Zarządzenie nr 38
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 38
Burmistrza Mirosławca
z dnia 12 maja 2020 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu
Na podstawie art.33 ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru i wskazania kandydata do zatrudnienia na stanowisko Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu w składzie :
1) Monika Stąporek - przewodniczący komisji,
2) Alicja Michor - członek komisji,
3) Weronika Sabik - członek komisji.
§ 2. Szczegółowy tryb pracy komisji określa regulamin, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik do zarządzenia Nr 38
Burmistrza Mirosławca
z dnia 12 maja 2020 r.
Regulamin pracy komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu
§ 1.
1. Pracami Komisji kieruje jej Przewodniczący, który zwołuje posiedzenia Komisji.
2. Powiadomienie o terminie i miejscu posiedzenia Komisji może być dokonane pisemnie, telefonicznie lub w inny zwyczajowo przyjęty sposób.
3. Osoby powołane w skład Komisji zobowiązane są do złożenia oświadczenia w sprawie istnienia pokrewieństwa lub powinowactwa z osobami, które złożyły oferty zatrudnienia, po otwarciu ofert podczas pierwszego posiedzenia Komisji.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.3 Burmistrz Mirosławca odwołuje tego członka Komisji i uzupełnia jej skład.
5. Komisja działa do momentu zakończenia procedury naboru.
Postępowanie rekrutacyjne
§ 2. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza się w trzech etapach:
1) I etap - sprawdzenie ofert pod względem wymogów formalnych, tj. wymagań niezbędnych i wymaganych dokumentów (bez udziału kandydatów);
2) II etap - weryfikacja kandydatów pod kątem spełnienia przez nich wymogów dodatkowych, w tym weryfikacja wiedzy i umiejętności kandydatów, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych przez komisję rekrutacyjną;
3) III etap - wskazanie kandydata do zatrudnienia bądź propozycja o ogłoszeniu ponownego naboru.
§ 3. Do skuteczności decyzji podejmowanych przez Komisję niezbędna jest obecność, co najmniej połowy jej składu.
§ 4. Protokół z naboru sporządzany jest zgodnie z art.14 ustawy o pracownikach samorządowych i podpisywany przez wszystkich obecnych członków Komisji.
§ 5. Obsługę organizacyjno-techniczną Komisji zapewnia Referat Organizacyjno-Prawny w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu.