Zarządzenie nr 35
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących nadania nazwy ulicy w Mirosławcu |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 35
Burmistrza Mirosławca
z dnia 8 kwietnia 2019 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących nadania nazwy ulicy w Mirosławcu
Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2018 r., poz. 994 z późn.zm.) oraz uchwały Nr XXXVIII/320/2014 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 27 lutego 2014 r. w sprawie zasad i trybu konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Mirosławiec ( Dz. Urz. Woj. Zachpom. z 2014 r. poz. 1601 ze zm. ) zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących nadania nazwy ulicy działkom drogowym oznaczonym numerem geodezyjnym 630/6 i 629/4 o łącznej powierzchni 0,0604 ha, stanowiącym własność Gminy i Miasta Mirosławiec na terenie Miasta Mirosławiec (Obręb Mirosławiec Miasto Nr 0001).
2. Przedmiotem konsultacji społecznych jest zebranie propozycji nazwy dla ulicy, która stanowi działki opisane w ust. 1.
§ 2. Zasięg terytorialny konsultacji obejmie Miasto Mirosławiec.
§ 3. Uprawnionymi do wzięcia udziału w konsultacjach są mieszkańcy Mirosławca.
§ 4.
1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie pisemnej poprzez:
1) wypełnienie i przedłożenie formularza konsultacyjnego propozycji nadania nazwy ulicy działkom opisanym w § 1 ust. 1 w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec w pokoju nr 2 w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu ul. Wolności 37 w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek - środa 700-1500, czwartek 700-1600, piątek 700-1400.
2) wypełnienie i przedłożenie formularza konsultacyjnego propozycji nadania nazwy ulicy działkom opisanym w § 1 ust. 1 poprzez pocztę elektroniczną na adres urzad@miroslawiec.pl .
3) wypełnienie i przesłanie formularza konsultacyjnego propozycji nadania nazwy ulicy działkom opisanym w § 1 ust. 1 na adres Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
2. Dopuszcza się możliwość złożenia zbiorczej propozycji nadania nazwy ulicy działkom opisanym w § 1 ust. 1 wraz z podpisami osób uprawnionych do udziału w konsultacjach.
§ 5.
1. Formularz konsultacyjny propozycji nadania nazwy ulicy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Szczegółowy przebieg ulicy przedstawia szkic sytuacyjny stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 6. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 16 do 30 kwietnia 2019 r. Za termin złożenia formularza konsultacyjnego uważa się datę wpływu do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
§ 7.
1. Jeżeli w wyniku przedmiotowych konsultacji wpłynie równa ilość różnych propozycji nadania nazwy ulicy, wówczas wybór nazwy nastąpi w trybie ponownych konsultacji spośród zgłoszonych propozycji.
2. Jeżeli w wyniku przedmiotowych konsultacji wpłyną propozycje nadania nazwy ulicy z przewagą określonej nazwy, wówczas ta propozycja nadania nazwy ulicy zostanie przedłożona Radzie Miejskiej w Mirosławcu celem podjęcia stosownej uchwały.
§ 8. Informacja o wynikach konsultacji zostanie podana do wiadomości mieszkańców do 7 maja 2019 r. na stronie internetowej www.bip.miroslawiec.pl , www.miroslawiec.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mirosławcu oraz na najbliższej sesji Rady Miejskiej w Mirosławcu.
§ 9. Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny jest Sekretarz Gminy i Miasta Mirosławiec oraz Referat Gospodarki, Inwestycji i Środowiska.
§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 35
Burmistrza Mirosławca
z dnia 8 kwietnia 2019 r.
FORMULARZ KONSULTACYJNY
w sprawie nadania nazwy ulicy działkom drogowym oznaczonym numerem geodezyjnym 630/6 i 629/4 o łącznej powierzchni 0,0604 ha, stanowiącym własność Gminy i Miasta Mirosławiec na terenie Miasta Mirosławiec
Proponowana nazwa ulicy:
......................................................................................................................
Wyrażenie stanowiska następuje poprzez wpisanie propozycji nadania nazwy ulicy.
Imię i nazwisko Adres zamieszkania Podpis
........................................................................................................................
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu jest Burmistrz Mirosławca, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@miroslawiec.pl.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa i na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie na podstawie przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2068 ze zm.).
b) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.