Zarządzenie nr 53/2008
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia przetargu nieograniczonego oraz powołania komisji przetargowej i określenia jej zadań na "Modernizację drogi, parkingu oraz chodnika przy Cmentarzu Komunalnym w Mirosławcu - I etap" |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 53/208
Burmistrza Mirosławca
z dnia 6 sierpnia 2008 r.
w sprawie przeprowadzenia przetargu nieograniczonego oraz powołania komisji przetargowej i określenia jej zadań na "Modernizację drogi, parkingu oraz chodnika przy Cmentarzu Komunalnym w Mirosławcu - I etap"
Na podstawie art. 19 ust.1, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 82, poz. 560) zarządza się co następuje:
§ 1.
1. Przeprowadzić w dniu 27 sierpnia 2008 r. o godz. 11:00 w budynku Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec przetarg nieograniczony na " Modernizację drogi, parkingu oraz chodnika przy Cmentarzu Komunalnym w Mirosławcu - I etap"" po wcześniejszym ogłoszeniu informacji o przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec oraz na stronie internetowej UGiM Mirosławiec (www.miroslawiec.pl).
2. Ustalić, że termin składania ofert upływa dnia 27 sierpnia 2008 r. o godz. 10:50, a miejscem ich składania jest sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec.
3. Ustalić, że kryterium dokonywania oceny ofert jest:
* cena - 100%.
§ 2. Powołać Komisję Przetargową w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1, w następującym składzie osobowym:
1. Tomasz Wojciechowski - Podinspektor - Przewodniczący Komisji
2. Bogumiła Kargul - Podinspektor - Sekretarz Komisji
3. Tadeusz Łosin - Inspektor - Zastępca Przewodniczącego Komisji
4. Bogusława Skrzypczyk - Inspektor - Członek Komisji
5. Aleksander Matusiak - Inspektor - Członek Komisji
§ 3. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności dokonanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udzialu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zbadanie i ocena ofert oraz propozycja wyboru oferty najkorzystniejszej.
§ 4. Nadaje się regulamin pracy Komisji Przetargowej w brzmieniu jak niżej:
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
2. Dokumentację postępowania prowadzi Sekretarz Komisji.
3. W zakresie przygotowania postępowania Komisja Przetargowa proponuje wybór trybu udzielenia zamówienia, przygotowuję specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz inne dokumenty niezbedne do przeprowadzenia zamówienia.
4. W zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Komisja w szczególności udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert, ocenia spełnianie warunków stawianych wykonawcom, przedstawia kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
5. Komisja podejmuje kolegialnie swoje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów, a w przypadkach spornych glos decydujący ma Przewodniczący Komisji.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Podinspektorowi ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej Tomaszowi Wojciechowskiemu.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.