W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 102

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie powołania Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
zmieniające zarządzenie nr 47/2003,
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 102

Burmistrza Mirosławca

z dnia 27 listopada 2015 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Na podstawie art.41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. 2015 r., poz. 1286) Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 47/2003 Burmistrza Mirosławca z 1 września 2003 r. w sprawie powołania Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych , wprowadza się następujące zmiany:

1) § 1 tiret 3 otrzymuje brzmienie: 

„-  Członek Komisji - Sylwia Kaszeń,”;

2) § 1 tiret 5 otrzymuje brzmienie: 

„-  Członek Komisji - Elżbieta Nuszkiewicz,”;

3) w § 1 po tiret 6 dodaje się tiret 7, 8 i 9 w brzmieniu: 

„-  Członek Komisji - Ks. Edward Matyśniak,

- Członek Komisji - Daniel Gbur,

- Członek Komisji - Elżbieta Rębecka-Sabak.”.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Komisji.

§ 3.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

102 pdf, 92 kB

Powiadom znajomego