W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 72/2012

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie powołania komisji do oceny przydatności składników majątku ruchomego
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 72

Burmistrza Mirosławca

z dnia 1 sierpnia 2012 r.

w sprawie powołania komisji do oceny przydatności składników majątku ruchomego

Na podstawie § 4 Zarządzenia Nr 47 Burmistrza Mirosławca z dnia 4 sierpnia 2011 r. w sprawie zasad gospodarowania składnikami majątku ruchomego Gminy i Miasta Mirosławiec zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję do oceny przydatności składników majątku ruchomego w składzie:

1) Anna Stawska - Przewodnicząca Komisji

2) Aleksander Matusiak - Członek Komisji

3) Tadeusz Łosin - Członek Komisji

§ 2. Komisja dokona oceny przydatności składnika majątku ruchomego Gminy Mirosławiec - autobusu szkolnego AUTOSAN A0909L.04.S o numerze rejestracyjnym ZWA L837 rok produkcji 2005.

§ 3. Zadania Komisji określa Zarządzenie Nr 47 Burmistrza Mirosławca z dnia 4 sierpnia 2011 r. w sprawie zasad gospodarowania składnikami majątku ruchomego Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

72/2012 pdf, 62 kB

Powiadom znajomego