W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Uchwała nrXXXI/192/2008 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 24 listopada 2008

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
zmieniająca uchwałę w spr. szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy i miasta Mirosławiec
status uchwały obowiązująca
UCHWAŁA NR XXXI/192/2008
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 24 listopada 2008 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy i miasta Mirosławiec.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008), w związku z art. 10
ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 175, poz. 1458) uchwala się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mirosławiec (uchwała Nr XLV/243/2006 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 24 kwietnia 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy i miasta Mirosławiec) wprowadza się następujące zmiany:
1) § 21 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 21. 1. Do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości stosuje się odpowiednie znormalizowane pojemniki i kontenery o pojemności od 110 litrów do 10 000 litrów.
2. Do gromadzenia odpadów na ciągach komunikacyjnych i w miejscach publicznych służą kosze uliczne o pojemności od 30 litrów do 50 litrów.”;
2) § 24 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 24. 1. Ustala się minimalną pojemność urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych w zależności od rodzaju posesji:
a) 1 pojemnik 120 l - nieruchomość jednorodzinna do 4 osób,
b) 2 pojemniki 120 l - nieruchomość jednorodzinna powyżej 4 osób,
c) 3 pojemniki 1100 l - nieruchomość wielorodzinna do 12 rodzin,
d) 1 kontener 7000 l - osiedle budynków wielorodzinnych,
e) 1 pojemnik 120 l - dla lokalu handlowego,
f) 2 pojemniki 120 l - dla lokalu gastronomicznego.
2. W przypadku lokali handlowych i gastronomicznych, dla zapewnienia czystości wymagane jest ustawienie na zewnątrz, poza lokalem, co najmniej jednego pojemnika na odpady o pojemności 50 l (dotyczy to również miejsc w tzw. ogródkach poza lokalem), a ponadto:
a) 1 pojemnik 120 l - dla zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych w odniesieniu do pomieszczeń biurowych i socjalnych,
b) 3 pojemniki 1100 - dla szkół wszelkiego typu.”;
3) uchyla się § 23;
4) uchyla się § 25;
5) uchyla się § 26.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Mirosławca.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

PRZEWODNICZĄCA RADY
Janina Borowiec

Powiadom znajomego