W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 46

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej oraz powołania zespołu spisowego
zmienione przez 55
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 46

Burmistrza Mirosławca

z dnia 21 kwietnia 2016 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej oraz powołania zespołu spisowego

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2016 poz. 446) oraz § 4 Zarządzenia Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu, zarządza się, co następuje:

§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej mienia Gminy Mirosławiec w zakresie sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego oraz oprogramowania w związku z zatrudnieniem pracownika na stanowisku informatyka.

§ 2. Termin zakończenia inwentaryzacji wyznacza się na 29 kwietnia 2016 r.

§ 3. Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona w drodze spisu z natury oraz weryfikacji-porównania danych z ewidencją księgową.

§ 4. 

1. Inwentaryzacja zostanie przeprowadzona przez zespół spisowy w składzie:

1) Dariusz Bartosik

2) Lidia Cybulska.

2. W inwentaryzacji będzie uczestniczył przyjęty na stanowisko informatyka pracownik jako osoba, która będzie po podpisaniu protokołu odpowiedzialna za powierzone mienie, z zastrzeżeniem, iż nie może brać czynnego udziału w prowadzonej inwentaryzacji.

§ 5. Zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Zarządzenie Nr 3 z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.

§ 6. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

46 pdf, 91 kB

Powiadom znajomego