W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 50

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu
zmieniające zarządzenie nr 22/2011,
Status uchylone

ZARZĄDZENIE NR 50

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 sierpnia 2014 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 594 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. W załączniku nr 1 do zarządzenia Nr 22 Burmistrza Mirosławca z 1 kwietnia 2011 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, wprowadza się następujące zmiany:

1) Tabela III otrzymuje brzmienie:

„III.  REFERAT ORGANIZACYJNO - PRAWNY, w tym Biuro Rady Miejskiej

L.p.

stanowiska

etat

rodzaj stanowiska

1.

kierownik

sprawy kadrowe

1

kierownicze urzędnicze

2

radca prawny


1

urzędnicze

3

sekretarka


1

pomocnicze

4

stanowisko

ds. informatyki

1

urzędnicze

5

stanowisko

ds. biura Rady i archiwum

1

urzędnicze

6

stanowisko

ds. biura obsługi interesantów

1

pomocnicze

7

stanowisko

ds administracyjnych

0,5

urzędnicze

8

sprzątaczka


1,5

obsługi

9

goniec


0,5

obsługi

razem etaty

8,5


”.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 września 2014 r..

Załączniki

50 pdf, 92 kB

Powiadom znajomego