Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42
fax: + 48 (67) 259 61 88 

NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Kontakt do pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

UCHWAŁA NR IV/26/11 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

jakiego organu Rady Miejskiej

z dnia

w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego

Status Obowiązująca

Treść

UCHWAŁA NR IV/26/11

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 31 stycznia 2011 r.

w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego

Na podstawie art. 190 ust. 1 pkt 2 i 2a i ust 2 ustawy z dnia 16 lipca 1998 r. Ordynacja wyborcza do rady gminy, rad powiatów i sejmików wojewódzkich (j.t.Dz. U. z 2010r. Nr 176, poz. 190) w związku z art. 24 a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) Rada Miejska w Mirosławcu uchwala, co następuje:

§ 1. Stwierdza wygaśnięcie mandatu radnego Dariusza Bartosika do Rady Miejskiej w Mirosławcu w okręgu wyborczym nr 2 w Mirosławcu.

§ 2. Zobowiązuje Burmistrza Mirosławca do przekazania niniejszej uchwały zainteresowanemu, Wojewodzie Zachodniopomorskiemu i Komisarzowi Wyborczemu w Koszalinie.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

W dniu 17 stycznia 2011 r. radny Dariusz Bartosik pisemnie zrzekł się mandatu radnego w związku z powołaniem go w dniu 17 stycznia 2011 r. na stanowisko Zastępcy Burmistrza Mirosławca. Zgodnie z art. 190 ust 1 pkt 2 i 2 a Ordynacji wyborczej do rad gmin, rad powiatów i sejmików wojewódzkich wygaśnięcie mandatu radnego następuje wskutek pisemnego zrzeczenia się mandatu i naruszenia ustawowego zakazu łączenia mandatu radnego z wykonywaniem określonych w odrębnych przepisach funkcji lub działalności; natomiast ust. 2 w/w art stanowi, że wygaśnięcie mandatu radnego w przypadkach określonych w ust. 1 stwierdza rada w drodze uchwały, najpóźniej w 3 miesiące od wystąpienia przyczyny wygaśnięcia mandatu. Art. 24a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym wprowadza zakaz nawiązywania stosunków pracy w urzędzie z radnym, w której uzyskał on mandat.W związku z powyższym podjęcie uchwały jest konieczne.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij