W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR XXXI/163/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28 lutego 2005 r. w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na I półrocze 2005 r.

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na I półrocze 2005 r.
status uchwały obowiązująca

UCHWAŁA NR XXXI/163/2005

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 lutego 2005 r.

w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na I półrocze 2005 r.

Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 2 i § 49ust. 1 załącznika nr 6 oraz § 6 ust. 2 załącznika nr 7 do Statutu Gminy - uchwała nr XXIV/139/2001 Rady Gminy i Miasta Mirosławiec z dnia 28 września 2001 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Mirosławiec ogoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego nr 47 z dnia 6 grudnia 2001 r., Rada Miejska w Mirosławcu uchwala co następuje:

§ 1. Zatwierdza Plan Pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu zgodnie z załącznikiem nr 1.

§ 2. Zatwierdza:

1. Plan Pracy Komisji Polityki Społecznej zgodnie z załącznikiem nr 2.

2. Plan Pracy Komisji Gospodarki i Budżetu zgodnie z załącznikiem nr 3.

3. Plan Pracy Komisji Rewizyjnej zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Przewodniczącym stałych Komisji Rady.

§ 4. Uchwała obowiązuje z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXI/163/2005

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 lutego 2005 r.

PLAN PRACY Sesji Rady Miejskiej w Mirosławcu na rok 2005 na I półrocze

Lp.

Termin

Tematyka

Wykonawca

1

Styczeń 31.01.2005 r. godz. 13:00

1. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności studium oraz miejscowych planów wieloletniego programu sporządzania miejscowych planów pracy.

B.Skrzypczyk

2. Ustalenie opłat za wodę na 2005 r. z wodociągów komunalnych i odprowadzenie ścieków do kolektorów sanitarnych stanowiących własność Gminy i Miasta Mirosławiec - podjęcie uchwały  w sprawie stawek za wodę i kanalizację (woda do celów gospodarstw domowych i na ogrody.

Dyrektor ZECWiK

3. Uchwalenie budżetu na rok 2005 r. - podjęcie uchwały budżetowej

Skarbnik

2

Luty 28.02.2005 

1. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu za 2004 r. - planowane przedsięwzięcia w 2005 r. - wysokość planowanych dodatków mieszkaniowych na 2005 r.

Kierownik MGOPS

2. Informacja o wykonaniu zadań rzeczowych z ochrony p.poż za 2004 r., zakres działania OSP i plan przedsięwzięć na 2005 r.

T.Łosin

3. Wystąpienie z Komunalnego Związku Celowego Gmin Pomorza Zachodniego "POMERANIA" w Szczecinie - podjęcie uchwały.

Sekretarz

4. Przystąpienie do stowarzyszenia "Wielkopolski
Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych"

Sekretarz

   

w Poznaniu.

 

5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad zbywania, nabywania, obciążania oraz wydzierżawiania nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy i Miasta Mirosławiec .

B.Skrzypczyk

6. Statut Gminy i Miasta Mirosławiec - podjęcie uchwały.

Sekretarz

3

Marzec 31.03.2005

1. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych .

A.Dybaczewska

2. Podjęcie uchwały w sprawie Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2005 r.

A.Dybaczewska

3. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Mirosławiec.

B.Skrzypczyk

4. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego gminy Mirosławiec.

B.Skrzypczyk

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Mirosławiec na 2005 r.

Skarbnik

6. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia dla spółki ZECWiK zarządzania nieruchomościami i lokalami stanowiącymi zasób mienia komunalnego Gminy Mirosławiec i Wspólnot Mieszkaniowych.

Sekretarz

7. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy publicznej  dla przedsiębiorców w ramach pomocy "de minis".

T.Stańczyk



8. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy publicznej dla przedsiębiorców.

T.Stańczyk

9. Strategia rozwoju gminy Mirosławiec - podjęcie uchwały.

Sekretarz

4

Kwiecień 29.04.2005

1. Zapoznanie się z oceną RIO o wykonaniu budżetu GiM Mirosławiec za 2004 r.

Przewodniczący RM

2. Wniosek Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu za 2004 r.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia - nieudzielenia absolutorium  dla Burmistrza GiM Mirosławiec za 2004 r.

4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Mirosławiec.

Skarbnik

5. Analiza wykorzystani budżetu w Ośrodku Kultury za 2004 r. I kwartał 2005 r.: - wydatki w tym płace i pochodne, -stan zatrudnienia w 2004 r. - zobowiązania.

Dyrektor OK.

6. Informacja o stanie dróg i chodników po okresie zimowym - realizacja niezbędnych napraw dróg i chodników.

W.Kośmider

7. Informacja o realizacji zadań ochrony środowiska  w 2004 r. oraz zadania na 2005 r. w tym zagospodarowanie wysypiska śmieci.

A.Matusiak

5

Maj 31.05.2005

1. Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na 2004 r. oraz główne kierunki pracy na 2005 r.

Kierownik Posterunku Policji

2. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej za 2004 r. oraz zadania na 2005 r.

Komendant Straży Miejskiej



3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie GiM Mirosławiec na rok 2005.

Skarbnik

4. Przygotowanie miasta i gminy do sezonu letniego i turystyki, zagospodarowanie jeziora Kosiakowo, gospodarstwa agroturystyczne, stanica harcerska, stan dróg dojazdowych do jezior.

Dyrektor OK., p.Czech

5. Informacja o stanie dróg gminnych i ulic oraz ustawienie znaków drogowych - bezpieczeństwo ruchu drogowego.

W.Kośmider

6. Promocja i funkcjonowanie informacji turystycznej w Gminie - trasy turystyczne, informatory, wydawnictwa.

Dyrektor OK.

6

Czerwiec 30.06.2005

1. Podjęcie uchwały w sprawi zmian w budżecie GiM Mirosławiec na 2005 r.

Skarbnik

2. Kalkulacja i stawki za mieszkania komunalne na podstawie materiałów źródłowych: - egzekwowanie zaległości czynszowych za rok 2004, - zaległości opłat czynszowych za mieszkania w Mirosławcu Górnym za rok 2004 i I kwartał 2005 r.

M.Kowalska

3. Informacja o wysokości wypłaconych  zasiłków dla rodzin potrzebujących pomocy z budżetu Gminy: - zestawienie wypłaconych zasiłków w roku 2004 i w I kwartale 2005 r. - planowane zasiłki na 2005 r.

Kierownik MGOPS

4. Informacja dot. rozwoju  sportu w Gminie:- działalność klubów i sekcji, - sport szkolny, - zasoby finansowe.

Dyrektory Zespołu Szkół, Prezes Mirstal

5. Analiza wykorzystani budżetu z ZECWiKu za
2004 r. i I kwartał 2005 r: - wydatki w tym płace i
pochodne, -stan zatrudnienia w roku 2004,
zobowiązania.

Dyrektor ZECWiK

       

6. Zatwierdzenie planów pracy Rady Miejskiej, Komisji rewizyjnej, Komisji Gospodarki i Budżetu, Komisji Polityki Społecznej na II półrocze 2005 r. - podjęcie uchwały

Przewodniczący RM, Przewodniczący komisji

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXI/163/2005

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 lutego 2005 r.

PLAN PRACY
Komisji Polityki Społecznej Rady Miejskiej w Mirosławcu na rok 2005 (I półrocze)

Lp.

Termin

Tematyka posiedzeń

Odpowiedzialni za przygotowanie materiałów

Zaproszeni goście

1

Styczeń 

1. Ocena projektu budżetu na 2005 r. ze szczególnym uwzględnieniem oświaty, turystyki, kultury, sportu i zdrowia.



2. Przyjęcie wysokości stawek za wodę i ścieki  na 2005 r.



3. Zaopiniowanie projektu uchwał w sprawie studium i miejscowych planów.



4. Ocena działalności LKS Mirstal



5. Przyjęcie planu pracy na I półrocze 



2

Luty 

1. Sprawozdanie z działalności MGOPS za 2004 r.



2. Informacja o działalności OSP za 2004 r. i zapoznanie z planem zamierzeń na 2005 r.



3. Uwagi i wnioski do projektu Statutu GiM



4. plan pracy i zakres zadań OK. na 2005 r.



3

Marzec 

1. Sprawozdanie z działalności MGPPiRPA za 2004 r. i przyjęcie planu pracy na 2005 r.





2. Zapoznanie z planem zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy.



3. Uwagi i wnioski do Strategii Rozwoju Gminy.



4. Ocena wykonania budżetu za 2004 r.



5. Dowożenie uczniów do szkół.



4

Kwiecień 

1. Planowanie zakresu zadań związanych z sozologią i ekologią i ich realizacja.



2. Promocja gminy.



3. Przyjęcie uchwały w sprawie absolutorium



4. Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 r.



5

Maj 

1. Przygotowanie Gminy do sezonu letniego.



2. Turystyka w Gminie, realizacja zadań.



3. Informacja na temat stanu bezpieczeństwa na terenie gminy.



4. Zapoznanie się z projektami arkuszy organizacyjnych na rok szkolny 2005/2006



6

Czerwiec 

1. Funkcjonowanie sportu na terenie gminy.



2. Plan i zakres prac remontowych oraz modernizacyjnych w placówkach oświatowych podczas wakacji.





3. Przyjęcie planu pracy na II półrocze.



Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXI/163/2005

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 lutego 2005 r.

