W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 4

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. wdrożenia procedury w zakresie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług za pomocą mechanizmu podzielonej płatności oraz zasad weryfikacji kontrahentów przed dokonaniem płatności faktury w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych.
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 4/2020

Burmistrza Mirosławca

z dnia 16 stycznia 2020 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie wdrożenia procedury w zakresie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług za pomocą mechanizmu podzielonej płatności oraz zasad weryfikacji kontrahentów przed dokonaniem płatności faktury w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych.

Na podstawie art. 30 ust. 1 oraz art. 33 ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, 1309, 1571, 1696 i 1815), w związku z ustawą z dnia 12 kwietnia 2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.1018) oraz ustawą z dnia 9 sierpnia 2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz.1751), zarządzam, co następuje:

§ 1. W załączniku do Zarządzenia nr 108/2019 Burmistrza Mirosławca z dnia 31 października 2019r. w sprawie wdrożenia procedury w zakresie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług za pomocą mechanizmu podzielonej płatności oraz zasad weryfikacji kontrahentów przed dokonaniem płatności faktury w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych, dokonuje się następujących zmian;

1. w spisie treści skreśla się załącznik nr 5 - "wzór zawiadomienia o zapłacie należności przelewem na rachunek inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podatników".

2. pkt 8 załącznika otrzymuje brzmienie, jak załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 4/2020

Burmistrza Mirosławca

z dnia 16 stycznia 2020 r.

Zalacznik1.pdf

Załączniki

4 pdf, 377 kB

Powiadom znajomego