W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 53

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca
z dnia
w sprawie powołania Komisji do odbioru i sprawdzenia stanu laptopów zakupionych w ramach projektu "Zdalna szkoła+"
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 53

Burmistrza Mirosławca

z dnia 21 lipca 2020 r.

w sprawie powołania Komisji do odbioru i sprawdzenia stanu laptopów zakupionych w ramach projektu "Zdalna szkoła+"

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz § 8 Zarządzenia nr 50 z dnia 31 maja 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:

§ 1.  Powołuję Komisję do odbioru i sprawdzenia sprzętu komputerowego (laptopów) i jego zgodności z umową nr 45/2020 z dnia 30 czerwca 2020 r. na dostawę 17 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem operacyjnym, dotyczących projektu grantowego pn. „Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” dofinanowanych ze środków UE z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 Osi Priorytetowej I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1.1. "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach " zgodnie z umową o powierzenie grantu nr 765 16 03 418, w następującym składzie:

1. Aneta Olszacka - przewodnicząca Komisji

2. Anna Stawska - członek Komisji

3. Michał Wysocki - członek Komisji

§ 2.  Komisja będzie pracować w oparciu o dokumenty wymienione w  § 1 i sporządzi protokół odbioru dostawy.

§ 3.  Wykonanie Zarządzenia powierza się przewodniczącej Komisji. 

§ 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego