W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 40

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
zmienione przez 18
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 40

Burmistrza Mirosławca

z dnia 10 czerwca 2014 r.

w sprawie regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

Na podstawie art.30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 594 ze zm.1)) i art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 885 ze zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Urzędzie Miejskim w Mirosławcu wprowadza się regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zwany dalej Regulaminem.

§ 2. Udzielając zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej, wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, należy kierować się zasadą gospodarności, celowości i rzetelności wydatkowania środków finansowych.

§ 3. Sposób udzielania zamówień, o których mowa w § 2 przebiega następująco:

1) przed zawarciem umowy Zamawiający powinien dokonać analizy rynku w celu wybrania takiego Wykonawcy, który zapewni odpowiednią jakość i korzystną cenę przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb Zamawiającego; analiza rynku polega w szczególności na zebraniu ofert (np. za pośrednictwem internetu czy faksu) od minimum dwóch potencjalnych Wykonawców;

2) każdorazowo należy sporządzać notatkę służbową , w której udokumentowany zostanie fakt dokonania analizy rynku; notatka powinna również zawierać informacje dotyczące wartości szacunkowej zamówienia ze wskazaniem kursu euro;

3) Zamawiający ustala szacunkową wartość zamówienia, przyjmując średni kurs złotego w stosunku do euro określony w przepisach wydanych na postawie art. 35 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;

4) określonych w § 3 pkt 1 i 2 czynności nie wykonuje się, jeżeli ze względu na specyfikację zamówienia, dokonanie analizy rynku poprzedzającej wybór Wykonawcy nie jest możliwe, w szczególności z następujących powodów:

a) zachodzą przyczyny techniczne powodujące, że istnieje jedyny Wykonawca przedmiotu zamówienia;

b) przedmiot zamówienia z przyczyn wynikających z ochrony praw wyłącznych może być uzyskany tylko od jednego Wykonawcy;

c) zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia;

d) przedmiot zamówienia związany jest z działalnością twórczą i artystyczną w dziedzinie kultury i sztuki;

e) przedmiot zamówienia dotyczy usług niepriorytetowych, w szczególności prawniczych lub szkoleniowych;

f) wystąpią inne przyczyny ekonomiczne, organizacyjne, gospodarcze lub społeczne powodujące, że zamówienie może realizować tylko jeden Wykonawca.

5) w sytuacji, o której mowa w § 3 pkt 4 Zamawiający zobowiązany jest sporządzić notatkę służbową, uzasadniającą niezastosowanie uregulowań określonych w § 3 pkt 1 i 2; notatka powinna zawierać informację dotyczącą wartości szacunkowej zamówienia ze wskazaniem kursu euro;

6) do zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych brutto nie stosuje się przepisów ustawy i postanowień niniejszego paragrafu.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikom Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.


1)Zm. poz. 645 i 1318 oraz z 2014 r. poz. 379.

2)Zm. poz. 938 i 1646 oraz z 2014 r. poz. 379.

§ 5. Traci moc zarządzenie nr 105/2010 Burmistrza Mirosławca z dnia 19 listopada 2010 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy i Miasta Mirosławiec regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

40 pdf, 110 kB

Powiadom znajomego