Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42
fax: + 48 (67) 259 61 88 

NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Kontakt do pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Skrzynka PEPPOL

GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Numer PEPPOL: 7651603418

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec"

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

zamówienie na Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec"

nr sprawy GIŚ.042.2.2018.JK. - 271.10.2019.AS.

zamawiający Gmina i Miasto Mirosławiec

tryb zamówienia zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Dostawy

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec - Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1 albo przesłać na adres e - mail: a.stawska@miroslawiec.pl

Treść


aktywizacja zawodowa

Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec"

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-05-2019

Numer ogłoszenia

1181637

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy dostarczyć pocztą bądź osobiście do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Mirosławcu ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec – Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 1 albo przesłać na adres e – mail: a.stawska@miroslawiec.pl w terminie do 06.05.2019r. do godz. 10.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3. W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 1.
4. Otwarcie złożonych ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający sporządzi protokół z postępowania oraz poinformuje wszystkich wykonawców o wynikach tego postępowania.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

a.stawska@miroslawiec.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Stawska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(67)2596262

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, homologowanego jako pojazd ciężarowy, przeznaczonego do transportu ładunków i osób, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec” realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania RPZP.07.01.00 Programy na rzecz integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym ukierunkowane na aktywizację społeczno – zawodową wykorzystującą instrumenty aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zawodowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: wałecki Miejscowość: Mirosławiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór dostawcy samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t przeznaczonego do transportu ładunków i osób, o parametrach wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, homologowanego jako pojazd ciężarowy, przeznaczonego do transportu ładunków i osób, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec” realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania RPZP.07.01.00 Programy na rzecz integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym ukierunkowane na aktywizację społeczno – zawodową wykorzystującą instrumenty aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zawodowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.
2.Samochód oferowany przez wykonawcę ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany min. w 2018r. Zamawiający dopuszcza samochody tak zwane „demo” z przebiegiem do 1000 km.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 3 stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) - (,,OPZ”).
4.Oferowany i dostarczony samochód ciężarowy musi spełniać co najmniej parametry i wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 (,,OPZ”).
5. Wykonawca udzieli gwarancji: min. 24 miesiące na silnik, wszystkie zespoły i podzespoły elektryczne i mechaniczne, min. 8 lat na perforację nadwozia, min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą – bez limitu kilometrów licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w umowie i oświadczeniu gwarancyjnym. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi dla dostarczanego pojazdu wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca przeszkoli w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia, wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP bez pobierania dodatkowych opłat.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

34130000-7

Nazwa kodu CPV

Pojazdy silnikowe do transportu towarów

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin wykonania zamówienia (dostawy) nie może być dłuższy niż 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca w formularzu oferty powinien podać termin realizacji dostawy określony w dniach kalendarzowych. Termin ten będzie podlegał ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert.
3. Dostawa jednorazowa.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

Warunki zmiany umowy

1. Zmiany umowy mogą nastąpić pod następującymi warunkami:
1) zamawiający wyrazi zgodę na zmianę umowy,
2) okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu,
3) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie co najmniej jedną z okoliczności wskazanych w pkt 2.
2. Okoliczności uzasadniające zmianę umowy:
1) wystąpienie uzasadnionej konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie,
2) dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla zamawiającego, a w szczególności:
a) może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu umowy,
b) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy,
3) w przypadku uchwalenia (lub zmiany) powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego lub wspólnotowego, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy,
4) podczas wykonywania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy,
5) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
6) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta,
7) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy, przy zachowaniu jej dotychczasowej treści, nie leży w interesie zamawiającego lub w interesie publicznym,
8) w przypadku zaistnienia innych okoliczności uzasadniających zmianę umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.
3. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmian i uzupełnień w umowie, które nie stanowią istotnej zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody wykonawcy i nie powinny w szczególności naruszać zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz modyfikować zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty. W takim przypadku mają zastosowanie postanowienia z ust. 1 pkt 1) i 2).
4. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dokonywane na pisemny wniosek Strony lub Stron. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z załączonych dokumentów.
3. Podpisanie załączników oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści. Jednocześnie niepodpisanie któregoś z załączników skutkuje odrzuceniem oferty.
4. Każdy z wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
5. W przypadku złożenia przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub gdy treść oferty nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego, oferty lub oferta zostaną przez zamawiającego odrzucone.
6. Oferta powinna składać się z:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2) podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3) podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówień na dodatkowe dostawy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:

1) Cena – 70%

2) Termin dostawy – 30%

2. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najniższą cenę otrzyma kryterium „cena”: 70,00 pkt. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najkrótszy termin dostawy, otrzyma kryterium „termin dostawy”: 30,00 pkt.
3. Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
A = B + C
A – ilość przyznanych punktów łącznie,
B – ilość przyznanych punktów w kryterium „cena”,
C – ilość przyznanych punktów w kryterium „termin dostawy”.

Kryterium cena: (B)

najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
B = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 70%
cena oferty rozpatrywanej

Kryterium termin dostawy: (C)
1) 60 dni – 30,00 pkt,
2) 90 dni – 20,00 pkt,
3) 120 dni – 10,00 pkt,
4) 150 dni – 0,00 pkt.

4.Maksymalny termin dostawy wymagany przez zamawiającego: 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Minimalny termin dostawy: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
5.Jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 150 dni kalendarzowych, czyli minimalny zgodny z możliwościami i żądaniem zamawiającego.
6.Jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia krótszy niż 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zamawiający potraktuje to, jako złożenie przez wykonawcę oferty nieodpowiadającej treści zapytania ofertowego i oferta, taka podlegać będzie odrzuceniu.
7.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.

Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym wykonawca jest zobowiązany do podpisania – oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z zamawiającym (załącznik nr 2).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Adres

Wolności 37

78-650 Mirosławiec

zachodniopomorskie , wałecki

Numer telefonu

672595042

Fax

67 259 61 88

NIP

7651603418

Tytuł projektu

Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym w Gminie i Mieście Mirosławiec

Numer projektu

RPZP.07.01.00-32-K012/18-00
                                                                                                        

Treść ogłoszenia została zmieniona

Miejsce i sposób składania ofert:
2. Ofertę należy złożyć na zmienionym formularzu ofertowym (zmiana nr 1) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
6. Oferta powinna składać się z:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2)podpisanego zmienionego formularza ofertowego (zmiana nr 1) załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3) podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

„REN – CAR” Sp. z o.o., ul. Gliwicka 190, 44 – 207 Rybnik, data wpłynięcia: 06.05.2019r., cena: 138.608,70 zł brutto

Pełna lista podmiotów

1. „BEMO MOTORS” Sp. z o.o., Oddział 3, ul. Koszalińska 26, Stare Bielice, 76 – 039 Biesiekierz, k. Koszalina.
2. Zakład Usługowo – Handlowy „MODMAR” Marcin Moderski, ul. Wojska Polskiego 113, 78 – 600 Wałcz.
3. „REN – CAR” Sp. z o.o., ul. Gliwicka 190, 44 – 207 Rybnik.




                                                                                                          /-/ Burmistrz Mirosławca

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij