Zarządzenie nr 26/2012
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania zespołu ds. realizacji projektu pt. "Angielski bez stresu" |
zmienione przez | 88/2012 |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 26/12
Burmistrza Mirosławca
z dnia 8 marca 2012 r.
w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu pt. "Angielski bez stresu"
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm) w związku z podjęciem Uchwały Nr XV/121/12 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 30 stycznia 2012 r. w sprawie wyrażenia zgody na realizację projektu pod nazwą " Angielski bez stresu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Realizując umowę o dofinansowanie projektu "Angielski bez stresu" Nr UDA-POKL 09.05.00-32-040/11-00 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.5 - Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarzach wiejskich, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, powołuję, spośród pracowników Urzedu Miasta i Gminy w Mirosławcu, zespół ds. realizacji projektu "Angielski bez stresu" w składzie:
a) Koordynator Projektu - Pani Jadwiga Kamińska - Gł. Specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu,
b) Asystent Koordynatora Projektu - Pani Anna Stawska - Podinspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej w Urzedzie Gminy i Miasta w Mirosławcu,
c) Księgowy Projektu - Pani Aneta Kacprzyk - Podinspektor ds. ksiegowości budżetowej i windykacji.
2. Pozostała kadra projektuzostanie zatrudniona na umowę-zlecenia;
a) Lektor języka angielskiego - po przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego na prowadzenie zajęć z języka angielskiego ( 204 godziny)
b) Informatyk do wykonania i aktualizacji strony projektu - wybrany w drodze rozeznania rynku.
3. Ustalam maksymalny budżet projektu na kwotę 49 998, 80 zł na realizację zadań określonych w projekcie "Angielski bez stresu" zgodnie z projektem.
§ 2.
1. Ustalam szczegółowy zakres czynności dla członków zespołu:
1) Kordynator Projektu jest uprawniony i odpowiedzialny za koordynowanie zakresu merytorycznego i organizacyjnego działań projektowych, a w szczególności:
a) Prowadzenie Biura Projektu zapewniając koordynację pracy i komunikacji w zespole projektu;
b) Koordynowania i monitorowanie przebiegu realizacji Projektu;
c) Przygotowanie przepisów wewnętrznych zapewniajacych sprawną realizacje projektu;
d) Przygotowanie plakatów informacyjnych o projekcie, oznakowanie pomieszczeń, w których odbywać sie będą zajęcia oraz przestrzeganie przepisów dotyczących promocji oraz stosowania oznakowania projektu w ramach PO KL zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej i Wdrażającej;
e) Opracowanie dokumentów rekrutacyjnych i przeprowadzenie rekrutacji beneficjentów ostatecznych projektu zgodnie z przyjętym regulaminem realizacji i uczestnictwa w Projekcie;
f) Powołanie komisji ds rekrutacji;
g) Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Projektu;
h) Składania wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji Projektu w tym części finansowej do Instytucji Pośredniczącej;
i) Koordynowanie działań rekrutacyjnych beneficjentów ostatecznych projektu;
j) Tworzenie bazy uczestników projektu i monitorowanie uczestnictwa;
k) opracowanie ankiet i analiza przewidzianych projektem i przeprowadzenie wśród uczestników projektu analiz, ankiet niezbednych do osiągnięcia określonych we wniosku rezultatów i produktów;
l) Ustalenia spraw rozliczeń finansowych Projektu we współpracy z instytucją Pośredniczącą (WUP Szczecin), z Referatem ds. finansów oraz Zleceniobiorcą wyłonionym w drodze przetargu, zaangażowanym bezpośrednio w realizację Projektu;
m) Nadzór nad poprawnością dokumentacji związanej z realizacją zadań przewidzianychw Projekcie;
n) Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej dotyczacej Projektu (dbałość o aktualne dane);
o) Kontrolowanie kosztów Projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie;
p) Dokonywanie uzasadnionych zmian w Projekcie w związku ze zmianą reguł i zasad wynikających z programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , a także przepisów wynikających z właściwych aktów prawa wspólnotowego i krajowego;
q) Usunięcie beneficjenta ostatecznego z zajęć wówczas, gdy bedzie on utrudniał ich sprawną realizację;
r) Złożenie wniosku do Burmistrza Mirosławca o zakończeniu Projektu wówczas, gdy uzna, że jego dalsza realizacja nie jest zgodna z Umową o dofinansowanie i nie przynosi wymiernych rezultatów;
s) Złożenie wniosku do Burmistrza Mirosławca w sprawie podjecia działań zmierzających do zmian realizatorów poszczególnych zajęć w każdnym momencie trwania Projektu, po wcześniejszym podaniu przyczyny;
t) Wykonywanie innych zadań i obowiazków ustalonych przez Instytucję Pośredniczącą tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie lub okreslonych umową projektową;
u) Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizacji dokumentów Projektu.
2) Asystent Koordynatora Projektu jest uprawniony i odpowiedzialny za:
a) Wspieranie działań Koordynatora Projektu w zakresie administracyjno-organizacyjnym poszczególnych zadań objetych Projektem;
b) Opracowanie planu przetargu dla zadań powierzonych w drodze przetargu publicznego;
c) Prowadzenie zakupu towarów i usług na cele związane z realizacją projektu zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w PO KL oraz Prawo zamówień publicznych;
d) Przygotowanie umów z realizatorami;
e) W zakresie monitoringu i sprawozdawczości:
- Przygotowanie listy obecności na zajęciach;
- Przygotowanie ankiet;
- Wykonywanie zdjęć;
- Opisywanie faktur;
- Sporządzanie list odbioru materiałów;
f) Dostarczanie zdjęć fotograficznych wykonywanych podczas realizacji zajęć dla informatyka w celu umieszczenia na stronie projektu www.miroslawiec.pl;
g) Inne zadania i obowiązki określone umową projektowa.
3) Księgowy Projektu jest uprawniony i odpowiedzialny za:
a) Prowadzenie rozliczeń finansowych Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wymaganymi umową o dofinansowanie;
b) Współpracę z koordynatorem projektu w sprawie sporządzania harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla Instytucji Pośredniczącej;
c) Przygotowanie wymaganych umów, raportów i sprawozdań z realizacji Projektu dotyczącej części finansowej dla Instytucji Pośredniczącej;
d) Nadzór nad poprawnością dokumentacji finansowej związanej z realizacją Projektu;
e) Nadzór nad terminową realizacją płatności wynikających z realizacji budżetu Projektu;
f) kontrolowanie kosztów projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie;
g) Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizacji dokumentów ksiegowych Projektu;
h) Wspieranie działań Koordynatora Projektu w aspekcie księgowym, w odniesiediu do poszczególnych zadań objetych Projektem, zapewnieniepłynnego finansowania Projektu, terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu Beneficjenta a także okresowe dokonywanie finansowych przeglądów realizacji Projektu;
i) Inne zadania iobowiązki określone umową projektowa;
j) Sporządzanie przelewów;
k) Naliczanie list umów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
l) Księgowanie zobowiązań dotyczących Projektu.
2. Wynagrodzenie za wykonanie w/w prac ustalone w wysokości ustalonej w Projekcie.
§ 4. Siedzibą Biura Projektu jest Urzą Gminy i Miasta w Mirosławcu ul. Wplności 37, 78-650 Mirosławiec.
§ 5.
1. Upoważniam powołany niniejszym zarządzeniem zespół ds. realizacji projektu do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu pt. "Angielski bez stresu" w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Wzór upoważnienia oraz wzór odwołania do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu stanowią odpowiednio załącznik nr 1 i 2 do zarządzenie projektu.
§ 6. Wykonanie zarządzenia powierzam: Koordynatorowi Projektu, Asystentowi Koordynatora oraz Księgowemu Projektu.
§ 7. Nadzór nad realizacja Projektu powierza się Zastępcy Burmistrza - Kierownikowi Referatu Gospodarki i Środowiska.
§ 8. Zespół ds. realizacji projektu powołany jest na czas realizacji projektu. Po zakończeniu zadania następuje rozwiązanie zespołu.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisanie z mocą obowiązującą od 7 marca 2012r.