W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 68

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie zarządzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji 2013-2014
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 68

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 października 2013 r.

w sprawie zarządzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji 2013-2014

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. 2013 r., poz. 594 ze zm.) w związku z § 23 uchwały Nr XXX/258/2013 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu i nadania jej statutu ( Dz. Urz. Woj. Zachpom. z 2013 r. poz. 2484), po uzgodnieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Mirosławcu zarządza się, co następuje:

§ 1. Wybory do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji 2013-2014 odbędą się 29 października 2013 r. w godzinach zajęć szkolnych Zespołu Szkół w Mirosławcu.

§ 2. Wybory zostaną przeprowadzone w auli Zespołu Szkół w Mirosławcu.

§ 3. Ustala się kalendarz wyborczy wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji określający terminy wykonania czynności wyborczych.

Lp.

Określenie czynności wyborczych

Termin realizacji

Podmiot odpowiedzialny

1.

Zarządzenie wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji

4 października 2013 r.

Burmistrz Mirosławca
Dyrektor Zespołu Szkół w Mirosławcu

2.

Powiadomienie Zespołu Szkół w Mirosławcu o zarządzeniu wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji

7 października 2013 r.

Sekretarz Gminy i Miasta Mirosławiec

3.

Podanie do publicznej wiadomości informacji o okręgu wyborczym, liczbie radnych wybieranych do Młodzieżowej Rady Miejskiej i siedzibie komisji wyborczej

10 października
2013 r.

Komisja Wyborcza

4.

Przyjmowanie zgłoszeń kandydatów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji ( komitety wyborcze kandydatów mających poparcie 10 osób )

do 15 października
2013 r.

Opiekun Rady

5.

Ustalenie i podanie do publicznej wiadomości obwieszczenia o wyborach i liście kandydatów

17 października 2013 r.

Przewodniczący Komisji Wyborczej

6.

kampania wyborcza

17 października 2013 r. -28 października 2013 r.

kandydaci do Młodzieżowej Rady Miejskiej

7.

Sporządzenie spisu wyborców i przekazanie Przewodniczącemu Komisji Wyborczej

do 22 października
2013 r.

Opiekun Rady

8.

Przygotowanie kart do głosowania

do 25 października
2013 r.

Komisja Wyborcza

9.

Przygotowanie lokalu wyborczego i przekazanie Komisji Wyborczej

do 28 października
2013 r.

Dyrektor Zespołu Szkół w Mirosławcu

10.

Głosowanie

29 października
2013 r.

Uczniowie Gimnazjum Zespołu Szkół w Mirosławcu

§ 4. 

1. Powołuje się Komisję Wyborczą ds.Wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji w składzie:

1) Przewodniczący Komisji - Piotr Czech - Przewodniczący Rady Miejskiej w Mirosławcu

2) Członek Komisji - Aneta Jasnowska - Opiekun Rady

3) Członek Komisji - Monika Stąporek - Sekretarz Gminy i Miasta Mirosławiec,

4) Członek Komisji - Lidia Cybulska - Pracownik Biura Rady Miejskiej,

5) Członek Komisji - Natalia Pawlak - Przedstawiciel Samorządu Uczniowskiego z Gimnazjum z Zespołu Szkół w Mirosławcu.

2. Członek Komisji, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 5 nie może być kandydatem w wyborach, o których mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.

3. Do obowiązków Komisji Wyborczej ds.Wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji, zwanej dalej Komisją Wyborczą, należy:

1) podanie do publicznej wiadomości informacji o okręgu wyborczym, liczbie radnych wybieranych do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu i siedzibie Komisji Wyborczej,

2) ustalenie wzoru karty do głosowania wraz z opisem sposobu głosowania i warunkami ważności głosu,

3) przygotowanie kart do głosowania,

4) przyjęcie lokalu wyborczego,

5) przygotowanie protokołu z przeprowadzonego głosowania,

6) rozpatrywanie protestów w sprawie wyborów,

7) przygotowanie obwieszczenia o wyborze Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu i wywieszenie na tablicy ogłoszeń Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu oraz przekazanie do zamieszczenia na stronie internetowej Gminy i Miasta Mirosławiec oraz stronie internetowej Zespołu Szkół w Mirosławcu.

4. Komisja wyborcza podejmuje decyzje w drodze uchwał w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów.

5. Pracami Komisji Wyborczej kieruje jej Przewodniczący.

6. Komisja Wyborcza ulega rozwiązaniu w dniu I sesji Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu.

7. Siedziba Komisji Wyborczej mieści się w pokoju nr 7 Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu przy ul. Wolności 37.

§ 5. 

1. Opiekun Rady po uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły na podstawie listy uczniów przygotowuje spis wyborców, który służy do przeprowadzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu. Wzór spisu wyborców stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2. Do spisu wyborców wspisuje się osoby, którym przysługuje prawo wyborcze.

3. Spis wyborców przekazuje się Przewodniczącmu Komisji Wyborczej.

§ 6. 

1. Komisja Wyborcza ustala wzór karty do głosowania i drukuje je w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu.

2. Karta do głosowania zawiera następujące dane: tytuł i datę wyborów, okręg wyborczy, imiona i nazwiska kandydatów w porządku alfabetycznym, pola przeznaczone na dokonanie wyboru, zwięzłą informację o sposobie głosowania.

3. Wielkość i rodzaj czcionki powinny być jednakowe dla wszystkich kandydatów.

4. Karty do głosowania muszą być opatrzone pieczęcią Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 7. 

1. Komitet wyborczy kandydata zbiera podpisy popierające jego kandydaturę na liście, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

2. Do zgłoszenia kandydat dołącza oświadczenie o zgodzie na kandydowanie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

3. Do zgłoszenia kandydat dołącza oświadczenie swego rodzica lub prawnego opiekuna o zgodzie na kandydowanie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia.

§ 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zarządzeniem decyduje Przewodniczący Komisji Wyborczej.

§ 9. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu, a także na stronach internetowych w/w jednostek.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 68

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 października 2013 r.

Wzór spisu wyborców w wyborach do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu

Lp.

Nazwisko i imię

Adres zamieszkania

Klasa

Podpis głosującego















































































































Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 68

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 października 2013 r.

Wykaz osób popierających kandydaturę na radnego w wyborach do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu

Dane kanydata:

Imię i nazwisko

Nazwa szkoły, klasa



Wykaz osób popierających kandydaturę na radnego w wyborach do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu

Lp.

Imię i nazwisko

Nazwa szkoły

Klasa

Podpis popierającego







































































Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 68

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 października 2013 r.

Oświadczenie kandydata

Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na kandydowanie na radnego w wyborach do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji 2013-2014 zarządzonych na dzień 29 października 2013 r. i posiadam prawo wybieralności.

....................................................

data i czytelny podpis kanydata

Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 68

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 października 2013 r.

Oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego

Oświadczam, że wyrażam zgodę na kandydowanie mojej/mojego* syna/córki*

.....................................................................................................................................................

na kandydowanie na radnego do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mirosławcu I kadencji 2013/2014.


..........................................

(podpis rodzica/opiekuna)

* - niepotrzebne skreślić

Załączniki

68 pdf, 405 kB

Powiadom znajomego