W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR XLIX/259/2006 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 25 września 2006 r. w sprawie upoważnienie Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznawania dodatku mieszkaniowego

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie upoważnienie Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznawania dodatku mieszkaniowego
status uchwały obowiązująca

UCHWAŁA NR XLIX/259/2006

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 25 września 2006 r.

w sprawie upoważnienie Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznawania dodatku mieszkaniowego

Na podstawie art. 39 ust. 14 w związku z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uchwala się co następuje:

§ 1. Upoważnia się Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznych dotyczących przyznawania dodatku mieszkaniowego w drodze decyzji administracyjnej.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta w mirosławcu oraz kierownikowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu.

§ 3. uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 39 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym "do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej rada gminy może upoważnić również organ wykonawczy jednostki pomocniczej oraz organy jednostek i podmiotów o których mowa w art. 9 ust. 1.

Natomiast art. 9 ust. 1 cyt. wyżej ustawy stanowi, iż "W celu wykonywania zadań gmina może tworzyć jednostki organizacyjne, a także zawierać umowy z innymi podmiotami, w tym z organizacjami pozarządowymi".

Wypłata dodatków mieszkaniowych jest zadaniem własnym gminy. Obecnie Kierownik MGOPS przygotował decyzje, które podpisywał Burmistrz. Upoważnienie Kierownika do załatwiania spraw przyznawania dodatku mieszkaniowego przez Kierownika MGOPS usprawni wykonywanie tego zadania przez Gminę.

Powiadom znajomego