W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR IV/27/2006 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu i jej stałych komisji na I półrocze 2007 r.

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu i jej stałych komisji na I półrocze 2007 r.
status uchwały obowiązująca

UCHWAŁA NR IV/27/2006

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 grudnia 2006 r.

w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu i jej stałych komisji na I półrocze 2007 r.

Na podstawie § 12 ust. 1 oraz § 64 ust. 1 Statutu Gminy - Uchwała nr XXXII/170/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie Statutu Gminy Mirosławiec ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego nr 50 poz. 1187 z dnia 17 czerwca 2005 r., Rada Miejska w Mirosławcu uchwala co następuje:

§ 1.  Zatwierdza się plan pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu zgodnie z załącznikiem nr 1.

§ 2.  Zatwierdza się:

1)  plan pracy Komisji Polityki Społecznej zgodnie z załącznikiem nr 2,

2)  plan pracy Koisji Gospodarki i Budżetu zgodnie z załącznikiem nr 3,

3)  plan pracy Komisjie Rewizyjnej zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 3.  Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącej Rady Rady Miejskiej oraz Pzewodniczącym stałych komisji Rady.

§ 4.  Uchwała obowiązuje z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr IV/27/2006

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 grudnia 2006 r.

PLAN PRACY Sesji Rady Miejskiej w Miroslawcu na I półrocze 2007 r.

Termin realizacji

Tematyka spotkań 

Osoby zaproszone (wykonawcy)

Styczeń 29.01.2007 r. godz. 9:30

1. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Kultury za 2006 r.

S. Orawiec

2. Plan działalności na 2007 r. w tym plany programów uwzględniających pozyskanie środków zewnętrznych.

3. Ustalenie opłat za wodę na 2007 r. z wodociągów komunalnych i odprowadzanie ścieków do kolektorów sanitarnych stanowiących własność Gminy i miasta Mirosławiec.

R.Stefaniak

4. Podjęcie uchwały w sprawie stawek za wodę, woda do celów gospodarstw domowych, podlewania ogrodów.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zasad dofinansowania remontów dotyczących zabytków, znajdujących się na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec.


6. Budżet na 2007 r.

7. Procedura sporządania sprawozdania z wykonania budżetu za I półrocze.


Luty 26.02.2007 r. godz. 9:30

1. Przedstawienie planu rozwoju lokalnego na lata 2007-2013


2. Strategia integracji i rozwiązywania problemów społecznych Gminy Mirosłąwiec na lata 2007-2013 - system profilaktyki i opieki  nad dzieckiem i rodziną Gminy Mirosłąwiec na lata 2007-2013

J.Kamińska

3. Podjecie uchwały w sprawie zmian w budżecie GiM Mirosławiec

H.Glińska

Marzec 26.03.2007 r. godz. 9:30

1. Sprawodanie ZECWiK-u z zarządu mieszkaniami komunalnymi i Wspólnotami Mieszkaniowymi. -  sprawozdanie z realiacji uchwały nr XXX/X/171/02 w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem.

R.Stefaniak

2. Uchwalenie wieloletniego programu  gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Mirosławiec na lata 2007-2013.


3. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Mirosławiec.


4. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania  lokali nie stanowiących zasobu mieszkaniowego Gminy Mirosławiec (WAM)


5. Wybór osób Komisji Mieszkaniowych dokonujących przydziału mieszkań.


6. Informacja dotycząca działalności Wspólnot Mieszkaniowych na terenie Miasta Mirosławiec.


7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pożyczek dla Wspólnot Mieszkaniowych  z przeznaczeniem na remonty.


8. Podjęcie uchwały w sprawie zawierania umów.


Kwiecień 30.04.2007 r. godz. 9:30

1. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2006 r.                           a) zapoznanie z oceną RIO o wykonaniu budżetu GiM Mirosławiec w 2006 r.;                                     

b) opinia Komisji Rewizyjnej  w sprawie wykonania budżetu GiM Mirosławiec za 2006 r.;                                                          

c) wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium  dla Burmistrza za 2006 r. 

H.Glińska,                      Komisja Rewizyjna

2. Podjęcie uchwaly w sprawie zmian w budżecie GiM Mirosławiec

H.Glińska

3. Sprawozdanie z wykonania Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2006 r. (przedstawienie programu na rok 2007)


Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr IV/27/2006

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 grudnia 2006 r.

PLAN PRACY Komisji Polityki Społecznej Rady Miejskiej w Mirosławcu za I półrocze 2007 r.

Termin realizacji

Tekatyka spotkań

Osoba referująca

Styczeń 

1. Dowóz dzieci do szkół.

J.Białas

2. Przygotowanie gminy do sezonu letniego.

P. Czech

3. Przygotowanie do ferii ZS w Mirosławcu i Piecniku

Dyrektozry placówek oświatowych

4. Przygotowanie do ferii Ośrodka Kultury w Mirosławcu oraz  dzialalnośc Biura Informacji Turystycznej.

S.Orawiec

5. Przygotowanie do ferii świetlic środowiskowych.

A.Dybaczewska

6. Omówienie projektów uchwal zgodnie z plenm sesji RM.


7. Wolne wnioski i zapytania.


Luty

1. Ocena działalności organizacji pozarządowych:Jutrzenka, Keja, SIG i Mirstal.

M.Dorosz, R.Ruta, J.Białas, J.Kropielnicki

2. Przyjęcie sprawozdania z działalności MGOPS za 2006 r.

D.Czerniawska

3. Plan zamierzeń Ośrodka Kultury na 2007 r.

S.Orawiec

4. Zaopiniowanie kalendarza imrez na 2007 r.

5. Omówienie projektów uchwał zgodnie zplanem sesji RM.

Dyrektozry placówek oświatowych


6. Wolne wnioski i zapytania


Marzec

1. Działalnośc i funkcjonowanie świetlic wiejskich i środowiskowych.

A.Dybaczewska

2. Agresja wśród dzieci i młodzieży szkolnej oraz jej zapobieganie.

Dyrektozry placówek oświatowych

3. Omówienie projektów uchwał zgodnie z planem sesji RM.


4. Wolne wnioski i zapytania.


Kwiecień

1. Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska oraz funkjonowanie wysypiska śmieci.

A.Matusiak

2. Funkcjonowanie oczyszczalni ścieków

R.Stefaniak

3. Omówienie projektów uchwał zgodnei z planem sesji  RM.


Wolne wnioski i zapytania


Maj

1. Ocena sportu w gminie (Mirstal, UKS-y, sport szkolny).

J.Kropielnicki, R.Ruta

2. Zapoznanie się z projektami arkuszy  organizacyjnych placówek oświatowych na rok 2007/2008.

Dyrektozry placówek oświatowych

3. Omówienie projektów uchwał zgodnie z planem sesji RM.


Wolne wnioski i zapytania.


Czerwiec

1. Planowane remonty w placówkach oświatowych.

Dyrektozry placówek oświatowych

2. Wyniki egzaminów gimnazjalnych.



3. Przyjęcie planu pracy na II pólrocze 2007 r.


4. Omówienie projektów uchwał zgodnie z planem sesji RM.


5. Wolne wnioski i zapytania.


Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr IV/27/2006

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 grudnia 2006 r.

PLAN PRACY Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Mirosławcu na I półrocze 2007 r.

Termin realizacji

Tekatyka spotkań

Osoba referująca

Styczeń 

1. Analiza ustalania płac za wodę, za odprowadzanie ścieków na 2007 r.

R.Stefaniak

2. Analiza wykorzystania budżetu w ZECWiK na 2006 r.

3. Zapoznanie się z programem działania ZECWiK w kontekście: - polityki kadrowej; - kontroli ściągalności opłat; - kontroli urządzen pomiaru wody, montaż nowych urządzeń.

4. Omówienie projektów uchwał.


Wolne wnioski i zapytania


Luty

1. Wysłuchanie sprawozdania z działalności MGOPS w Mirosławcu za 2006 r: - planowane przedsięwzięcia za rok 2007; - wysokość planowanych dodatków mieszkaniowych na 2007 r.; - inne świadczenia.

D.Czerniawska

2. Wysłuchanie sprawozdania z wykonania budżetu za 2006 r.

H.Glińska

3. Omówienie projektów uchwał.


4. Wolne wnioski i zapytania.


Marzec

1. Analiza stanu dróg, ulic, placów.

B.Kargul

2. Utrzymanie porządku i czystości w gminie.


3. Analiza stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w gminie Miroslawiec w 2006 r.- głównie kierunki działania Policji w Mirosławcu na 2007 r.

SM, Kierownik Posterunku Policiji

4. Omówienie projektów uchwał.


5. Wolne wnioski i zapytania


Kwiecień

1. Zapoznanie się z przygotowaniem gminy do sezonu letniego i turystycznego: - przygotowanie jeziora; - gospodarka agroturystyczna, stanice harcerskie; - oznakowanie szlaków turystycznych.

P.Czech

2. Analiza utrzymania gminych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych: - Przychodnia Zdrowia; - gabinet burmistrza.


3. Omówienie projektów uchwał.


4. Wolne wnioski i zapytania.


Maj

1. Analiza wykonania planu finansowego klubu sportowego "Mirstal".

J.Kropielnicki

2. Analiza sprzedaży nieruchomości rolnych, działek budowlanych i lokali  mieszkalnych na terenie GiM Mirosławiec a rok 2006.

B.Skrzypczyk

3. Stan techniczny istniejących parkingów przy cmentarzach komunalnych w gminie Mirosławiec.


4. Omówienie projektów uchwał.


5. Wolne wnioski i zapytania


Czerwiec

1. Sytuacja finansowa placówek oświatowych, stan zatrudnienia, płac, pozostałych wydatków.

Dyrektorzy placówek oświatowych 


2. Opracowanie planu pracy komisji na II półrocze  2007 r. 


3. Omówienie projektów uchwał.


4. Wolne wnioski i zapytania.


Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr IV/27/2006

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 grudnia 2006 r.

PLAN PRACY Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej na I półrocze 2007 r.

Termin realizacji

Tekatyka spotkań

Osoba referująca

Styczeń 

1. Zaopiniowanie projektu budżetu na 2007 r.

Zasięgnąć opinii p. Skarbnik

2. Analiza czynników wpływających na wysokość opłat za wodę i ścieki.


Luty

1. Kontrola zwolnień podatkowych za 2006 r.


2. Kontrola dowożenia uczniów do szkół

Opinia p. inspektor ds.oświaty

Marzec

2. Kontrola świetlic wiejskich: a) kontrola pod kątem pracy z dziećmi i młodzieżą szkolną; b) sprawdzenie terminowości prac remontowo-budowlanych Hanki, Orle.

Zasięgnąć opinii p. Skarbnik

Kwiecień

1. Zaopiniowanie budżetu gminy za 2006 r. oraz opracowanie wniosku do Rady Miejskiej o udzielenie absolutorium dla Burmistrza GiM Mirosławiec


2. Opracowanie wniosku do RIO.


Maj

1. Analiza i kontrola wydatków na program walki z alkoholizmem w gminie: a) sposoby walki z narkomanią; b) kontrola OSP na terenie Mirosławce; c) ratownictwo drogowe.

Podział członków Komisji Rewizyjnej na dwie grupy przeprowadzające kontrole

Czerwiec

1. Kontrola wydatków na stowarzyszenia i inne
podmioty: a) Stowarzyszenie na Rzecz
Niepełnosprawnych "Jutrzenka"; b) Młodzieżowy
Klub Sportowy "Keja"; c) Młodzieżowy Klub
Sportowy "Mirstal".

Sprawozdania:                p. Dorosz, p. Ruta,              p. Kropielnickiego

     

2. Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na II półrocze 2007 r. 


Powiadom znajomego