Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 55

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora ds. biura rady i archiwum
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 55

Burmistrza Mirosławca

z dnia 19 sierpnia 2014 r.

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora ds. biura rady i archiwum

Na podstawie § 7 ust. 1 zarządzenia nr 66 Burmistrza Mirosławca z dnia 1 października 2013 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Mirosławiec zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję rekrutacyjną dla rozpatrzenia ofert zatrudnienia na stanowisko podinspektora ds. biura rady i archiwum w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu w składzie :

1) Monika Stąporek - przewodniczący komisji,

2) Dorota Łodygowska - członek komisji,

3) Monika Kędzia- członek komisji.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

55 pdf, 87 kB

Powiadom znajomego