Zarządzenie nr 54/2011
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | upoważnienia Sekretarza Gminy i Miasta Mirosławiec |
Status | unieważnione |
ZARZĄDZENIE NR 54
Burmistrza Mirosławca
z dnia 25 sierpnia 2011 r.
w sprawie upoważnienia Sekretarza Gminy i Miasta Mirosławiec
Na podstawie art. 33 ust. 4 oraz art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu wprowadzonego Zarządzeniem Nr 22 Burmistrza Mirosławca z dnia 1 kwietnia 2011 r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Upoważniam Sekretarza Gminy i Miasta Mirosławiec - Monikę Stąporek do realizacji w imieniu Burmistrza Mirosławca następujacych spraw:
1) podpisywania decyzji administracyjnych z zakresu administracji publicznej z wyłączeniem decyzji podatkowych w czasie nieobecności Burmistrza powyżej 3 dni,
2) podpisywania dokumentów finansowo-księgowych w zakresie bieżącej obsługi Gminy, w tym zatwierdzania faktur, czeków, przelewów w ramach "home banking",
3) podpisywania dokumentów w zakresie spraw pracowniczych pracowników Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec, takich jak:
a) udzielanie urlopów pracowniczych,
b) kierowanie na szkolenia, konferencje, seminaria i studia podyplomowe,
c) wydawanie poleceń wyjazdów służbowych.
d) podpisywania zamówień na szkolenia grupowe oraz wydawnictwa fachowe,
e) podpisywania dokumentów ZUS w sprawach składek i świadczeń dla pracowników,
4) podpisywania dokumentów dotyczących staży w UGiM,
5) podpisywania dokumentów dotyczących służby przygotowawczej,
6) wydawania zaświadczeń w oparciu o dane będące w posiadaniu UGiM
7) podpisywania sprawozdawczości statystycznej sporządzanej w UGiM,
8) poświadczania własnoręczności podpisu w czasie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
9) potwierdzania zgodności kopii z oryginałem dokumentów wytworzonych w UGiM,
10) dekretacji korespondencji przychodzącej do Urzędu w czasie nieobecności Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza,
11) analizowania oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych oraz pracowników upoważnionych przez Burmistrza do wydawania decyzji administracyjnych z zastrzeżeniem wyłączenia analizy oświadczenia majątkowego Sekretarza.
12) podpisywania korespondencji w toku, w szczególności w zakresie zadań realizowanych przez Referat Organizacyjno-Prawny, w tym Biura Rady.
2. Zastrzeżenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 nie dotyczy przypadków, kiedy działania należy podjąć bez zbędnej zwłoki.
§ 2. Upoważnienie zostaje udzielone na czas nieokreślony. Wygasa z chwilą cofnięcia upoważnienia lub ustania stosunku pracy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.