UCHWAŁA NR XXXVI/194/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 27 września 2005 r. w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Mirosławiec na 2005 r.
jakiego organu | Rady Miejskiej |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zmian w budżecie Gminy i Miasta Mirosławiec na 2005 r. |
status uchwały | obowiązująca |
UCHWAŁA NR XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Mirosławiec na 2005 r.
Na podstawie art. 18 ust. 2pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. nr 142 ze zmian.), art. 109 i 112 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity z 2003 r. Dz.U. nr15 poz. 148 ze zmian.) Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1. Zwiększa się dochody budżetu gminy i miasta o kwotę 169 850 zł. Zmiany zawiera załącznik nr 1.
§ 2. Zwiększa się wydatki budżetu gminy i miasta o kwotę 169 850 zł. Zmiany zawiera załącznik nr 2.
§ 3. Dokonuje się przemieszczenia wydatków w kwocie 130 627 zł. Zmiany zawiera załącznik nr 3.
§ 4. Ustala się plan finansowy rachunku dochodów własnych jednostek budżetowych stanowiący załącznik nr 4 i 5.
§ 5. Zwiększa się dotację dla Przedszkola Samorządowego w kwocie 17 000 zł. Po dokonanych zmianach plan przychodów i kosztów dla Przedszkola Samorządowego stanowi załącznik nr 6.
§ 6. Traci moc załącznik nr 6 do uchwały nr XXXV/192/2005 z dnia 27 czerwca 2005 r. "Limit wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy i mIasta Mirosławiec w 2005 r."
§ 7. Ustala się "Limit wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy i Miasta Mirosławiec w 2005 r." stanowiący załącznik nr 7.
§ 8. Po dokonanych zmianach budżet zamyka się:
a) dochodami w kwocie 12 602 018 zł. w tym: na plan finansowy dotacji na zadania zlecone i własne 1 759 072 zł,
b) wydatkami w kwocie 12 147 834 zł. w tym: na plan finansowy wydatków realizowanych z dotacji na zadania zlecone i własne 1 759 072 zł.
c) wynikiem finansowym (nadwyżką) w wysokości 454 184 zł. Nadwyżka przeznaczona zostanie na spłatę rat kredytów.
§ 9. Wykonanie budżetu powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta.
§ 10. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, ma zastosowanie do budżetu roku kalendarzowego 2005 i stanowi podstawę do korekty układu wykonawczego i realizacji budżetu.
Załącznik do Uchwały Nr XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
Zwiększenie dochodów
Dział |
Rozdział |
§ |
Nazwa podziałki klasyfikacji budżetowej |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
600 |
|
|
Transport i łączność |
1 350 |
|
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
1 350 |
|
|
0690 |
Wpływy z różnych opłat |
327 |
|
||
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
1 023 |
|
||
700 |
|
|
Gospodarka mieszkaniowa |
93 800 |
|
70004 |
|
Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej |
29 500 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
29 500 |
|
||
70005 |
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
64 300 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze |
6 300 |
|
||
0870 |
Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych |
58 000 |
|
||
710 |
|
|
Działalność usługowa |
700 |
|
71095 |
|
Pozostała działalność |
700 |
|
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
700 |
|
750 |
|
|
Administracja publiczna |
34 000 |
|
75023 |
|
Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatów) |
34 000 |
|
|
0690 |
Wpływy z różnych opłat |
7 000 |
|
||
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
27 000 |
|
||
758 |
|
|
Różne rozliczenia |
33 000 |
|
75814 |
|
Różne rozliczenia finansowe |
33 000 |
|
|
0920 |
Pozostałe odsetki |
33 000 |
|
||
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
7 000 |
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
7 000 |
|
|
2700 |
Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów) samorządów województw pozyskane z innych źródeł |
7 000 |
|
||
Ogółem |
169 850 |
|
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
Zwiększenie wydatków
Dział |
Rozdział |
§ |
Wyszczególnienie |
Zwiększenia |
Zmniejszenia |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
600 |
|
|
Transport i łączność |
48 829 |
|
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
48 829 |
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
47 479 |
|
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
1 350 |
|
||
700 |
|
|
Gospodarka mieszkaniowa |
29 500 |
|
70004 |
|
Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej |
29 500 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
29 500 |
|
||
750 |
|
|
Administracja publiczna |
5 793 |
|
75023 |
|
Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) |
2 193 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
2 193 |
|
||
75095 |
|
Pozostała działalność |
3 600 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
3 600 |
|
||
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
25 500 |
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
8 500 |
|
|
|
Zespół Szkół w Mirosławcu |
7 000 |
|
||
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
7 000 |
|
||
|
Zespół Szkół w Piecniku |
1 500 |
|
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
1 500 |
|
||
80104 |
|
Przedszkola |
17 000 |
|
|
2650 |
Dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego |
17 000 |
|
||
900 |
|
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
45 408 |
|
90015 |
|
Oświetlenie ulic , placów i dróg |
40 650 |
|
|
4260 |
Zakup energii |
31 830 |
|
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
3 820 |
|
||
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
5 000 |
|
||
90095 |
|
Pozostała działalność |
4 758 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
4 758 |
|
||
921 |
|
|
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
10 020 |
|
92109 |
|
Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby |
10 020 |
|
|
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
2 000 |
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
4 000 |
|
||
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
4 020 |
|
||
926 |
|
|
Kultura fizyczna i sport |
4 800 |
|
92601 |
|
Obiektysportowe |
4 800 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
4 800 |
|
||
OGÓŁEM |
169 850 |
|
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
Przemieszczenia wydatków
Dział |
Rozdział |
§ |
Wyszczególnienie |
Zwiększenia |
Zmniejszenia |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
600 |
|
|
Transport i łączność |
17 072 |
17 072 |
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
17 072 |
17 072 |
|
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
4 997 |
|
||
4270 |
Zakup usług remontowych |
10 000 |
|
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
2 075 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
16 500 |
|
|
6060 |
Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
572 |
700 |
|
|
Gospodarka mieszkaniowa |
65 985 |
5 985 |
70004 |
|
Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej |
65 985 |
5 985 |
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
862 |
|
||
4120 |
Składki na Fundusz Pracy |
123 |
|
||
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
5 000 |
|
||
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
|
5 985 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
60 000 |
|
||
710 |
|
|
Działalność usługowa |
|
30 000 |
71004 |
|
Plany zagospodarowania przestrzennego |
|
30 000 |
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
|
30 000 |
||
750 |
|
|
Administracja publiczna |
21 000 |
21 901 |
75023 |
|
Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) |
19 000 |
21 901 |
|
4010 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
19 000 |
|
||
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
|
1 857 |
||
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
|
4 101 |
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
|
15 943 |
||
75095 |
|
Pozostała działalność |
2 000 |
|
|
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
2 000 |
|
||
751 |
|
|
Urzędy naczelnych organów wadzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa |
1 624 |
1 321 |
75101 |
|
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa |
303 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
303 |
|
||
75108 |
|
Wybory do Sejmu i Senatu |
1 321 |
1 321 |
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
176 |
|
4120 |
Składki na Fundusz Pracy |
25 |
|
||
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
1 120 |
|
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
|
1 321 |
||
754 |
|
|
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
7 000 |
7 000 |
75412 |
|
Ochotnicze Straże Pożarne |
7 000 |
7 000 |
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
|
6 000 |
||
4120 |
Składki na Fundusz Pracy |
|
1 000 |
||
4300 |
Zakup usług pozostałych |
7 000 |
|
||
756 |
|
|
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem |
598 |
|
75647 |
|
Pobór podatków i nieopodatkowanych należności budżetowych |
598 |
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
86 |
|
||
4120 |
Składki na Fundusz Pracy |
12 |
|
||
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
500 |
|
||
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
7 920 |
12 800 |
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
5 300 |
12 800 |
|
|
|
Zespół Szkół w Mirosławcu |
|
12 800 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
|
12 800 |
||
|
Urząd Gminy i Miasta w Mirosławcu |
5 300 |
|
||
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
5 300 |
|
||
80104 |
|
Przedszkola |
2 620 |
|
|
|
Urząd Gminy i Miasta w Mirosławcu |
2 620 |
|
||
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
2 620 |
|
||
851 |
|
|
Ochrona zdrowia |
180 |
|
85121 |
|
Lecznictwo ambulatoryjne |
180 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
180 |
|
||
900 |
|
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
|
30 000 |
90003 |
|
Oczyszczanie miast i wsi |
|
30 000 |
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
|
30 000 |
||
921 |
|
|
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
4 700 |
|
92109 |
|
Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby |
4 700 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
4 700 |
|
||
926 |
|
|
Kultura fizyczna i sport |
4 548 |
4 548 |
92601 |
|
Obiekty sportowe |
4 548 |
|
|
4260 |
Zakup energii |
4 548 |
|
||
92605 |
|
Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu |
|
4 548 |
|
2820 |
Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom |
|
4 548 |
||
OGÓŁEM |
130 627 |
130 627 |
Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
Plan finansowy rachunku dochodów własnych Zespołu Szkół w Mirosławcu na 2005 r.
Źródła dochodów |
Wydatki |
||||||||
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Nazwa podziałki klasyfikacji budżetowej |
Kwota |
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Nazwa podziałki kwalifikacji budżetowej |
Kwota |
801 |
80101 |
0830 |
Wpływy z usług |
12 500 |
801 |
80101 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
6 000 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek |
2 500 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4260 |
Zakup energii |
2 000 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
1 000 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
1 000 |
RAZEM |
12 500 |
RAZEM |
12 500 |
801 |
80101 |
0960 |
Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej |
5 000 |
801 |
80101 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
2 500 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek |
2 500 |
RAZEM |
5 000 |
RAZEM |
5 000 |
||||||
OGÓŁEM |
17 500 |
OGÓŁEM |
17 500 |
Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
Plan finansowy rachunku dochodów własnych Zespołu Szkół w Piecniku na 2005 r.
Źródła dochodów |
Wydatki |
||||||||
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Nazwa podziałki klasyfikacji budżetowej |
Kwota |
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Nazwa podziałki kwalifikacji budżetowej |
Kwota |
801 |
80101 |
0830 |
Wpływy z usług |
12 300 |
801 |
80101 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
1 200 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek |
9 200 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4260 |
Zakup energii |
900 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
1 000 |
|
|
|
|
|
801 |
80101 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
12 300 |
RAZEM |
12 300 |
RAZEM |
12 300 |
801 |
80101 |
0960 |
Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej |
300 |
801 |
80101 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
300 |
RAZEM |
300 |
RAZEM |
300 |
||||||
OGÓŁEM |
12 600 |
OGÓŁEM |
12 600 |
Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXXVI/194/2005
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 27 września 2005 r.
Plan przychodów i kosztów zakładu budżetowego Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu na 2005 r.
Przychody |
Koszty |
|||||||
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Nazwa podziałki klasyfikacji budżetowej |
Kwota |
Dział |
Rozdział |
Nazwa podziałki kwalifikacji budżetowej |
Kwota |
801 |
80104 |
0830 |
Wpływy z usług |
91 640 |
801 |
80104 |
Przedszkola |
585 920 |
801 |
80104 |
2650 |
Dotacja przedmiotowa dla zakładu budżetowego |
494 280 |
801 |
80156 |
Doskonalenie i dokształcanie nauczycieli |
2 152 |
801 |
80146 |
2650 |
Dotacja przedmiotowa dla zakładu budżetowego |
2 152 |
|
|
|
|
RAZEM |
588 072 |
RAZEM |
588 072 |
Uzasadnienie
Zwiększa się dochody budżetowe w kwocie ogółem 169 850 zł. z tego:
- z dochodów własnych gminy 162 850 zł.
- ze środków pozyskanych przez ZS w Mirosławcu (umowa o udzielenie dotacji nr 24/KB/2004 zawarta w dniu 11 stycznia 2005 r.) z przeznaczeniem na realizację projektu pn; "Gęsie pióra z Mirosławca" w kwocie 7 000 zł.
w działach i rozdziałach wykazanych w załączniku nr 1.
Zwiększa się wydatki budżetowe w kwocie 169 850 zł. z przeznaczeniem na:
1. Remonty dróg (rozdział 60016 § 4270) w kwocie 47 479 zł. z tego:
- naprawa drogi w Piecniku w kwocie 30 000 zł.
- remont dróg gruntowych w kwocie 6 500 zł.
- dofinansowanie remontu drogi ul. Parkowa w kwocie 10 979 zł.
2. Zimowe utrzymanie dróg (rozdział 60016 § 4300) w kwocie 1 350 zł.
3. Dofinansowanie usług pozostałych (WAM) (rozdział 70004 § 4300) w kwocie 29 500 zł.
4. Zakup usług pozostałych (rozdział 75023 § 4300) w kwocie 2 193 zł.
5. Wykonanie folderu promującego Gminę (rozdział 75095 § 4300) w kwocie 3 600 zł.
6. Zakup materiałów i wyposażenia - Zespół Szkół w Mirosławcu (rozdział 80101 § 4210) w kwocie 7 000 zł.
7. Uzupełnienie oświetlenia w Zespole Szkół w Piecniku (rozdział 80101 § 4300) w kwocie 1 500 zł.
8. Dotacja dla Przedszkola na dofinansowanie remontu drogi wewnętrznej ( rozdział 80104 § 2650) w kwocie 17 000 zł.
9. Dofinansowanie oświetlenia dróg gminnych (rozdział 90015 § 4260) w kwocie 31 830 zł.
10. Dofinansowanie konserwacji oświetlenia ulicznego (rozdział 90015 § 4300) w kwocie 3 820 zł.
11. Dofinansowanie modernizacji oświetlenia ulicznego (rozdział 90015 § 6050) w kwocie 5 000 zł.
12. Sfinansowanie projektów sieci wodno - kanalizacyjnych w kwocie 4 758 zł (rozdział 90095 § 6050) z tego:
- ul. Żurawia w kwocie 1 369 zł.
- ul. Jastrzębia w kwocie 1 370 zł.
- ul. Krucza w kwocie 1 369 zł.
- ul. Leśna w kwocie 650 zł.
13. Dofinansowanie remontu lokalu świetlicy w Bronikowie w łącznej kwocie 6 000 zł. z tego na:
- zakup materiałów do remontu (rozdział 92109 § 4210) w kwocie 2 000 zł.
- wykonanie podłogi (rozdział 92109 § 4300) w kwocie 4 000 zł.
14. Dofinansowanie audytu i projektu termomodernizacji Ośrodka Kultury w Mirosławcu (rozdział 92109 § 6050) w kwocie 4 020 zł.
15. Dofinansowanie budowy boiska do piłki koszykowej w Mirosławcu (rozdział 92601 § 6050) w kwocie 4 800 zł.
Przemieszczenie wydatków w łącznej kwocie 130 627 zł., zgodnie z treścią załącznika nr 3 w tym:
1. Zwiększenie wydatków na audyt i projekt termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej oraz sali gimnastycznej (rozdział 80101 § 6050) w kwocie 5 300 zł.
2. Zwiększenie wydatków na audyt i projekt termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu (rozdział 80104 § 6050) w kwocie 2 620 zł.
3. Zwiększenie wydatków na audyt i projekt termomodernizacji budynku Przychodni Zdrowia w Mirosławcu (rozdział 85121 § 6050) w kwocie 180 zł.
4. Zwiększenie wydatków na audyt i projekt termomodernizacji budynku Ośrodka Kultury w Mirosławcu (rozdział 92109 § 6050) w kwocie 4 700 zł.
Zmiana planu limitów inwestycyjnych na 2005 r.
1. Zmniejszenie limitu wydatków na wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej o kwotę 16 500 zł. Łączny limit wydatków (po korekcie) na wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej (rozdział 60016) wynosić będzie 463 742 zł.
2. Zmniejszenie limitu wydatków na zakup przystanków autobusowych o kwotę 572 zł. Łączny nakład (po korekcie) na zakup przystanków autobusowych (rozdział 60016) wynosić będzie 7 428 zł.
3. Zwiększenie limitu wydatków na termomodernizację Szkoły Podstawowej oraz sali gimnastycznej w Mirosławcu o kwotę 5 300 zł. Łączny nakład (po korekcie) na termomodernizację Szkoły Podstawowej oraz sali gimnastycznej w Mirosławcu (rozdział 80101) wynosić będzie 12 800 zł.
4. Zwiększenie limitu wydatków na termomodernizację Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu o kwotę 2 620 zł. Łączny nakład ( po korekcie) na termomodernizację Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu (rozdział 80104) wynosić będzie 10 120 zł.
5. Zwiększenie limitu wydatków na termomodernizację Przychodni Zdrowia w Mirosławcu o kwotę 180 zł. Łączny nakład (po korekcie) na termomodernizację Przychodni w Mirosławcu (rozdział 85121) wynosić będzie 7 680 zł.
6. Zwiększenie limitu na częściowe dofinansowanie zestawu komputerowego dla potrzeb MGOPS (rozdział 85212) o kwotę 1 400 zł.
7. Zwiększenie limitu wydatków na modernizację oświetlenia ulicznego o kwotę 5 000 zł. Łączny nakład (po korekcie) na modernizację oświetlenia ulicznego (rozdział 90015) wynosić będzie 50 000 zł.
8. Zwiększenie limitu wydatków na wykonanie projektów wodno - kanalizacyjnych (rozdział 90095) w łącznej kwocie o kwotę 4 758 zł. z tego na:
- ul. Żurawią w kwocie 1 369 zł.
- ul. Jastrzębią w kwocie 1 370 zł.
- ul. Kruczą kwocie 1 369 zł.
- ul. Leśną w kwocie 650 zł.
9. Zwiększenie limitu wydatków na termomodernizację Ośrodka Kultury w Mirosławcu o kwotę 8 720 zł. Łączny nakład (po korekcie) na termomodernizację Ośrodka Kultury (rozdział 92109) wynosić będzie 16 220 zł.
10. Zwiększenie limitu wydatków na budowę boiska do piłki koszykowej w Mirosławcu w kwocie 34 800 zł. Łączny nakład (po korekcie) na budowę boiska do piłki koszykowej w Mirosławcu (rozdział 92601) wynosić będzie 60 000 zł. (w tym dofinansowanie z kontraktu wojewódzkiego w kwocie 30 000 zł.)
Ogółem wzrost limitu wydatków inwestycyjnych na 2005 r. 45 706 zł. tj. do kwoty 1 189 663 zł.