W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 54/2011

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie upoważnienia Sekretarza Gminy i Miasta Mirosławiec
Status unieważnione

ZARZĄDZENIE NR 54

Burmistrza Mirosławca

z dnia 25 sierpnia 2011 r.

w sprawie upoważnienia Sekretarza Gminy i Miasta Mirosławiec

Na podstawie art. 33 ust. 4 oraz art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu wprowadzonego Zarządzeniem Nr 22 Burmistrza Mirosławca z dnia 1 kwietnia 2011 r. zarządzam, co następuje:

§ 1. 

1. Upoważniam Sekretarza Gminy i Miasta Mirosławiec - Monikę Stąporek do realizacji w imieniu Burmistrza Mirosławca następujacych spraw:

1) podpisywania decyzji administracyjnych z zakresu administracji publicznej z wyłączeniem decyzji podatkowych w czasie nieobecności Burmistrza powyżej 3 dni,

2) podpisywania dokumentów finansowo-księgowych w zakresie bieżącej obsługi Gminy, w tym zatwierdzania faktur, czeków, przelewów w ramach "home banking",

3) podpisywania dokumentów w zakresie spraw pracowniczych pracowników Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec, takich jak:

a) udzielanie urlopów pracowniczych,

b) kierowanie na szkolenia, konferencje, seminaria i studia podyplomowe,

c) wydawanie poleceń wyjazdów służbowych.

d) podpisywania zamówień na szkolenia grupowe oraz wydawnictwa fachowe,

e) podpisywania dokumentów ZUS w sprawach składek i świadczeń dla pracowników,

4) podpisywania dokumentów dotyczących staży w UGiM,

5) podpisywania dokumentów dotyczących służby przygotowawczej,

6) wydawania zaświadczeń w oparciu o dane będące w posiadaniu UGiM

7) podpisywania sprawozdawczości statystycznej sporządzanej w UGiM,

8) poświadczania własnoręczności podpisu w czasie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,

9) potwierdzania zgodności kopii z oryginałem dokumentów wytworzonych w UGiM,

10) dekretacji korespondencji przychodzącej do Urzędu w czasie nieobecności Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza,

11) analizowania oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych oraz pracowników upoważnionych przez Burmistrza do wydawania decyzji administracyjnych z zastrzeżeniem wyłączenia analizy oświadczenia majątkowego Sekretarza.

12) podpisywania korespondencji w toku, w szczególności w zakresie zadań realizowanych przez Referat Organizacyjno-Prawny, w tym Biura Rady.

2. Zastrzeżenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 nie dotyczy przypadków, kiedy działania należy podjąć bez zbędnej zwłoki.

§ 2. Upoważnienie zostaje udzielone na czas nieokreślony. Wygasa z chwilą cofnięcia upoważnienia lub ustania stosunku pracy.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego