W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 37

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca
z dnia
w sprawie powołania Komisji do odbioru i sprawdzenia stanu komputerów zakupionych w ramach projektu "Zdalna szkoła"
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 37

Burmistrza Mirosławca

z dnia 4 maja 2020 r.

w sprawie powołania Komisji do odbioru i sprawdzenia stanu komputerów
zakupionych w ramach projektu "Zdalna szkoła"

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz § 8 Zarządzenia nr 50  z dnia 31 maja 2019 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:

§ 1.  Powołuję Komisję do odbioru i sprawdzenia sprzętu komuterowego i jego zgodności z umową nr 27/2020 z  dn. 14 kwietnia 2020 r. na dostawę sprzetu komuterowego (w ilości 60 szt. przenośnych komputerów poleasingowych wraz z oprogramowaniem systemowym) w ramach projektu dofinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1.1. "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach" dotyczącego realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego (umowa o powierzenie grantu 
nr 678/2020 z dn. 20 kwietnia 2020 r.)w nastepującym składzie:

1. Dariusz Bartosik - przewodniczący Komisji

2. Michał Wysocki - członek Komisji

3. Anna Stawska - członek Komisji

4. Aneta Olszacka - członek Komisji

§ 2.  Komisja będzie pracować w oparciu o dokumenty wymienione w § 1 i sporządzi protokół odbioru dostawy.

§ 3.  Wykonanie Zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.

§ 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

37 pdf, 103 kB

Powiadom znajomego