W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR XXXVI/274/2021 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 28 października 2021 r. w sprawie przejęcia od Powiatu Wałeckiego zadania zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Mirosławiec

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie przejęcia od Powiatu Wałeckiego zadania zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Mirosławiec

Treść

UCHWAŁA NR XXXVI/274/2021

Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 28 października 2021 r.

w sprawie przejęcia od Powiatu Wałeckiego zadania zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Mirosławiec



Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 11 w związku z art. 8 ust. 2a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372), oraz art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1376 i 1595) Rada Miejska w Mirosławcu uchwala, co następuje:

§ 1. Wyraża się wolę przejęcia od Powiatu Wałeckiego wykonywania zadania publicznego polegającego na zimowym utrzymaniu publicznych dróg powiatowych położonych na terenie gminy Mirosławiec w sezonie 2021/2022. Wykaz i opis dróg publicznych przejmowanych do zimowego utrzymania zawiera załącznik do uchwały.

§ 2. Przejęcie zadania, o którym mowa w § 1, nastąpi na mocy porozumienia zawartego między Burmistrzem Mirosławca a Zarządem Powiatu w Wałczu, regulującego w szczególności wzajemne rozliczenie finansowe.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

   
Przewodniczący Rady Miejskiej

Piotr Czech

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane