UCHWAŁA NR XIV/91/204 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 26 stycznia 2004 r. w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na rok 2004
jakiego organu | Rady Miejskiej |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na rok 2004 |
status uchwały | unieważniona |
UCHWAŁA NR XIV/91/204
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 26 stycznia 2004 r.
w sprawie ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na rok 2004
Na podstawie § 3 ust 2 załącznika nr 6 do Statutu Gminy - uchwała nr XXIV/139/21 Rady Gminy i Miasta Mirosławiec z dnia 28 września 2001 r. w sprawie Statutu Gminy Mirosławiec ogłoszonego w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego nr 47 z dnia 6 grudnia 2001 r. oraz art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. nr 142 poz. 1591 ze zmian.) Rada Miejska w Mirosławcu uchwala co następuje:
§ 1. Zatwierdza się plan pracy Rady Miejskiej w Mirosławcu zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2. Zatwierdza się plan pracy Komisji Polityki Społecznej zgodnie z załącznikiem nr 2. Zatwierdza się plan pracy Komisji Gospodarki i Budżetu zgodnie z załącznikiem nr 3. Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Przewodniczącym stałych komisji Rady.
§ 4. Uchwała obowiązuje z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XIV/91/204
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 26 stycznia 2004 r.
PLAN PRACY Sesji Rady Miejskiej w Mirosławcu na rok 2004
Lp. |
Termin |
Tematyka |
Wykonawca |
1 |
Styczeń 26.01.2004 godz. 12:00 |
1. Informacja wykonania zadań rzeczowych z zakresu ochrony ppo za 20023 r. oraz zakres działania OSP w Mirosławcu, Piecniku i Bronikowie. Plan przedsięwzięć na rok 2004 |
Insp. T. Łosin |
2. Informacja dot. załatwiania spraw: - możliwość kupienia działki ogrodniczej nr 630 przez użytkownika; - rozwiązanie problemu użytkowej drogi -działki nr 121/1 użyczonej przez UGiM; - działka-droga nr 119/5 i 123 przy których częściowo usunięto trelinki z drogi; - działka-droga nr 119/4 i 121/1 niewłaściwie wytyczona droga; |
Insp. B. Skrzypczyk |
||
3. Informacja o planie remontów budynków komunalnych, chodników i nawierzchni ulic w 2004 r. oraz realizacja planowanych przedsięwzięć za 2003 r. Ocena stanu dróg i chodników w okresie zimowym, odśnieżanie i zabezpieczenie przed poślizgiem. |
Insp. W. Kośmider |
||
4. Zatwierdzenie planu pracy na I-wsze półrocze 204 r.Rady Miejskiej, Komisji Rewizyjnej, Komisji Gospodarki i Budżetu oraz Komisji Polityki Społecznej - podjęcie uchwały |
Przewodniczący Rady Miejskiej |
||
5. Nadanie nazwy ulicy w Mirosławcu. |
Insp. M. Kowalska |
||
6. Zatwierdzenie statutu OKiS. |
Sekretarz |
||
7. Ustalenie opłat za wodę z wodociągów komunalnych i odprowadzanie ścieków do kolektorów sanitarnych stanowiących własność Gminy i Miasta Mirosławiec. Uchwalenie stawek za wodę i kanalizację (woda do celów gospodarstw domowych i na ogródki). |
|||
8. Uchwalenie dla Burmistrza Gminy i Miasta Mirosławiec dodatku specjalnego od 18.XI.2002-31.XII.2003 r. oraz podwyżki poborów od 01.01.2004 r. |
|||
9. Uchwalenie wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Mirosławcu i sołtysów. Ustalenie terminu przelewu diet na konta. |
|||
2 |
Luty 23.02.2004 godz. 12:00 |
1. Uchwalenie budżetu na rok 2004: - zapoznanie z projektem uchwały budżetowej; - zaopiniowanie przez komisje. |
Skarbnik |
|
|
2. Zaopiniowanie sprawozdania z Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 r. Budżet planowany i jego realizacja w 2003 r. pod względem finansowo-rzeczowymi plan na 2004 r. Uchwalenie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2004 r. |
Insp. A. Dybaczewska |
3. Sprawozdanie z działalności GMOPS za 2003 r., planowane przedsięwzięcia na rok 2004. Współpraca z Pilskim Bankiem Żywności oraz przydział żywności dla ubogich w gminie w 2003 r. Dodatki mieszkaniowe przydzielonej w 2003 r. Planowane dodatki mieszkaniowe na 2004 r. |
Kierownik MGOPS |
||
4.Zatwierdzenie statutu Gminy i Miasta - podjęcie uchwały. |
Przew. Kom |
||
5. Zatwierdzenie statutu sołectw - podjęcie uchwały. |
Insp. J. Białas |
||
6. Zapoznanie z powiatowym programem gospodarki odpadami na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec - wypracowanie wniosków. |
K SM Matusiak |
||
3 |
Marzec 29.03.2004 godz. 12:00 |
1. Zmiany w budżecie Gminy i Miasta na rok 2004. -podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie. |
Skarbnik |
2. Zapoznanie z wnioskiem Komisji Rewizyjnej wysłanym do RIO w sprawie udzielenia - nie udzielenia absolutorium dla Burmistrza z wykonania budżetu za 2003 r. |
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej |
||
3. Ocena aktualności studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec oraz wieloletniego programu sporządzania miejscowych planów - podjęcie uchwał. |
Insp. B. Skrzypczyk |
||
4. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z podatków od nieruchomości - nowych inwestycji. |
Insp. T. Stańczyk |
||
5. Informacja o realizacji zadań ochrony środowiska i porządku publicznego w mieście i gminie za 2003 r. Planowane przedsięwzięcia na rok 2004 r. |
K SM Mtusiak |
||
4 |
Kwiecień 26.04.2004 godz. 12:00 |
1. Zapoznanie z oceną RIO o wykonaniu budżetu za 2003 r. Podjęcie uchwały udzielenie - nieudzielenie absolutorium dla Burmistrza G i M Mirosławiec z wykonania budżetu za 2003 r. |
Skarbnik |
2. Ocena stanu zagrożenia i ochrona porządku publicznego za rok 2003
oraz plan pracy Komisariatu Policji Tuczno i Zespołu Mirosławiec na
rzecz bezpieczeństwa mieszkańców i bezpieczeństwa na drogach w
gminie Mirosławiec.
|
Komendant Komisariatu Policji |
3. Informacja dot. gospodarowania zasobem mieszkań komunalnych w: - Mirosławcu - stawki czynszu za mieszkania. Egzekwowanie zaległości czynszowych. Zaległości opłat czynszu - Mirosławiec Górny. Gospodarka zasobem mieszkaniowym będącym w zarządzie Wspólnot Mieszkaniowych - rozliczenie z opłat za mieszkania. Zapoznanie z możliwością podjęcia uchwały w sprawie określenia czynszu regulowanego za mieszkania komunalne - własność gminy. |
Insp. M. Kowalska |
||
4. Zasady organizacji oddziału zerowego przedszkola w roku szkolnym 2004/2005 - analiza opłat za przedszkole |
Dyr. Przedszkola Dyr. Zespołu Szkół |
||
5 |
Maj 24.05.2004 godz. 12:00 |
1. Analiza wykorzystania budżetu w ZECWiK za 2003 r. oraz za I-wszy kwartał 2004 r.: - wydatki w tym płace i pochodne; - stan zatrudnienia na dzień 01.01.2003 r. i 31.12.2003 r; - zobowiązania |
Dyr. ZECWiK |
2. Przygotowanie miasta i gminy do sezonu letniego i turystyki, zagospodarowania jeziora, gospodarstwa agroturystyczne, stanica harcerska. |
Insp. A. Dybaczewska K SM Matusiak |
||
3. Zapoznanie z gminnym programem gospodarki odpadami - podjęcie uchwały o gospodarce odpadami. |
K SM Matusiak |
||
4. Informacja dot. rozwoju sportu w gminie: - działalność klubu i sekcji; - sport szkolny; - zasoby finansowe. |
Prezes "Mirstal" |
||
6 |
Czerwiec 28.06.2004 godz. 12:00 |
1. Zmiany w budżecie Gminy i Miasta Mirosławiec na rok 2004 - podjęcie uchwały o zmianach w budżecie . |
Skarbnik |
2. Informacja o stanie dróg gminnych i ulic oraz organizacja ruchu drogowego i ustawione znaki drogowe. |
Insp. W. Kośmider |
||
3. Gospodarka środkiem specjalnym w Zespołach Szkół Mirosławiec, Piecnik za rok szkolny 2003/2004. |
Dyr. Zespołów Szkół |
||
4. Funkcjonowanie Zespołów Szkół w Mirosławcu i Piecniku po ich utworzeniu (powołaniu) za rok szkolny 2003/2004. |
|||
5. Opracowanie i zatwierdzenie planów pracy na II półrocze 2004 r. Rady Miejskiej, Komisji Rewizyjnej, Komisji Gospodarki i Budżetu, Komisji Polityki Społecznej - podjęcie uchwały. |
Przew. RM, KR, KGiB, KPS |
||
6. Promocja i funkcjonowanie informacji turystycznej w gminie: - trasy turystyczne; - informatory, wydawnictwa. |
Dyr. OKiS |
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XIV/91/204
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 26 stycznia 2004 r.
PLAN PRACY Komisji Gospodarki i Budżetu RM w Mirosławcu na I -wsze półrocze 2004 r.
Lp. |
Termin |
Tematyka |
Wykonawca |
1 |
Styczeń 05.01.2004 godz. 10:00 |
1. Podsumowanie i sprawozdanie z prac komisji za 2003 r. |
Przew. Komisji |
2. Opracowanie planu pracy komisji na I półrocze 2004 r. |
Viceprzew. Rady |
||
3. Omówienie sposobu realizacji Uroczystej Sesji Noworocznej |
Sekretarz |
||
4. Zapoznanie z pismem PIP Oddział w Koszalinie. |
p. Kamińska |
||
5. Zapoznanie z projektem uchwały w sprawie ustalenia dodatku specjalnego dla Burmistrza Gminy i Miasta. |
Radca Prawny |
||
6. Zapoznanie z projektem uchwały w sprawie podwyższenia wynagrodzenia dla Burmistrza Gminy i Miasta |
Sekretarz |
||
7. Propozycje wysokości diet dla radnych. |
p. Kamińska |
||
8. Zapytania, wnioski i informacje. |
Przew. Komisji |
||
2 |
Luty 09.02.2004 godz. 10:00 |
1. Sprawozdanie z działalności GMOPS za 2003 r. i zaopiniowanie planu finansowego na 2004 r. - współpraca z Pilskim Bankiem Żywności, realizacja programu w/w/ banku na terenie miasta i gminy. |
D. Czerniawska |
2. Opinia komisji na temat "Powiatowego Programu Gospodarki Odpadami". |
K SM Matusiak |
||
3. Analiza i wnioski komisji do budżetu na 2004 r. |
Skarbnik |
||
4. Miejsko Gminna Komisja Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - sprawozdanie za rok 2003 i plan na 2004 ( w ujęciu finansowo-rzeczowym). |
Insp. A. Dybaczewska |
3 |
Marzec 23.03.2004 godz. 10:00 |
1. Analiza planów zagospodarowania przestrzennego gminy oraz zaakceptowanie wieloletniego programu. |
K SM Matusiak |
2. Analiza, dyskusja i opinia komisji - wykonanie budżetu za rok 2003. |
Skarbnik |
||
3. Zmiany w budżecie na I kwartał 2004 r. |
|||
4. Opinia komisji na temat uchwały - zwolnienia z podatków od nieruchomości z tyt. Stworzenia nowych inwestycji i nowych miejsc pracy. |
Insp. T. Stańczyk |
||
5. Informacja o realizacji zadań ochrony środowiska i porządku publicznego w MiG za 2003 r. i plany na 2004 r. |
K SM Matusiak |
||
4 |
Kwiecień 19.04.2004 godz. 10:00 |
1. Zapoznanie z oceną RIO na temat wykonania budżetu za 2003 r. i wniosek na temat udzielenia - nieudzielenia absolutorium dla Burmistrza. |
Burmistrz i Skarbnik |
2. Ocena stanu zagrożenia i ochrona porządku publicznego za 2003 r. oraz zamierzenia na 2004 na terenie MiG Mirosławiec. |
Kom. Posterunku Policji |
||
3. Informacja dot. gospodarowania zasobami mieszkań komunalnych (zaległości płatnicze, stawki czynszu). Gospodarka mieszkaniowa Wspólnot Mieszkaniowych (wprowadzona przez UMiG) - realizacja opłat za mieszkania. |
Insp. M. Kowalska |
||
5 |
Maj 17.05.2004 godz. 10:00 |
1. Analiza wykonania planu finansowo-rzeczowego w ZECWiK za 2003 r. w tym: płace i pochodne, stan zatrudnienia, zobowiązania. |
Dyr. ZECWiK |
2. Przygotowanie MiG do sezonu letniego - turystyka |
Insp. A. Dybaczewska |
||
3. Opinia komisji na temat uchwały o gospodarce odpadami na terenie MiG. |
K SM Matusiak |
||
4. Utrzymanie UMiG analiza: stanu zatrudnienia, wysokości wynagrodzeń i imienne obowiązki pracowników uwzględniające wzajemne zastępstwa podczas nieobecności. |
Skarbnik / Sekretarz |
||
6 |
Czerwiec 21.06.2004 godz. 10:00 |
1. Zmiany w budżecie na I półrocze 204 r. |
Skarbnik |
2. Informacja o stanie dróg gminnych i ulic, organizacja ruchu drogowego. |
Insp. W. Kośmider |
|
|
3. Informacja - gospodarka środkami specjalnymi w Zespołach Szkół za 2003 r. i w 2004 r. |
Dyr. Zespołów Szkół |
4. Sytuacja finansowa placówek oświatowych przed i po reorganizacji, porównanie stanu zatrudnienia, płac i pochodnych oraz pozostałych wydatków. |
|||
5. Opracowanie planów pracy komisji na II półrocze 2004 r. |
Przew. Komisji |
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XIV/91/204
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 26 stycznia 2004 r.
PLAN PRACY Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu na I półrocze 2004 r.
Lp. |
Termin |
Tematyka |
Wykonawca |
Uwagi |
1 |
Styczeń |
1. Podsumowanie prac komisji za 2003 r. i przyjęcie sprawozdania |
Przew.Komisji |
Przygotowanie sprawozdania |
2.Opracowanie planu pracy komisji na I półrocze 2004 r. |
||||
3. Zaopiniowanie materiałów na posiedzenie sesji m i. omówienie projektów uchwał w sprawie ustalenia dodatku specjalnego i wynagrodzeń Burmistrza GiM Mirosławiec |
Przew. Rady, Radca Prawny, Sekretarz |
|
||
4. Spotkanie Noworoczne |
Sekretarz |
|
||
5. Informacje bieżące, wnioski i zapytania. |
|
|
||
2 |
Luty |
1. Zaopiniowanie materiałów na posiedzenie sesji m in. Omówienie projektu budżetu na 2004 r.; realizacja budżetu przez Komisję Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych; omówienie sprawozdania GMOPS za 2003 r. |
Skarbnik, Dyr. MGOPS |
|
2. Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych. |
Członkowie komisji |
Przep. kontroli w placówkach oświatowych |
||
3. Informacje bieżące, wnioski i zapytania |
|
|
||
3 |
Marzec |
1. Przygotowanie wniosku do RIOw Szczecinie w sprawie udzielenia ( bądź nieudzielenia) Burmistrzowi absolutorium w sprawie wykonania budżetu za 2003 r. |
Przew. Komisji |
Przygotowanie sprawozdania |
2. Realizacja zobowiązań podatkowych za 2003. |
Insp. ds.podatkowych |
|
||
3. Zaopiniowanie materiałów na posiedzenie sesji m in.:
zapoznanie z miejscowym planem przestrzennego
zagospodarowania; przyjęcie projektu uchwały w sprawie
zmian w budżecie; omówienia projektów uchwał w sprawie
zwolnień od podatku osób fizycznych i prawnych.
|
Sekretarz, Skarbnik, Insp.ds podatkowych |
|
4. Informacje bieżące, wnioski i zapytania. |
|
|
||
4 |
Kwiecień |
1. Ocena wykonania budżetu za I kwartał 2004 r. |
Skarbnik, Dyr. MGOPS |
|
2. Realizacja opłat czynszowych. |
Insp ds. mieszkalnictwa |
Przygotowanie sprawozdania |
||
3. Zaopiniowanie materiałów na posiedzenie sesji m in.: stan zagrożenia i bezpieczeństwa publicznego; dowóz uczniów do szkół. |
Sekretarz, p. Szybalska |
|
||
4. Funkcjonowanie obsługi finansowej przez ZS w Mirosławcu. |
Dyr. ZS w Mirosławcu |
|
||
5. Informacje bieżące, wnioski i zapytania. |
|
|
||
5 |
Maj |
1. Analiza stanu organizacyjnego i finansowego ZECWiK-u |
Dyr. ZECWiKu |
|
2. Odpowiedzi na wnioski zgłaszane przez radnych w 2004 r. |
Przewodniczący Rady |
Przygotowanie sprawozdania |
||
3.Zaopiniowanie materiałów na posiedzenie sesji m in.: przyjęcie projektu uchwały o gospodarowaniu odpadami na terenie gminy; zapoznanie z informacją przygotowania gminy do sezonu letniego. |
|
|
||
4. Informacje bieżące, wnioski i zapytania. |
|
|
||
6 |
Czerwiec |
1. Opracowanie planu pracy na II półrocze 2004 r. |
Przewodniczący Komisji |
|
2. Zaopiniowanie materiałów na posiedzenie sesji m in: przyjęcie informacji o stanie dróg gminnych. |
|
|
||
Informacje bieżące, wnioski i zapytania |
|
|
Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XIV/91/204
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 26 stycznia 2004 r.
PLAN PRACY Komisji Polityki Społecznej na I półrocze 2004 r.
Lp. |
Termin |
Tematyka |
Wykonawca |
1 |
Styczeń 05.01.2004 godz. 13:00 |
1. Podsumowanie i sprawozdanie komisji za 2003 r. |
Przew. Komisji |
2. Opracowanie planu pracy komisji na 2004 r. |
Wiceprzew. Komisji |
||
3. Organizacja noworocznego bankietu przez Radę Miejską dnia 16.01.2004 r. dla zaproszonych gości z województwa i powiatu oraz przedstawicieli firm i przedsiębiorstw z terenu gminy |
Sekretarz |
||
4. Zapoznanie z pismem Powiatowej Inspekcji Pracy Oddział w Koszalinie |
Radca Prawny |
||
5. Zapoznanie z projektem uchwały w sprawie dodatku specjalnego dla Burmistrza Gminy i Miasta. |
Sekretarz |
||
6. Zapoznanie z projektem uchwały w sprawie podwyższenia wynagrodzenia dla Burmistrza GiM. |
Sekretarz, Radca Prawny |
||
7. Propozycje wysokości diet dla radnych. |
Radca Prawny |
||
8. Zapytania, wnioski i interpelacje. |
Przew. Komisji |
||
2 |
Luty 16.02.2004 godz. 13:00 |
1. Współpraca MGOPS z Pilskim Bankiem Żywności: rozdział otrzymanej żywności w 2003 r. - kryteria podziału żywności; dodatki mieszkaniowe dla mieszkańców GiM na 2004 r. |
Kierownik MGOPS |
2. Zapoznanie z zasadami wynagradzania za pracę oraz zasady przyznawania nauczycielom dodatków do wynagrodzenia i nagród oraz dodatku mieszkaniowego. Dodatek motywacyjny dla Dyrektorów Zespołów Szkół na terenie gminy i Dyrektora Przedszkola Samorządowego. |
Burmistrz |
||
3. Zapoznanie i przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2004 r. |
Insp. A. Dybaczewska |
|
|
4. Zaopiniowanie projektu budżetu na rok 2004. |
Skarbnik |
5. Zaopiniowanie Statutu Gminy i Miasta Mirosławiec oraz Statutu Sołectw Gminy Mirosławiec. |
Przew.Komit.Stat., p. Białas |
||
6. Opinia komisji na temat Powiatowego Programu Gospodarki Odpadami. |
K SM Matusiak |
||
3 |
Marzec 22.03.2004 godz. 13:00 |
1. Analiza planów zagospodarowania przestrzennego gminy oraz zatwierdzenie wieloletniego programu. |
Insp. B. Skrzypczyk |
2. Informacja i sprawozdanie dot. funkcjonowania Przedszkola Samorządowego: rozliczenie kosztów utrzymania; otrzymywane dotacje na dożywianie dzieci. |
Dyr. Przedszkola |
||
3. Opinia w sprawie zwolnienia z podatków od nieruchomości z tytułu nowych inwestycji. |
Insp. T. Stańczyk |
||
4. Analiza szczegółowego rozdysponowania środków finansowych w 2003 r. przeznaczonych na sport i kulturę - dyskusja o dofinansowaniu Klubu Piłkarskiego "Mirstal" przez sponsorów oraz UGiM. |
Prezes Klubu "Mirstal" |
||
4 |
Kwiecień 13.04.2004 godz. 13:00 |
1. Zapoznanie z oceną RIO o wykonaniu budżetu za 2003 r. |
Skarbnik |
2. Informacja dot. gospodarowania zasobami mieszkań komunalnych i zasobem mieszkań będących w zarządzie Wspólnot Mieszkaniowych: egzekwowanie zaległości czynszowych; stawki za mieszkania; sposób i realizacja opłat za mieszkanie. |
Insp. M. Kowalska |
||
3. Zasady organizowania oddziału zerowego Przedszkola Samorządowego w roku szkolnym 2004/2005 - analiza opłat za przedszkole. |
Dyr. Placówek Oświatowych |
||
5 |
Maj 10.05.2004 godz. 13:00 |
1. Analiza wykonania planu finansowo-rzeczowego w ZECWIK za 2003 r.: wydatki w tym płace i pochodne; stan zatrudnienia; zobowiązania. |
Dyr. ZECWiK |
2. Przygotowanie GiM Mirosławiec do sezonu letniego i turystyki. |
|
||
3. Zapoznanie z Gminnym Programem Gospodarowania Odpadami - zaopiniowanie uchwały w gospodarce odpadami. |
K SM Matusiak |
||
4. Zakresy imienne obowiązków pracowników Urzędu GiM Mirosławiec z uwzględnieniem zastępstw w czasie ich nieobecności. |
Burmistrz |
6 |
Czerwiec 14.06.2004 godz. 13:00 |
1. Zmiany w budżecie GiM na 2004 r. |
Skarbnik |
2. Informacja o stanie dróg gminnych. Stan ulic oraz organizacja ruchu drogowego. |
Insp. W. Kośmider |
||
3. Gospodarka środkami specjalnymi w Zespołach Szkół za rok szkolny 2003/2004. |
Dyr. Zespołów Szkół |
||
4. Sytuacja finansowa Placówek Oświatowych z terenu gminy miasta przed reorganizacją i po reorganizacji: Stan zatrudnienia, płace i pochodne, pozostałe wydatki. |
|||
5. Opracowanie planów pracy komsji na II półrocze 2004 r. |
|