W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR V/34/2007 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 stycznia 2007 r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za I półrocze

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za I półrocze
status uchwały obowiązująca

UCHWAŁA NR V/34/2007

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 31 stycznia 2007 r.

w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za I półrocze

Na podstawie art. 198b ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (z 2005 r. Dz.U. nr 249 poz. 2104 ze zmian.) Rada Miejska w Mirosławcu uchwala co następuje:

§ 1. 

1.  Określa się zakres informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za I półrocze każdego z kolejnych lat budżetowych.

2.  2. Zakres informacji, o której mowa w § 1, pkt 1 obejuje wykonanie dochodów i wydatków, przychodów i wydatków budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec w podziale na część tabelaryczną i opisową.

§ 2.  Ustala się uszczegółowienie infomacji części wymienionych w § 1 pkt 2:

1.  Część tabelaryczna obejmuje:

-  zmiany dochodów budżetowych wg działów klasyfikacji budżetowej tj. plan według uchwały budżetowej, zwiększenia, zmniejszenia oraz plan na koniec okresu sprawozdawczego,

-  zmiany planu wydatków budżetowych wg działów klasyfikacji budżetowej, tj. plan według uchwały budżetowej, zwiększenia, zmniejszenia oraz plan na koniec okresu sprawozdawczego,

-  zestawienie planu i wykonani dochodów budżetowych wg działów klasyfikacji budżetowej,

-  zestawienie planu i wykonania dochodów budżetowych według działów klasyfikacji budżetowej i ważniejzych źródeł,

-  zestawienia planu i wykonania dochodów budżetu gminy dotyczącychopłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,

-  zestwienie planu i wykonania dochodów gminy związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleonych ustawami według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,

-  zestawiewnie wydatków budżetu gminy ogółem wg działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej z podziałem na: * wydatki bieżące > wynagrodzenia i pochodne > pozostae wydatki > dotacje > wydatki na obsługę długu * wydatki majątkowe.

-  zestawienie planu i wykonania wydatków gminy związanego z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Zwalczania Narkomanii według działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej, z podziałem na wydatki bieżące,w tym: wynagrodzeniaipochodne oraz pozostałe wydatki,

-  zestawienie planu i wykonania wydatków budżetu z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami, według działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej, z podzialem na wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne, pozostałe wydatki oraz wydatki majątkowe.

2.  Część opisowa obejmuje:

-  zmiany dokonywane w budżecie gminy obejmujące wykaz zarządzeń Burmistrza i uchwał Rady Miejskiej,

-  zwiększenia i zmniejszenia dotacji celowych otrzymanych w okresie sprawozdawczym,

-  zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy,

-  syntetyczne zestawienie planu i wykonania dochodów budżetu z podziałem na subwencje, udziały w podatkach dochodowych(w tym od odób fizycznych i prawnych), przyznane dotacje ogółem (w tym na zadania własne i zlecone). dochody własne oraz dochody z innych źródeł,

-  syntetyczne zestawienie planu i wykonania wydatków budżetu z podziałem na wydatki bieżące oraz wydatki majątkowe,

-  analize wykonanych dochodów według poszczególnych działów klasyfikacji budżetowej i źródeł pochodzenia, dochodów pozyskanych z innych źródeł oraz dotacji na zadania własne i zlecone,

-  analiże wykonania wydatków wedlug poszczególnych rozdziałów klasyfikacji budżetowej w podziale na zadania bieżące i majątkowe,

-  syntetyczne zestawienie zadlużenia Gminy i Miasta Mirosławiecz wyszczególnieniem zobowiązan wymaganych, kredytów i pożyczek oraz wydatków na obsługę długu

-  analize stopnia realizacji wieloletniego planu inwestycyjnego według zadań inwestycyjnych wykonanych na koniec półrocza w ramach poszczególnych rozdziałów klasyfikacji budżetowej,

-  omówienie stopniarealizacji wydatkowanych dotacji na zadania własne i zlecone oraz stopień realizacji wydatków ze środków pozyskanych z innych źródeł,

-  omówienie dotacji przekazanych z budżetu gminy i miasta,

-  omówienie gospodarki pozabudżetowej, która winna obejmować: * zakład budżetowy - Przedszkole Samorządowe, * Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

-  informacja o przebiegu wykonania planu finansowego intytucji kultury - Ośrodka Kultury, informacja winna obejmować szczegółowe zestawienie planu i wykonania dochodów (z podziałem na dochody własne i otrzymane dotacje) oraz wydatków z podziałem na wydatki bieżące (wynagrodzenia i pochodne, poostałe koszty) oraz wydatki majątkowe, w stosunku do założeń planowanych; informacja winna zawierać zestawienie i omówienie stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych,

-  stan należności i zobowiązań gminy, w tym zobowiązań wymagalnych.

§ 3.  Ustala się dwie fromy prezentacji informacji: * w wersji drukowanej, * w wersji elektronicznej ( na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta).

§ 4.  Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Mirosławca.

§ 5.  Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

Stosownie do art. 198 ustawy o finansach publicznych Rada Miejska określa zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze każdego z kolejnych lat budżetowych, w której winna być uwzględniona informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury.

Powiadom znajomego