W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR XVI/106/2007 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 26 listopada 2007 r. w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli w Ośrodku Kultury w Mirosławcu.

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli w Ośrodku Kultury w Mirosławcu.
status uchwały unieważniona

UCHWAŁA NR XVI/106/2007

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 26 listopada 2007 r.

w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli w Ośrodku Kultury w Mirosławcu.

Na podstawie art. 18 a ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 22 marca 1990 r. (Dz. U. z 2001 Nr 142 poz. 1591ze zm.) oraz § 78 ust.1, §79 § 80 ust.2 Statutu Gminy Mirosławiec ( Uchwała Nr XXXII/170/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie Statutu Gminy Mirosławiec, Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego Nr 50, poz. 1187) Rada Miejska w Mirosławcu uchwala, co następuje:

§ 1. Zleca się Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu przeprowadzenie kontroli w Ośrodku Kultury w Mirosławcu.

§ 2. Kontrola, o której mowa w §1, obejmie zbadanie i przedstawienie Radzie:

1) celowości wymiany parkietu w sali widowiskowej Ośrodka Kultury

2) zagospodarowanie zerwanego parkietu

3) ustalenie gdzie wpłynęły pieniądze ze sprzedaży starego parkietu (jeżeli sprzedaż wystąpiła)

§ 3. 

1. Kontrola zostanie przeprowadzona w terminie do 14.12.2007 r.

2. Komisja przedłoży Radzie pisemny protokół z przeprowadzonej kontroli wraz z wnioskiem pokontrolnym w terminie do 28.12.2007 r.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Powiadom znajomego