Zapytanie ofertowe nr 1/2020 dotyczące: dostawy urządzeń i sprzętu komunalnego w ramach projektu p.n.: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec"
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zapytanie ofertowe nr 1/2020 dotyczące: dostawy urządzeń i sprzętu komunalnego w ramach projektu p.n.: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec" |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | GIŚ.042.2.2018.JK - IGN.271.03.2020.AS. |
Zamawiający | Gmina i Miasto Mirosławiec |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Wartość zamówienia | poniżej 30.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Mirosławcu ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec – Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 1 lub przesłać na adres e – mail: a.stawska@miroslawiec.pl |
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje. Wykonawca składa wraz z ofertą cenową oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3. W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 1.
4. Otwarcie złożonych ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający sporządzi protokół z postępowania oraz poinformuje wszystkich wykonawców o wynikach tego postępowania.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Oferowany przez wykonawcę sprzęt komunalny ma być fabrycznie nowy i dostarczony do miejsca dostawy wskazane przez zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 3 stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
Oferowany i dostarczony przez wykonawcę sprzęt komunalny musi spełniać co najmniej parametry i wymagania techniczne określone w załączniku nr 3.
Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia zapewniając rozładunek oraz dokona sprawdzenia sprzętu pod względem technicznym w obecności przedstawiciela zamawiającego na własny koszt.
Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dostarczyć zamawiającemu niezbędne instrukcje i dokumentację w języku polskim bądź przetłumaczoną na język polski.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Wykonawca w formularzu oferty powinien podać termin wykonania zamówienia określony w dniach kalendarzowych. Termin ten będzie podlegał ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunki zmiany umowy
2. Zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) zmiany w kolejności i terminach dostawy wymuszone:
okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć;
inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy;
przez Siłę Wyższą, tj. okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody, takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy;
2) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;
3) za uprzednią zgodą zamawiającego, zmiany towaru, jeżeli zaproponowany towar nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany towar spełni wymagania określone w zapytaniu ofertowym i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3 wymaga podpisania aneksu do umowy. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dokonywane na pisemny wniosek Strony lub Stron. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
2. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z załączonych dokumentów.
3. Podpisanie załączników oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści.
4. Każdy z wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
5. W przypadku złożenia przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub gdy treść oferty nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego, oferty lub oferta zostaną przez zamawiającego odrzucone.
6. Oferta powinna składać się z:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2) podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3) podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) Cena – 80%
2) Termin wykonania zamówienia – 20%
2. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najniższą cenę otrzyma kryterium „cena”: 80,00 pkt. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, otrzyma kryterium „termin wykonania zamówienia”: 20,00 pkt.
3. Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
A = B + C
A – ilość przyznanych punktów łącznie,
B – ilość przyznanych punktów w kryterium „cena”,
C – ilość przyznanych punktów w kryterium „termin wykonania zamówienia”.
Kryterium cena: (B)
najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
B = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 80%
cena oferty rozpatrywanej
Kryterium termin wykonania zamówienia: (C)
a) wykonanie dostawy do siedziby zamawiającego nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – 0,00 pkt,
b) wykonanie dostawy do siedziby zamawiającego nastąpi w terminie krótszym od maksymalnego o minimum 3 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy – 5,00 pkt,
c) wykonanie dostawy do siedziby zamawiającego nastąpi w terminie krótszym od maksymalnego o minimum 5 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy – 10,00 pkt,
d) wykonanie dostawy do siedziby zamawiającego nastąpi w terminie krótszym od maksymalnego o minimum 7 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy – 15,00 pkt,
e) wykonanie dostawy do siedziby zamawiającego nastąpi w terminie krótszym od maksymalnego o minimum 9 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt.
4. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, do oceny ofert w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyjęty termin 30 dni kalendarzowych.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
Wykluczenia
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym wykonawca jest zobowiązany do podpisania – oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z zamawiającym (załącznik nr 2).
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
Wolności 37
78-650 Mirosławiec
zachodniopomorskie , wałecki
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
„AGROKULTURA ZMY” Mateusz Tabor, ul. Lipowa 6, 74 – 300 Myślibórz, data wpłynięcia oferty: 28.02.2020r. Cena brutto: 24.876,75 zł
Pełna lista podmiotów
Oferta nr 1: „Inter – Pol” Marcin Hejmowski, ul. Stefczyka 12, 84 – 200 Wejherowo, data wpłynięcia oferty: 24.02.2020r. Cena brutto: 27.489,23 zł.
Oferta nr 2: „AGROKULTURA ZMY” Mateusz Tabor, ul. Lipowa 6, 74 – 300 Myślibórz, data wpłynięcia oferty: 28.02.2020r. Cena brutto: 24.876,75 zł.
Oferta nr 3: „GARDEN” Joanna Szpecht – Dusza, Aleja Tysiąclecia nr 12A, lok. 39, 78 – 600 Wałcz, data wpłynięcia oferty: 28.02.2020r. Cena brutto: 27.366,00 zł.