W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 87

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca
z dnia
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 87

Burmistrza Mirosławca

z dnia 14 października 2020 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania zespołów spisowych

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351 ze zm.), art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 713 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu zarządza się, co następuje:

§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji mienia Gminy Mirosławiec i rozliczenie jej wg stanu na 31 grudnia 2020 r.

1. Termin zdania arkuszy spisowych wyznacza się na 31 grudnia 2020 r.

2. Termin rozliczenia inwentaryzacji wyznacza się na 15 stycznia 2021 r.

§ 2. Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona przez wyznaczone zespoły spisowe wg stanu osobowego i harmonogramu jak w załączniku nr 1 do Zarządzenia.

§ 3. Zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Instrukcja Inwentaryzacyjna Urzędu Miejskiego w Mirosławcu wprowadzona Zarządzeniem Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r. 

§ 4. Inwentaryzacja posłuży do aktualizacji sprawowania pieczy pracowników Urzędu Miejskiego w Mirosławcu nad  powierzonym mieniem.

§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej, Sekretarzowi oraz Skarbnikowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 87

Burmistrza Mirosławca

z dnia 14 października 2020 r.

Zalacznik1.pdf

Załączniki

87 pdf, 500 kB

Powiadom znajomego