W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 16/2003

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej do oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 16/2003

Burmistrza Mirosławca

z dnia 5 maja 2003 r.

w sprawie powołania komisji przetargowej do oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 30 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz art.2 ust.8 ustawy o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 664) uchwal się co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję przetargową do oceny i wyboru ofert w następującym składzie: Przewodniczący - Matusiak Aleksander Zastępca Przewodniczącego-Kamińska Jadwiga Członek-Skrzypczyk Bogusława Członek-Kośmider Waldemar Członek-Łosin Tadeusz

§ 2. Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej zgodnie z art.2 ust.8, art.28 ustawy o zamówieniach publicznych i na podstawie kryterium oceny ofert zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.

§ 3. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy z wybranym oferentem.

§ 4. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac komisji.

§ 5. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznym przypadku.

§ 6. Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po zatwierdzeniu protokołów postępowania.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

16/2003 pdf, 153 kB

Powiadom znajomego