W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 108/2012

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie sprzedaży zbędnych składników majątku ruchomego Gminy i Miasta Mirosławiec
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 108

Burmistrza Mirosławca

z dnia 20 listopada 2012 r.

w sprawie sprzedaży zbędnych składników majątku ruchomego Gminy i Miasta Mirosławiec

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1592 ze zm.) oraz § 4 ust. 5 i § 6 Zarządzenia Nr 47 Burmistrza Mirosławca z dnia 4 sierpnia 2011 r. w sprawie zasad gospodarowania składnikami majątku ruchomego Gminy i Miasta Mirosławiec zarządza się, co następuje:

§ 1. Przeznacza się do sprzedaży zbędne składniki majątku ruchomego o wartości podanej wg wykazu jak poniżej:

1. Drukarka Brother DCP 7030 Nr inwentarzowy PST-I/13/2003– 140 zł;

2. Drukarka Brother DCP 7010 Nr inwentarzowy PST-I/14/2004- 140 zł;

3. Drukarka HP Laser Jet 1212 z 2010 r. Nr inwentarzowy PST-I/09/2003– 266 zł;

4. Drukarka Brother DCP 7010 Nr inwentarzowy PST-I/19/2006- 140 zł;

5. Drukarka HP Laser Jet 1215 nr inwentarzowy PST-I/23/2008- 140 zł;

6. Drukarka Epson Nr inwentarzowy PST-I/29/2010– 210 zł;

7. Drukarka HP Laser Jet 1515 Nr inwentarzowy PST-I/35/2010– 210 zł

8. Drukarka HP laser Jet 3020 nr inwentarzowy ST/2541/491/2005– 210 zł;

9. Drukarka Samsung SCX 4521 Nr inwentarzowy ST/2609/491/2006- 70 zł

10. Drukarka Samsung Nr inwentarzowy PST-I/13/2003 -119 zł

11. Drukarka HP Nr inwentarzowy ST/1266/491/03 -139 zł

12. Drukarka HP M1212 nf o Nr inwentarzowym I/33/2010-266 zł

13. Drukarka Samsung SCX 4300 o Nr inwentarzowym ST/1264/491/06-252 zł

14. Drukarka HP Ploter –uszkodzona o Nr inwentarzowym ST/1264/491/2006–105 zł;

15. Kserokopiarka Mita ST/1263/803/03-uszkodzona o Nr inwentarzowym ST/1263/803/2003 –70 zł.

16. Monitor Samsung Nr inwentarzowy ST/1266/491/2003- 35 zł

17. Monitor Samsung Nr inwentarzowy PST-I/19/03- 35 zł

18. Monitor Samsung Nr inwentarzowy PST-I/13/03- 35 zł

19. Monitor Samsung Nr inwentarzowy PST-I/03/02- 35 zł

20. Monitor Samsung Nr inwentarzowy ST/1265/491/03- 35 zł

§ 2. Sprzedaż zbędnych składników majątku ruchomego nastąpi w trybie aukcji określonym w art.701 i 702 kodeksu cywilnego.

§ 3. Ceną wywoławczą jest cena ustalona przez Burmistrza i podana przy każdym składniku mienia.

§ 4. Termin sprzedaży wyznacza się na 3 grudnia 2012 r. godz. 1400.

§ 5. Ogłoszenie o sprzedaży zostanie zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Mirosławiec oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu.

§ 6. Miejsce sprzedaży - pokój nr 105 w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu ul. Wolności 37.

§ 7. Ustala się następujące warunki aukcji:

1. Cena wywoławcza jest podana w wartościach brutto.

2. Minimalne postąpienie ustala się w wysokości 5 % ceny wywoławczej.

3. Uczestnicy aukcji winni przed przystąpieniem do aukcji przedstawić Komisji:

1) Osoby fizyczne – dowód potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport).

2) Pełonomocnicy podmiotów gospodarczych – aktualny wypis z KRS dla podmiotów tam zarejestrowanych oraz pełnomocnictwo udzielone przez organ przedstawicielski określający zakres umocowania oraz górną granicę oferowanej ceny.

3) Pełnomocnicy osób fizycznych – pełnomocnictwo w formie zwykłej pisemnej wraz z upoważnieniem do górnej granicy oferowanej ceny.

4. Nie przedłożenie wymaganych dokumentów wymienionych w ust. 3 skutkować będzie nie dopuszczeniem do udziału w aukcji.

§ 8. Ustala się następujący sposób przeprowadzenia aukcji.

1. Aukcja odbywa się przez podniesienie ręki osoby biorącej udział w aukcji oraz głośne podanie oferowanej ceny.

2. Komisja prowadząca aukcję czuwa nad przebiegiem aukcji.

3. O rozstrzygnięciu aukcji decyduje wielkość i kolejność zaoferowanej ceny.

4. Po trzecim wywołaniu najwyższej zaoferowanej ceny dalsze postąpienia nie zostaną przyjęte. Oferta złożona w toku aukcji przestaje wiązać po złożeniu przez innego uczestnika aukcji oferty korzystniejszej.

5. Aukcja jest ważna bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferuje cenę wyższą od ceny wywoławczej, co najmniej o jedno postąpienie.

6. Protokół aukcji sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

§ 9. 

1. Podstawę do podpisania umowy sprzedaży stanowi protokół aukcji; zawarcie umowy następuje z chwilą udzielenia przybicia.

2. Umowa sprzedaży winna być podpisana w terminie 10 dni od dnia aukcji. Z uzasadnionych przyczyn Burmistrz może ten termin przesunąć.

3. Jeżeli zwycięzca aukcji nie stawi się w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu w oznaczonym terminie w celu podpisania umowy sprzedaży, Burmistrz może odstąpić od zawarcia umowy.

4. . Zwycięzca aukcji zobowiązany jest zapłacić ustaloną w aukcji cenę sprzedaży przedmiotu, przelewem na rachunek bankowy – Urząd Gminy i Miasta w Mirosławcu Bank: SBL Złotów O/Mirosławiec konto Nr: 57 8941 1032 0092 2937 2000 0020 przed zawarciem umowy sprzedaży, w terminie i w sposób umożliwiający potwierdzenie wpływu środków na konto.

5. Nabywca zobowiązany jest uiścić wszelkie koszty i opłaty związane z zawarciem umowy sprzedaży.

§ 10. Zastrzega się prawo do odwołania aukcji w każdym czasie bądź zmiany warunków aukcji bez podania przyczyny.

§ 11. Wykonanie Zarządzenia powierza się Komisji w składzie:

1. Przewodniczący Komisji - Monika Stąporek

2. Członek Komisji - Aleksandra Mróz

3. Członek Komisji - Lidia Cybulska

§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

108/2012 pdf, 169 kB

Powiadom znajomego