Zarządzenie nr 73
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 73
Burmistrza Mirosławca
z dnia 4 października 2021 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217), art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1372) oraz Zarządzenia Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu zarządza się, co następuje:
§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych zakupionych w ramach projektu „pl.ID – Polska ID karta” (służących do wydawania dowodów osobistych, ewidencji ludności, rejestracji stanu cywilnego) wg stanu na 11 czerwca 2021 r.
1. Termin zdania arkuszy spisowych wyznacza się na 20 października 2021 r.
2. Termin przesłania arkuszy do KPRM wyznacza się do dnia 30 października 2021 r.
§ 2. Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona przez zespół spisowy w składzie:
1. Aleksandra Mróz – Przewodnicząca
2. Weronika Sabik – Członek
3. Michał Wysocki - Członek
§ 3. Zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Instrukcja Inwentaryzacyjna Urzędu Miejskiego w Mirosławcu wprowadzona Zarządzeniem Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej, Sekretarzowi oraz Skarbnikowi Gminy i Miasta Mirosławiec.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.