Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42
fax: + 48 (67) 259 61 88 

NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Kontakt do pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Skrzynka PEPPOL

GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Numer PEPPOL: 7651603418

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

Zarządzenie nr 108/2019

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

wydane przez Burmistrza Mirosławca

z dnia

w sprawie wdrożenia procedury w zakresie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług za pomocą mechanizmu podzielonej płatności oraz zasad weryfikacji kontrahentów przed dokonaniem płatności faktury w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych.

Status Obowiązujące

Treść

ZARZĄDZENIE NR 108/2019

Burmistrza Mirosławca

z dnia 31 października 2019 r.

w sprawie wdrożenia procedury w zakresie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług za pomocą mechanizmu podzielonej płatności oraz zasad weryfikacji kontrahentów przed dokonaniem płatności faktury w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych.

Na podstawie art. 30 ust. 1 oraz art. 33 ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, 1309, 1571, 1696 i 1815) , w związku z ustawą z dnia 12 kwietnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1018) oraz ustawą z dnia 9 sierpnia 2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1751), zarządzam, co następuje:

§ 1. Wprowadza się procedurę w zakresie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług za pomocą mechanizmu podzielonej płatności oraz zasad weryfikacji kontrahentów przed dokonaniem płatności faktury w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych, stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zobowiązuje się pracowników realizujących przelewy za faktury wystawiane w imieniu i na rzecz jednostki samorządu terytorialnego do stosowania niniejszej procedury.

§ 3. Zarządzenie niniejsze należy traktować jako jeden z elementów polityki rachunkowości Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.

§ 4. Zobowiązuję się kierowników/dyrektorów jednostek budżetowych do ścisłego przestrzegania postanowień zarządzenia oraz uwzględnienia jego zapisów w polityce rachunkowości jednostki.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikom/dyrektorom jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Mirosławiec oraz Głównemu Księgowemu Urzędu Miejskiego.

§ 6. Traci moc Zarządzenie nr 92/2018 Burmistrza Mirosławca z dnia 19 października 2018r. w sprawie wdrożenia procedury podzielonej płatności VAT w Gminie i Mieście Mirosławiec i jej jednostkach budżetowych.

§ 7. Nadzór na wykonaniem zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 8. Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 108/2019

Burmistrza Mirosławca

z dnia 31 października 2019 r.

Zalacznik1.pdf

Załączniki

108/2019 pdf, 402 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij