W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 76

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie ekwiwalentu na pokrycie kosztów reprezentacyjnego ubioru służbowego Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 76

Burmistrza Mirosławca

z dnia 26 sierpnia 2015 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ekwiwalentu na pokrycie kosztów reprezentacyjnego ubioru służbowego Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 594 z późn. zm.1)) i art. 58 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. 2014 r., poz. 1741, zm. poz. 1888.) zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 31 Burmistrza Mirosławca z 6 maja 2013 r. w sprawie ekwiwalentu na pokrycie kosztów reprezentacyjnego ubioru służbowego Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego , wprowadza się następujące zmiany:

1) § 1 otrzymuje brzmienie: 

„§ 1.  Kierownikowi i Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Mirosławcu pełniącym obowiązki przy uroczystych formach przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, nadaniem imienia i jubileuszy przysługuje ekwiwalent pieniężny z tytułu zakupu uroczystego ubioru z własnych środków pracownika. Jednocześnie nakładam obowiązek używania reprezentacyjnego ubioru służbowego przez Kierownika i Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Mirosławcu podczas pełnienia obowiązków przy uroczystych formach przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, nadaniem imienia i jubileuszy.”;

2) § 7 otrzymuje brzmienie: 

„§ 7.  Ubiór składa się z:

1) dla kobiety:

a) kostium dwuczęściowy wizytowy,

b) bluzka,

c) obuwie.

2) dla mężczyzny:

a) garnitur

b) koszula

c) obuwie.”;

3) § 3 otrzymuje brzmienie: 

„§ 3. 

1.  Ekwiwalent, o którym mowa w §1 przysługuje raz na trzy lata i jest wypłacany na podstawie wniosku sporządzonego przez Kierownika i Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Mirosławcu zatwierdzonego przez Burmistrza Mirosławca nie później niż do 30 września kolejnego roku, za który przysługuje ekwiwalent.

2. Wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

3. Wniosek należy złożyć do Referatu Finansowego 10 dni przed upływem terminu o którym mowa w ust. 1.”.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi USC w Mirosławcu.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


1)Zm. poz. 645 i 1318 oraz z 2014 r. poz. 379 i 1072.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr ....................

Burmistrza Mirosławca

z dnia 24 sierpnia 2015 r.

Wniosek o wypłatę ekwiwalentu pieniężnego na sfinansowanie kosztów zakupu reprezentacyjnego ubioru służbowego dla Kierownika USC/ Zastępcy Kierownika USC* w Mirosławcu.

Dane pracownika:

Imię i nazwisko: ………………………………………….

Stanowisko ……………………………………………….

Data wypłaty ostatniego ekwiwalentu/wypłata po raz pierwszy*: ……………………..

Wysokość wypłaconego ekwiwalentu (jeżeli dotyczy): …………………… zł.

Inspektor ds. zarządzania kryzysowego:

Wyżej wymieniona osoba spełnia warunki do wypłaty ekwiwalentu w wysokości ………………….. zł (słownie złotych ……………………………………………….), który stanowi kwotę określoną zgodnie z § 2 i § 4 ust 1 i 2 oraz § 5 ust 1 i 2 zarządzenia nr 31/2013 Burmistrza Mirosławca z dnia 6 maja 2013 roku.

………………………………………………….                         …………………………………..…

(data, pieczątka i podpis inspektora ds. zarządzania kryzysowego)                       (data, pieczątka i podpis Burmistrza Mirosławca)

* niepotrzebne skreslić

Załączniki

76 pdf, 180 kB

Powiadom znajomego