W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 75

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca
z dnia
w sprawie ustalenia procedur kontroli finansowej oraz procesu windykacji w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 75/2019

Burmistrza Mirosławca

z dnia 1 sierpnia 2019 r.

w sprawie ustalenia procedur kontroli finansowej oraz procesu windykacji w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu

Na podstawie art. 33 ust. 3 i art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 506 ), oraz art.69 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia o finansach publicznych (t.j.Dz.U.2019 poz.869) zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustala się procedury obowiązujące w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu:

1) Procedury kontroli finansowej w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2) Procedurę procesu windykacji należności Gminy Mirosławiec, do których stosuje się przepisy ustawy
- Ordynacja podatkowa, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

3) Procedurę procesu windykacji należności Gminy Mirosławiec, do których stosuje się przepisy ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

4) Procedurę procesu windykacji należności Gminy Mirosławiec, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zobowiązuje się wszystkich pracowników właściwych merytorycznie z tytułu powierzonych obowiązków do zapoznania się i przestrzegania procedur określonych niniejszym zarządzeniem. Nieprzestrzeganie procedur stanowi naruszenie obowiązków służbowych i skutkuje poniesieniem odpowiedzialności porządkowej i dyscyplinarnej przewidzianej w Przepisach Prawa Pracy.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikom Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.

§ 4. Traci moc Zarządzenie nr 4/2009 Burmistrza Mirosławca z dnia 30 stycznia 2009 r. w sprawie ustalenia procedur kontroli finansowej w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

75 pdf, 490 kB

Powiadom znajomego