Zarządzenie nr 13
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk i sezonu kąpielowego na terenie Gminy Mirosławiec w 2024 r. |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 13
Burmistrza Mirosławca
z dnia 24 stycznia 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk i sezonu kąpielowego na terenie Gminy Mirosławiec w 2024 r.
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688), art. 37 ust. 2 oraz ust. 10 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478, 1688, 1890 i 1963) oraz § 3 ust. 1 uchwały Nr XXXVIII/320/2014 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 27 lutego 2014 r. w sprawie zasad i trybu konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Mirosławiec (Dz. Urz. Woj. Zachpom. z 2014 r. poz. 1601 ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie określenia sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk na terenie Gminy Mirosławiec w 2024 roku, zwanego dalej projektem uchwały.
2. Celem konsultacji jest poznanie stanowiska mieszkańców Gminy Mirosławiec w sprawie projektu uchwały, o której mowa w ust. 1.
§ 2. Projekt uchwały będący przedmiotem konsultacji dostępny będzie:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu,
2) na stronie internetowej Gminy Mirosławiec: www.miroslawiec.pl,
3) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
§ 3. Konsultacje przeprowadza się w terminie od 01 do 22 lutego 2024 r.
§ 4.
1. Uwagi i propozycje zmian do projektu należy składać pisemnie na formularzu konsultacyjnym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia w następującej formie:
1) pisemnie, bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek - środa 700-1500, czwartek 700-1600, piątek 700 -1400,
2) listownie na adres urzędu wskazany w pkt.1),
3) elektronicznie, na adres e-mail: urzad@miroslawiec.pl, lub poprzez skrzynkę nadawczą e-PUAP /3217033/skrytka.
2. Za termin złożenia formularza konsultacyjnego uważa się datę wpływu do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
§ 5. Uwagi i propozycje, zostaną rozpatrzone w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia upływu terminu, o którym mowa w § 3.
§ 6. Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, na stronie internetowej Gminy Mirosławiec: www.miroslawiec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Oświaty i Polityki Społecznej.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 13
Burmistrza Mirosławca
z dnia 24 stycznia 2024 r.
Formularz do konsultacji
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk i sezonu kąpielowego na terenie Gminy Mirosławiec w 2024 r.
1. Zgłaszający uwagi / propozycje:
Imię i nazwisko
Adres
Telefon i adres e-mail
2. Uwagi do projektu uchwały
Lp.
Część dokumentu, którego dotyczy uwaga (Rozdział, Paragraf, Ustęp, Punkt)
Uwagi
Uzasadnienie
Formularz należy złożyć:
1) pisemnie, bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek - środa 700-1500, czwartek 700-1600, piątek 700 -1400,
2) listownie na adres urzędu wskazany w pkt.1),
2) elektronicznie, na adres e-mail: urzad@miroslawiec.pl, lub poprzez skrzynkę nadawczą e-PUAP /3217033/skrytka.
-------------------------------------------------------
Data, czytelny podpis osoby składającej formularz
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu jest Burmistrz Mirosławca, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@miroslawiec.pl.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa i na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie na podstawie przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 40 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478),
b) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą,
potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku
przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.