewodniczący RM |
2. Wniosek Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu za 2004 r. |
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej |
||
3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia - nieudzielenia absolutorium dla Burmistrza GiM Mirosławiec za 2004 r. |
|||
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Mirosławiec. |
Skarbnik |
||
5. Analiza wykorzystani budżetu w Ośrodku Kultury za 2004 r. I kwartał 2005 r.: - wydatki w tym płace i pochodne, -stan zatrudnienia w 2004 r. - zobowiązania. |
Dyrektor OK. |
||
6. Informacja o stanie dróg i chodników po okresie zimowym - realizacja niezbędnych napraw dróg i chodników. |
W.Kośmider |
||
7. Informacja o realizacji zadań ochrony środowiska w 2004 r. oraz zadania na 2005 r. w tym zagospodarowanie wysypiska śmieci. |
A.Matusiak |
||
5 |
Maj 31.05.2005 |
1. Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na 2004 r. oraz główne kierunki pracy na 2005 r. |
Kierownik Posterunku Policji |
2. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej za 2004 r. oraz zadania na 2005 r. |
Komendant Straży Miejskiej |
|
|
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie GiM Mirosławiec na rok 2005. |
Skarbnik |
4. Przygotowanie miasta i gminy do sezonu letniego i turystyki, zagospodarowanie jeziora Kosiakowo, gospodarstwa agroturystyczne, stanica harcerska, stan dróg dojazdowych do jezior. |
Dyrektor OK., p.Czech |
||
5. Informacja o stanie dróg gminnych i ulic oraz ustawienie znaków drogowych - bezpieczeństwo ruchu drogowego. |
W.Kośmider |
||
6. Promocja i funkcjonowanie informacji turystycznej w Gminie - trasy turystyczne, informatory, wydawnictwa. |
Dyrektor OK. |
||
6 |
Czerwiec 30.06.2005 |
1. Podjęcie uchwały w sprawi zmian w budżecie GiM Mirosławiec na 2005 r. |
Skarbnik |
2. Kalkulacja i stawki za mieszkania komunalne na podstawie materiałów źródłowych: - egzekwowanie zaległości czynszowych za rok 2004, - zaległości opłat czynszowych za mieszkania w Mirosławcu Górnym za rok 2004 i I kwartał 2005 r. |
M.Kowalska |
||
3. Informacja o wysokości wypłaconych zasiłków dla rodzin potrzebujących pomocy z budżetu Gminy: - zestawienie wypłaconych zasiłków w roku 2004 i w I kwartale 2005 r. - planowane zasiłki na 2005 r. |
Kierownik MGOPS |
||
4. Informacja dot. rozwoju sportu w Gminie:- działalność klubów i sekcji, - sport szkolny, - zasoby finansowe. |
Dyrektory Zespołu Szkół, Prezes Mirstal |
||
5. Analiza wykorzystani budżetu z ZECWiKu za
2004 r. i I kwartał 2005 r: - wydatki w tym płace i
pochodne, -stan zatrudnienia w roku 2004,
zobowiązania.
|
Dyrektor ZECWiK |
6. Zatwierdzenie planów pracy Rady Miejskiej, Komisji rewizyjnej, Komisji Gospodarki i Budżetu, Komisji Polityki Społecznej na II półrocze 2005 r. - podjęcie uchwały |
Przewodniczący RM, Przewodniczący komisji |
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXI/163/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 28 lutego 2005 r.
PLAN PRACY
Komisji Polityki Społecznej Rady Miejskiej w Mirosławcu na rok 2005 (I półrocze)
Lp. |
Termin |
Tematyka posiedzeń |
Odpowiedzialni za przygotowanie materiałów |
Zaproszeni goście |
1 |
Styczeń |
1. Ocena projektu budżetu na 2005 r. ze szczególnym uwzględnieniem oświaty, turystyki, kultury, sportu i zdrowia. |
|
|
2. Przyjęcie wysokości stawek za wodę i ścieki na 2005 r. |
|
|
||
3. Zaopiniowanie projektu uchwał w sprawie studium i miejscowych planów. |
|
|
||
4. Ocena działalności LKS Mirstal |
|
|
||
5. Przyjęcie planu pracy na I półrocze |
|
|
||
2 |
Luty |
1. Sprawozdanie z działalności MGOPS za 2004 r. |
|
|
2. Informacja o działalności OSP za 2004 r. i zapoznanie z planem zamierzeń na 2005 r. |
|
|
||
3. Uwagi i wnioski do projektu Statutu GiM |
|
|
||
4. plan pracy i zakres zadań OK. na 2005 r. |
|
|
||
3 |
Marzec |
1. Sprawozdanie z działalności MGPPiRPA za 2004 r. i przyjęcie planu pracy na 2005 r. |
|
|
|
|
2. Zapoznanie z planem zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy. |
|
|
3. Uwagi i wnioski do Strategii Rozwoju Gminy. |
|
|
||
4. Ocena wykonania budżetu za 2004 r. |
|
|
||
5. Dowożenie uczniów do szkół. |
|
|
||
4 |
Kwiecień |
1. Planowanie zakresu zadań związanych z sozologią i ekologią i ich realizacja. |
|
|
2. Promocja gminy. |
|
|
||
3. Przyjęcie uchwały w sprawie absolutorium |
|
|
||
4. Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 r. |
|
|
||
5 |
Maj |
1. Przygotowanie Gminy do sezonu letniego. |
|
|
2. Turystyka w Gminie, realizacja zadań. |
|
|
||
3. Informacja na temat stanu bezpieczeństwa na terenie gminy. |
|
|
||
4. Zapoznanie się z projektami arkuszy organizacyjnych na rok szkolny 2005/2006 |
|
|
||
6 |
Czerwiec |
1. Funkcjonowanie sportu na terenie gminy. |
|
|
2. Plan i zakres prac remontowych oraz modernizacyjnych w placówkach oświatowych podczas wakacji. |
|
|
|
|
3. Przyjęcie planu pracy na II półrocze. |
|
|
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXI/163/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 28 lutego 2005 r.
PLAN PRACY Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Mirosławcu na I półrocze 2005 r.
Lp. |
Termin |
Tematyka |
Osoby zaproszone |
1 |
Styczeń 24.01.2005 godz. 13:00 |
1. Praca nad projektem budżetu Gminy M-c na 2005 r. - przedstawienie i zreferowanie sprawozdania projektu budżetu i planu i remontów placówek oświatowych, przedszkola oraz MGOK |
Skarbnik, B.Bil, B.Klimczyk, A. Sudnikowicz, W. Zielonka |
2. Analiza wykorzystania budżetu w ZECWiK za 2004 r. |
R. Stefaniak |
||
3. Ustalenie opłat za wodę na 2005 r. z wodociągów komunalnych i odprowadzania ścieków do kolektorów sanitarnych |
|||
4. Sprawy różne |
|
||
2 |
Luty 22.02.2005 godz. 10:00 oraz 25.02.2005 godz. 10:00 |
1. Zapoznanie się z informacją o sprzedaży mienia publicznego i komunalnego za 2004 r. z uwzględnieniem wpływów do budżetu Gminy oraz projektu przewidywanego mienia do sprzedaży w 2005 r. |
Burmistrz, B. Skrzypczyk |
2. Zapoznanie się z działalnością Straży Miejskiej w Mirosławcu za 2004 r. oraz ocena planu działania na rok 2005 . |
A.Matusiak |
||
3. Ponowne zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia zasad zbywania, nabywania, obciążania oraz wydzierżawiania nieruchomości stanowiących mienie komunalne GiM Mirosławiec |
B.Skrzypczyk |
||
4. Sprawozdanie z działalności MGOPS w Mirosławcu za 2004 r.: - planowane przedsięwzięcia w 2005 r., - wysokość planowanych wydatków mieszkaniowych na 2005 r. |
D. Czerniawska |
|
|
5. Omówienie projektu Statutu Gminy i Miasta Mirosławiec. |
Sekretarz |
6. Sprawy różne |
|
||
3 |
Marzec 22.03.2005 godz. 13:00 |
1. Zapoznanie się z informacją o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za 2004 r. oraz zaopiniowanie głównych kierunków pracy policji na 2005 r. |
W.Olszewski |
2. Wysłuchanie sprawozdania z wykonania budżetu GiM Mirosławiec za 2004 r. |
Skarbnik |
||
3. Zaznajomienie się z realizacją spłacania kredytów i pożyczek w roku 2004, jak również z planem spłacania zadłużenia Gminy Mirosławiec w kontekście umacniania się waluty polskiej. |
|||
4. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania (rozdysponowania środków) budżetu MGPPiRPA. |
A.Dybaczewska |
||
5. Zaopiniowanie projektów uchwał: - w sprawie rozdzielenia środków MGPPiRPA w 2005 r. - w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m Mirosławiec; - w sprawie zmian w budżecie Gminy Mirosławiec w 2005 r. |
A.Dybaczewska, B.Skrzypczyk, Skarbnik |
||
6. Ocena zasadności powierzenia dla spólki ZECWiK zarządzania nieruchomościami i lokalami stanowiącymi zasób mienia komunalnego GiM Mirosławiec i Wspólnot Mieszkaniowych z uwzględnieniem aktów prawnych - zadbanie o wygląd posesji z mieniem komunalnym Gminy. |
Burmistrz,Sekretarz |
||
7. Sprawy różne |
|
||
4 |
Kwiecień 18.04.2005 godz. 13:00 |
1. Zapoznanie się z informacją o stanie dróg i chodników po okresie zimowym oraz planem remontów występujących zniszczeń. |
W.Kośmider |
|
|
2. Zapoznanie się z informacją o realizacji zadań ochrony środowiska w 2004 r. oraz wytyczonych zadań na 2005 r.: - utrzymanie porządku i czystości w ramach akcji "posesja", - kontrolowanie wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzania kar pieniężnych za samowolne działanie w tym zakresie, - zagospodarowanie wysypiska śmieci. |
A.Matusiak |
3. Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia/ nie udzielenia absolutorium dla Burmistrza GiM Mirosławiec za 2004 r. |
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej |
||
4. Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 r. |
Skarbnik |
||
5. Zapoznanie się z informacją w sprawie umorzenia zobowiązania podatkowego oraz udzielenia pomocy w zakresie niektórych ulg Gminnej Spółdzielni "SCH" w Mirosławcu (pismo z dn. 18.02.2005 r. do Burmistrza GiM Mirosławiec) |
Prezes Zarządu GS "SCH" |
||
6. Sprawy różne. |
|
||
5 |
Maj 23.05.2005 godz. 13:00 |
1. Zapoznanie się z projektami arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych na rok szkolny 2005/2006 |
Dyrektorzy Szkół i Przedszkola |
2. Zapoznanie się ze stanem przygotowań miasta i gminy do sezonu letniego i turystycznego: - zagospodarowanie jeziora Kosiakowo, - gospodarstwa agroturystyczne, - stan tablic harcerskich, - stan dróg dojazdowych do jezior oraz szlaków turystycznych. |
Komendant Straży Miejskiej, Dyrektor OK., P.Czech, W Kośmider |
||
3. Analiza wykonania planu finansowo-rzeczowego gospodarki mieszkaniowej stanowiącej zasób mienia komunalnego Gminy Mirosławiec i Wspólnot Mieszkaniowych z uwzględnieniem remontów, napraw bieżących i zarządzania nieruchomościami. |
M.Kowalska |
||
4. Zapoznanie się z kalkulacją i stawkami czynszu za
mieszkania komunalne na podstawowe materiałów
źródłowych: - sposoby egzekwowania zaległości
czynszowych (prawne) za 2004 r., - sposób ustalania kaucji
|
za wynajem lokali komunalnych. |
|||
5.Sprawy różne |
|
||
6 |
Czerwiec 20.06.2005 godz 13:00 |
1.Ocena realizacji planu remontu dróg gminnych i ulic w m Mirosławiec po okresie zimowym - ustawienie znaków drogowych. |
W.Kośmider |
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Mirosławiec w roku 2005 . |
Skarbnik |
||
3. Zapoznanie się z informacją o wysokości wypłaconych zasiłków z budżetu gminy: - zestawienie wypłaconych zasiłków w roku 204 i w I kwartale 2005 r., - planowane zasiłki na 2005 r. |
D.Czerniawska |
||
4. Wypracowanie i zatwierdzenie planu pracy Komisji Gospodarki i Budżetu na II półrocze 2005 r. |
Przewodniczący Komisji Gospodarki i Budżetu |
||
5. Różne sprawy |
|
Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXI/163/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 28 lutego 2005 r.
PLAN PRACY Komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu na I półrocze 2005 r.
Lp. |
Termin |
Tematyka |
1 |
Styczeń 24.01.2005 godz. 13:00 |
1. Podsumowanie pracy Komisji rewizyjnej za 2004 r. i opracowanie sprawozdania z działalności. |
2. Zaopiniowanie projektu uchwał na posiedzenie sesji. |
||
2 |
Luty 09.02.2005 godz. 10:00 |
1. Omówienie spraw związanych z Zespołem Szkół w Piecniku. |
2. Omówienie sytuacji w Przedszkolu Samorządowym w Mirosławcu w tym dostępu do dokumentacji przedszkola dla osób postronnych. |
||
3. Omówienie projektu Statutu Gminy, wypracowanie wniosków komisji do projektu statutu. |
||
4. Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na I półrocze 2005 r. |
||
5. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie przystąpienia do stowarzyszenia gmin… i w sprawie wystąpienia ze stowarzyszenia… |
||
6. Informacje bieżące, wnioski, zapytania |
||
25.02.2005 godz. 10:00 |
1. Przedstawienie wniosków Komisji Rewizyjnej dotyczących statutu Gminy. |
|
2. Zaopiniowanie projektu uchwał na posiedzeniu sesji. |
||
3. Kontrola problemowa działalności Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. |
|
|
4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania. |
3 |
Marzec |
1. Kontrola realizacji planu remontów lokali i budynków komunalnych na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec. |
2. Informacje bieżące, wnioski zapytania. |
||
|
3. Ocena wykonania budżetu za rok 2004 wraz z wypracowaniem wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi GiM Mirosławiec. |
|
4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania. |
||
4 |
Kwiecień |
1. Kontrola problemowa działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu za okres 2004 r. |
2. Informacje bieżące, wnioski, zapytania |
||
|
3. Kontrola problemowa dotycząca oceny stanu przygotowania GiM Mirosławiec do sezonu turystycznego. |
|
4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania. |
||
5 |
Maj |
1. Kontrola problemowa funkcjonowania i działalności Straży Miejskiej za okres styczeń - kwiecień 2005 |
2. Informacje bieżące, wnioski, zapytania. |
||
|
3. Kontrola problemowa dotycząca zagospodarowania odpadów komunalnych GiM Mirosławiec. |
|
4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania. |
||
6 |
Czerwiec |
1. Kontrola problemowa dotycząca Ośrodka Kultury w Mirosławcu. |
2. Informacje bieżące, wnioski i zapytania. |
|
|
3. Podsumowanie działalności Komisji Rewizyjnej za I półrocze 2005 r. oraz opracowanie planu przacy na II półrocze 2005 r. |
4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania. |