W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 73

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 73

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 października 2021 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217), art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1372) oraz Zarządzenia Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu zarządza się, co następuje:

§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych zakupionych w ramach projektu „pl.ID – Polska ID karta” (służących do wydawania dowodów osobistych, ewidencji ludności, rejestracji stanu cywilnego) wg stanu na 11 czerwca 2021 r.

1. Termin zdania arkuszy spisowych wyznacza się na 20 października 2021 r.

2. Termin przesłania arkuszy do KPRM wyznacza się do dnia 30 października 2021 r.

§ 2. Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona przez zespół spisowy w składzie:

1. Aleksandra Mróz – Przewodnicząca

2. Weronika Sabik – Członek

3. Michał Wysocki - Członek

§ 3. Zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Instrukcja Inwentaryzacyjna Urzędu Miejskiego w Mirosławcu wprowadzona Zarządzeniem Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej, Sekretarzowi oraz Skarbnikowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego