W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

UCHWAŁA NR XII/82/2000 Rady Gminy i Miasta Mirosławiec z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach Miasta i Gminy Mirosławiec

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach Miasta i Gminy Mirosławiec
status uchwały obowiązująca

UCHWAŁA NR XII/82/2000

Rady Gminy i Miasta Mirosławiec

z dnia 27 kwietnia 2000 r.

w sprawie zasad umieszczania reklam i opłat za reklamy na terenach i obiektach Miasta i Gminy Mirosławiec

Na podstawie art. 6, art.7 ust. 1 pkt 1 oraz art. 40 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.z 1996 . Nr 13 poz. 74 ze zmian.) Rada Gminy i MIasta Mirosławiec uchwala co następuje:

§ 1. Na terenach i obiektach komunalnych można umieszczać reklamy, po:

1)  uzyskaniu zgody Zarządu Gminy i Miasta Mirosławiec,

2)  uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,

3)  podpisaniu umowy,

4)  wniesieniu opłat.

§ 2. W celu uzyskania zgody wymagane jest złożenie wniosku zawierającego:

1)  projekt graficzny reklamy, kolorystyczny, w określonej skali lub kolorową fotografię;

2)  projekt konstrukcji zawierający podstawowe wymiary ( długość, szerokość, rodzaj materiału, sposób mocowania);

3) projekt lokalizacji, wskazanie miejsca lokalizacji.

§ 3. Ustawienie lub zamocowanie reklamy zobowiązuje "dzierżawcę" do:

1)  utrzymania tablic reklamowych i miejsca w obrębie ich usytuowania w estetycznym stanie;

2) w przypadku stwierdzenia złego stanu reklamy do niezwłocznej konserwacji, naprawy lub usunięcia;

3) usunięcia reklamy w przypadku konieczności przeprowadzenia prac związanych z przebudową lub utrzymaniem terenu, obiektu po otrzymaniu wezwania;

4) umieszczeniu w lewym dolnym narożniku numeru umowy.

§ 4. Ustala się bazowe stawki opłaty rocznej na umieszczenie tablic i urządzeń reklamowych wolno stojących na obiektach i terenach komunalnych w wysokości 100 zł za 1 m² powierzchni rocznie.

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 6. Uchwała podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty i wchodzi w życie z dnie 1 lipca 2000 r.

Powiadom znajomego