Zarządzenie nr 65
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania Komisji Przetargowej |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 65
Burmistrza Mirosławca
z dnia 30 sierpnia 2021 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie: art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję przetargową do przygotowywania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: "Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy i Miasta Mirosławiec, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Instytucji kultury" w składzie:
1) Monika Stąporek – Przewodniczący komisji,
2) Bogumiła Kargul – Zastępca Przewodniczącego komisji.
3) Anna Stawska – Sekretarz komisji,
4) Aleksandra Mróz – Członek komisji,
5) Kamila Chałupczak – Członek komisji.
§ 2. Szczegółowe zadania komisji przetargowej oraz tryb jej pracy określa „Regulamin pracy komisji przetargowej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu” stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 65
Burmistrza Mirosławca
z dnia 30 sierpnia 2021 r.
REGULAMIN PRACY
KOMISJI PRZETARGOWEJ
URZĘDU MIEJSKIEGO W MIROSŁAWCU
Rozdział 1.
Część ogólna
§ 1.
1. Komisja przetargowa (zwana dalej komisją) rozpoczyna swoją pracę z dniem jej powołania i działa do momentu zakończenia postępowania, chyba że zarządzenie Burmistrza Mirosławca lub osoby przez niego upoważnionej w sprawie powołania komisji stanowi inaczej.
2. Komisję obowiązują w szczególności:
1) przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustawą z aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie,
2) przepisy dotyczące finansów publicznych,
3) postanowienia niniejszego Regulaminu.
Rozdział 2.
Obowiązki członków komisji oraz innych osób, uczestniczących w pracach komisji
§ 2.
1. Pracami komisji kieruje przewodniczący, do zadań którego należy, w szczególności:
1) reprezentowanie komisji przetargowej,
2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
3) odebranie oświadczeń członków komisji oraz pozostałych osób wykonujących czynności w postępowaniu o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy. Przed odebraniem oświadczenia przewodniczący uprzedza osobę składającą oświadczenie o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia,
4) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
5) informowanie Burmistrza Mirosławca o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
6) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia postępowania pod względem formalno – prawnym.
2. Do zadań zastępcy przewodniczącego komisji należy, w szczególności:
1) reprezentowanie komórki merytorycznej;
2) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia postępowania pod względem merytorycznym.
3. Do zadań sekretarza komisji należy, w szczególności:
1) przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia, modyfikacji specyfikacji oraz wymaganych ogłoszeń i ich zmian,
2) zamieszczanie oraz przekazywanie do publikacji ogłoszeń na zasadach określonych
w ustawie,
3) zamieszczanie na stronie internetowej informacji dotyczących postępowania w zakresie wymaganym ustawą,
4) analiza i ocena ofert pod względem formalno – prawnym,
5) prowadzenie protokołu wraz z załącznikami,
6) kompletowanie i systematyzowanie dokumentów w toku postępowania,
7) przygotowywanie projektów pism we wszystkich sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem,
8) zapewnienie w trakcie postępowania przechowywania dokumentacji postępowania w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie oraz zapoznawanie się z jej treścią osób nieupoważnionych.
4. Do obowiązków członków komisji przetargowej, należy w szczególności:
1) udział w posiedzeniach komisji,
2) opracowanie ostatecznej treści projektu specyfikacji warunków zamówienia,
3) przygotowanie projektów odpowiedzi na pytania wykonawców wniesione w postępowaniu,
4) merytoryczne zbadanie i ocena wniosków oraz ofert złożonych w postępowaniu,
5) przygotowanie projektów odpowiedzi na odwołanie,
6) wykonywanie, na polecenie przewodniczącego komisji, innych czynności związanych z jej pracami.
5. Decyzję o powołaniu biegłego podejmuje Burmistrz Mirosławca, Z-ca Burmistrza, Sekretarz Gminy i Miasta Mirosławiec lub Skarbnik Gminy i Miasta Mirosławiec z własnej inicjatywy lub na wniosek komisji przetargowej, jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych. Art. 56 ustawy stosuje się do biegłego odpowiednio. Biegły przedstawia opinię w formie pisemnej, elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w terminie określonym w umowie, a na zaproszenie przewodniczącego komisji bierze udział w posiedzeniach komisji z głosem doradczym i udziela dodatkowych wyjaśnień.
Rozdział 3.
Prace komisji
§ 3.
1. Komisja pracuje kolegialnie.
2. Komisja składa się z co najmniej 3 członków, w tym przewodniczącego i sekretarza.
3. Komisja obraduje na posiedzeniach w obecności co najmniej połowy składu komisji.
4. Posiedzenia komisji mogą odbywać się w trybie stacjonarnym lub zdalnym.
5. Osoby wchodzące w skład komisji zobowiązane są złożyć pisemne oświadczenia, o których mowa w art. 56 ustawy.
6. Komisja przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia Burmistrzowi lub osobie przez niego upoważnionej:
1) projekt specyfikacji warunków zamówienia oraz jej modyfikacji,
2) ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia oraz jego zmiany,
3) projekty innych dokumentów,
4) protokół
5) korespondencję prowadzoną z wykonawcami i innymi podmiotami w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności korespondencję z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych,
6) propozycję odpowiedzi na odwołanie.
7. Komisja w szczególności przedstawia Burmistrzowi lub osobie przez niego upoważnionej wyniki oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert oraz propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
8. Burmistrz lub osoba przez niego upoważniona zatwierdza propozycję komisji lub stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.
Rozdział 4.
Zakończenie prac komisji
§ 4.
1. Komisja przetargowa kończy prace z dniem:
1) wycofania wniosku o przeprowadzenie postępowania przez komórkę merytoryczną,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
3) unieważnienia postępowania.
2. Po zakończeniu prac komisji dokumentacja postępowania przechowywana jest w Referacie Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami a następnie przekazywana do archiwum zakładowego Urzędu.