Zarządzenie nr 120
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | bezpiecznej organizacji pracy w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 120
Burmistrza Mirosławca
z dnia 21 grudnia 2020 r.
w sprawie bezpiecznej organizacji pracy w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu
Na podstawie art.33 ust.1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 i 1378) oraz art. 207 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 oraz z 2018 r. poz. 2432) i w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19, Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:
§ 1. Od dnia 28.12.2020 r. do 29.01.2021 r. pracownicy Referatu Finansowego z wyłączeniem referenta ds. windykacji pracują w Urzędzie wg grafików, w trybie zmianowym tj. od 700 do 1300 - i od 1400 do 2000, w pozostałym czasie pracy tj. 1300 do 1500 oraz 1200 do 1400 pozostają w gotowości do świadczenia pracy.
§ 2. Od dnia 28.12.2020 r. do 29.01.2021 r. zastępca burmistrza i sekretarz pracują w Urzędzie wg grafików, w trybie zmianowym tj. od 700 do 1300 i od 1400 do 2000, w pozostałym czasie pracy tj. 1300 do 1500 oraz 1200 do 1400 pozostają w gotowości do świadczenia pracy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.