W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 72

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 72

Burmistrza Mirosławca

z dnia 14 października 2013 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2013 poz. 594 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 8/2002 z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisów szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu, zarządzam co następuje:

§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji mienia Gminy Mirosławiec i rozliczenie jej wg stanu na 31 grudnia 2013 r.

1. Termin zdania arkuszy spisowych wyznacza się na 31 grudnia 2013 r.

2. Termin rozliczenia inwentaryzacji wyznacza się na 15 stycznia 2014 r.

§ 2. Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona przez wyznaczone zespoły spisowe wg stanu osobowego jak w załączniku nr 1 do Zarządzenia.

§ 3. Zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Instrukcja Inwentaryzacyjna dla Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec wprowadzona Zarządzeniem Nr 8/2002 z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisów szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej, Sekretarzowi oraz Skarbnikowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 72

Burmistrza Mirosławca

z dnia 14 października 2013 r.

Zespoły spisowe do przeprowadzenia inwentaryzacji za rok 2013

Zalacznik1.pdf

Załączniki

72 pdf, 149 kB

Powiadom znajomego