Zarządzenie nr 9
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania zespołu wykonawczego ds. brakowania druków ścisłego zarachowania |
zmienione przez | 111 |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 9
Burmistrza Mirosławca
z dnia 3 lutego 2016 r.
w sprawie powołania zespołu wykonawczego ds. brakowania druków ścisłego zarachowania
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2015 r., poz. 1515 z późn. zm.) oraz § 8 Zarządzenia Nr 22 Burmistrza Mirosławca z dnia 1 kwietnia 2011 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Powołuje się zespół wykonawczy ds. brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w składzie:
1) Jolanta Białas - Członek Zespołu
2) Sylwia Boduszek - Członek Zespołu
3) Tadeusz Łosin - Członek Zespołu
2. Komisja wybiera ze swego składu Przewodniczącego Zespołu.
§ 2. Zakres działania zespołu wykonawczego obejmuje przeprowadzenie procesu brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego.
§ 3. Procedura brakowania blankietów wykorzystywanych przez Urząd Stanu Cywilnego jako druków ścisłego zarachowania przebiegać będzie w następujący sposób:
1. Komisja sporządza w dwóch egzemplarzach protokół zniszczenia druków ścisłego zarachowania.
2. Protokół zniszczenia winien zawierać informację o:
a) składzie zespołu ze wskazaniem przewodniczącego,
b) osobach obecnych przy brakowaniu i charakterze ich udziału,
c) dacie sporządzenia protokołu,
d) dacie brakowania druków ścisłego zarachowania,
e) liczbie wybrakowanych formularzy,
f) numerach formularzy.
3. Protokół zniszczenia powinien zawierać podpisy wszystkich członków zespołu ( odmowę lub brak podpisu członka zespołu należy opisać w protokole).
4. Do protokołu należy załączyć wydrukowaną formę pliku excel zawierający wykaz wszystkich druków ścisłego zarachowania (ustrukturyzowany według numerów formularzy).
5. Jeden egzemplarz protokołu zniszczenia wraz z załącznikiem przekazuje się do Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, w terminie do dwóch tygodni od daty sporządzenia protokołu.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Zespołu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.