Zarządzenie nr 50/2009
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro oraz powołania Komisji Przetargowej i określenie jej zadań na "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Mirosławiec do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemieńsku, w roku szkolnym 2009/2010". |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 50/09
Burmistrza Mirosławca
z dnia 3 sierpnia 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro oraz powołania Komisji Przetargowej i określenie jej zadań na "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Mirosławiec do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemieńsku, w roku szkolnym 2009/2010".
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zarządza się co następuje:
§ 1.
1. Przeprowadzić w dniu 14.08.2009 r. o godz. 11:00 w budynku Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro na "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Mirosławiec do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemieńsku, w roku szkolnym 2009-2010" po wczesniejszym ogłoszeniu informacji o przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec, na stronie internetowej UGiM Mirosławiec (http://bip.miroslawiec.pl) oraz na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (http;//portal.uzp.pl)
2. Ustalić, że termin składania ofert upływa dnia 14.08.2009 r. o godz. 10:50, a miejscem ich skladania jest pokój nr 1 (sekretariat) Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec.
3. Ustalić, że opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi 10 zł brutto.
4. Ustalić, że kryterium dokonywania oceny ofert jest:
- cena (koszt) - 100%.
§ 2. Powołać Komisję Przetargową w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1, w następującym skladzie osobowym:
1. Bogumiła Kargul - Podinspektor - Przewodniczący Komisji
2. Anna Cieplińska - Podinspektor - Sekretarz Komisji
3. Tadeusz Łosin - Podinspektor - Zastępca Przewodniczącego Komisji
4. Alicja Dybaczewska - Inspektor - Członek Komisji
5. Karolina Przybylska - Czlonek Komisji.
§ 3. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szzczególności dokonanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zbadanie i ocena ofert oraz propozycja wyboru oferty najkorzystniejszej.
§ 4. Nadaje się regulami pracy Komisji Przetargowej w brzmieniu jak niżej:
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
2. Dokumentację postepowania prowadzi Sekretarz Komisji.
3. W zakresie przygotowania postepowania Komisja Przetargowa proponuje wybór trybu udzielenia zamówienia, przygotowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz inne dokumenty niezbedne do przeprowadzenia zamówienia.
4. W zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Komisja w szczególności udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert, ocenia spełnianie warunków stawianych wykonawcom, przedstawia kierownikowi zamawiającego propozycję wykluczenia, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także wystepuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
5. Komisja podejmuje kolegialnie swoje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów, a w przypadkach spornych głos decydujący ma Przewodniczacy Komisji.
§ 5. Wykonanie zarzadzenia powierza się podinspektorowi ds. kultury, sportu, turystyki i promocji UGiM Mirosławiec - Anna Cieplińska.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.