W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 95

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miejskiego w Mirosławcu
zmieniające zarządzenie nr 8 ,
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 95

Burmistrza Mirosławca

z dnia 9 listopada 2016 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń SocjalnychUrzędu Miejskiego w Mirosławcu

Na podstawie art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (t.j. Dz. U. 2015 r., poz. 111) zarządzam, co następuje: Wprowadzam Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miejskiego w Mirosławcu., zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 8 Burmistrza Mirosławca z 2 lutego 2016 r. w sprawie regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń SocjalnychUrzędu Miejskiego w Mirosławcu, wprowadza się następujące zmiany:

1) § 12 ust. 1 pkt. 4 otrzymuje brzmienie:

„4)  Dla dzieci, które w trakcie roku kalendarzowego ukończyły 14 lat przyznawana jest pomoc w formie paczek o wartości nie przekraczającej jednorazowo 5% minimalnego wynagrodzenia za pracę.”;

2) § 13 ust. 1 pkt. 1 otrzymuje brzmienie:

„1)  wypoczynek organizowany we własnym zakresie, tzw. wczasy pod gruszą, bez dokumentowania poniesionych wydatków, trwające jednorazowo 14 dni kalendarzowych. Dofinansowanie, tylko na wniosek uprawnionego, złożony zgodnie z tabelą nr 2, zał. nr 2, - nie częściej niż raz na dwa lata kalendarzowe, w roku w którym zaplanowano wydatek związany z dofinansowaniem "wczasów pod gruszą". Wypłata przyznanych środków nastąpi w terminie nieprzekraczającym 7 dni po uzyskaniu zaświadczenia z działu kadr o wykorzystaniu 14 dniowego nieprzerwanego wypoczynku i dostarczeniu podpisanego wniosku do referatu finansowego (wzór wniosku stanowi załącznik nr 3).”.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

95 pdf, 93 kB

Powiadom znajomego