PLAN PRACY Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Mirosławcu na I półrocze 2005 r.

Lp.

Termin

Tematyka

Osoby zaproszone

1

Styczeń 24.01.2005 godz. 13:00

1. Praca nad projektem budżetu Gminy M-c na 2005 r.  - przedstawienie i zreferowanie sprawozdania projektu budżetu i planu i remontów placówek oświatowych, przedszkola oraz MGOK

Skarbnik, B.Bil, B.Klimczyk, A. Sudnikowicz, W. Zielonka

2. Analiza wykorzystania budżetu w ZECWiK za 2004 r.

R. Stefaniak

3. Ustalenie opłat za wodę na 2005 r. z wodociągów komunalnych i odprowadzania ścieków do kolektorów sanitarnych

4. Sprawy różne


2

Luty 22.02.2005 godz. 10:00 oraz 25.02.2005 godz. 10:00

1. Zapoznanie się z informacją o sprzedaży mienia publicznego i komunalnego za 2004 r. z uwzględnieniem wpływów do budżetu Gminy oraz projektu przewidywanego mienia do sprzedaży w 2005 r.

Burmistrz,                           B. Skrzypczyk

2. Zapoznanie się z działalnością Straży Miejskiej w Mirosławcu za 2004 r. oraz ocena planu działania na rok 2005 .

A.Matusiak

3. Ponowne zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia zasad zbywania, nabywania, obciążania oraz wydzierżawiania nieruchomości stanowiących mienie komunalne GiM Mirosławiec

B.Skrzypczyk

4. Sprawozdanie z działalności MGOPS w Mirosławcu za 2004 r.: - planowane przedsięwzięcia w 2005 r., - wysokość planowanych wydatków mieszkaniowych na 2005 r.

D. Czerniawska



5. Omówienie projektu Statutu Gminy i Miasta Mirosławiec.

Sekretarz

6. Sprawy różne


3

Marzec 22.03.2005 godz. 13:00

1. Zapoznanie się z informacją o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za 2004 r. oraz zaopiniowanie głównych kierunków pracy policji na 2005 r.

W.Olszewski

2. Wysłuchanie sprawozdania z wykonania budżetu GiM Mirosławiec za 2004 r.

Skarbnik

3. Zaznajomienie się z realizacją spłacania kredytów i pożyczek w roku 2004, jak również z planem spłacania zadłużenia Gminy Mirosławiec w kontekście umacniania się waluty polskiej.

4. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania (rozdysponowania środków) budżetu MGPPiRPA.

A.Dybaczewska

5. Zaopiniowanie projektów uchwał: - w sprawie rozdzielenia środków  MGPPiRPA w 2005 r. - w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m Mirosławiec; - w sprawie zmian w budżecie Gminy Mirosławiec w 2005 r.

A.Dybaczewska, B.Skrzypczyk, Skarbnik

6. Ocena zasadności powierzenia dla spólki ZECWiK zarządzania nieruchomościami i lokalami stanowiącymi zasób mienia komunalnego GiM Mirosławiec i Wspólnot Mieszkaniowych z uwzględnieniem aktów prawnych - zadbanie o wygląd posesji z mieniem komunalnym Gminy.

Burmistrz,Sekretarz

7. Sprawy różne


4

Kwiecień 18.04.2005 godz. 13:00

1. Zapoznanie się z informacją o stanie dróg i chodników po okresie zimowym oraz planem remontów występujących zniszczeń.

W.Kośmider



2. Zapoznanie się z informacją o realizacji zadań ochrony środowiska w 2004 r. oraz wytyczonych zadań na 2005 r.: - utrzymanie porządku i czystości w ramach akcji "posesja", - kontrolowanie wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzania kar pieniężnych za samowolne działanie w tym zakresie, - zagospodarowanie wysypiska śmieci.

A.Matusiak

3. Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia/ nie udzielenia absolutorium dla Burmistrza GiM Mirosławiec za 2004 r.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

4. Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 r.

Skarbnik

5. Zapoznanie się z informacją w sprawie umorzenia zobowiązania podatkowego oraz udzielenia pomocy w zakresie niektórych ulg Gminnej Spółdzielni "SCH" w Mirosławcu (pismo z dn. 18.02.2005 r. do Burmistrza GiM Mirosławiec)

Prezes Zarządu GS "SCH"

6. Sprawy różne.


5

Maj 23.05.2005 godz. 13:00

1. Zapoznanie się z projektami arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych na rok szkolny 2005/2006

Dyrektorzy Szkół i Przedszkola

2. Zapoznanie się ze stanem przygotowań miasta i gminy do sezonu letniego i turystycznego: - zagospodarowanie jeziora Kosiakowo, - gospodarstwa agroturystyczne, - stan tablic harcerskich, - stan dróg dojazdowych do jezior oraz szlaków turystycznych.

Komendant Straży Miejskiej, Dyrektor OK., P.Czech, W Kośmider

3. Analiza wykonania planu finansowo-rzeczowego gospodarki mieszkaniowej stanowiącej zasób mienia komunalnego Gminy Mirosławiec i Wspólnot Mieszkaniowych z uwzględnieniem remontów, napraw bieżących i zarządzania nieruchomościami.

M.Kowalska

4. Zapoznanie się z kalkulacją i stawkami czynszu za
mieszkania komunalne na podstawowe materiałów
źródłowych: - sposoby egzekwowania zaległości
czynszowych (prawne) za 2004 r., - sposób ustalania kaucji 
   

za wynajem lokali komunalnych.

 

5.Sprawy różne


6

Czerwiec 20.06.2005 godz 13:00

1.Ocena realizacji planu remontu dróg gminnych i ulic w m Mirosławiec po okresie zimowym - ustawienie znaków drogowych.

W.Kośmider

2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Mirosławiec w roku 2005 .

Skarbnik

3. Zapoznanie się z informacją o wysokości  wypłaconych zasiłków z budżetu gminy: - zestawienie wypłaconych zasiłków w roku 204 i w I kwartale 2005 r., - planowane zasiłki na 2005 r.

D.Czerniawska

4. Wypracowanie i zatwierdzenie planu pracy Komisji Gospodarki i Budżetu na II półrocze 2005 r.

Przewodniczący Komisji Gospodarki i Budżetu

5. Różne sprawy 


Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXI/163/2005

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 lutego 2005 r.

PLAN PRACY Komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu na I półrocze 2005 r.


Lp.

Termin

Tematyka

1

Styczeń 24.01.2005 godz. 13:00

1. Podsumowanie pracy Komisji rewizyjnej za 2004 r. i opracowanie sprawozdania z działalności.

2. Zaopiniowanie projektu uchwał na posiedzenie sesji.

2

Luty 09.02.2005 godz. 10:00 

1. Omówienie spraw związanych z Zespołem Szkół w Piecniku.

2. Omówienie sytuacji w Przedszkolu Samorządowym w Mirosławcu w tym dostępu do dokumentacji przedszkola dla osób postronnych.

3. Omówienie projektu Statutu Gminy, wypracowanie wniosków komisji do projektu statutu.

4. Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na I półrocze 2005 r.

5. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie przystąpienia do stowarzyszenia gmin… i w sprawie wystąpienia ze stowarzyszenia…

6. Informacje bieżące, wnioski, zapytania

25.02.2005 godz. 10:00

1. Przedstawienie wniosków Komisji Rewizyjnej dotyczących statutu Gminy.

2. Zaopiniowanie projektu uchwał na posiedzeniu sesji.

3. Kontrola problemowa działalności Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.



4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania.

3

Marzec 

1. Kontrola realizacji planu remontów lokali i budynków komunalnych na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec.

2. Informacje bieżące, wnioski zapytania.


3. Ocena wykonania budżetu za rok 2004 wraz z wypracowaniem wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi GiM Mirosławiec.

4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania.

4

Kwiecień 

1. Kontrola problemowa działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu za okres 2004 r. 

2. Informacje bieżące, wnioski, zapytania


3. Kontrola problemowa dotycząca oceny stanu przygotowania GiM Mirosławiec do sezonu turystycznego.

4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania.

5

Maj 

1. Kontrola problemowa funkcjonowania i działalności Straży Miejskiej za okres styczeń - kwiecień 2005

2. Informacje bieżące, wnioski, zapytania.


3. Kontrola problemowa dotycząca zagospodarowania odpadów komunalnych GiM Mirosławiec.

4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania.

6

Czerwiec 

1. Kontrola problemowa dotycząca Ośrodka Kultury w Mirosławcu.

2. Informacje bieżące, wnioski i zapytania.



3. Podsumowanie działalności Komisji Rewizyjnej za I półrocze 2005 r. oraz opracowanie planu przacy na II półrocze 2005 r.

4. Informacje bieżące, wnioski, zapytania.

Powiadom znajomego