Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec"
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec" |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | GIŚ.042.2.2018.JK. - 271.10.2019.AS. |
Zamawiający | Gmina i Miasto Mirosławiec |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Wartość zamówienia | poniżej 30.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec - Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1 albo przesłać na adres e - mail: a.stawska@miroslawiec.pl |
Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec"
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 06-05-2019
Numer ogłoszenia
1181637
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
3. W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 1.
4. Otwarcie złożonych ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający sporządzi protokół z postępowania oraz poinformuje wszystkich wykonawców o wynikach tego postępowania.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
2.Samochód oferowany przez wykonawcę ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany min. w 2018r. Zamawiający dopuszcza samochody tak zwane „demo” z przebiegiem do 1000 km.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 3 stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) - (,,OPZ”).
4.Oferowany i dostarczony samochód ciężarowy musi spełniać co najmniej parametry i wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 (,,OPZ”).
5. Wykonawca udzieli gwarancji: min. 24 miesiące na silnik, wszystkie zespoły i podzespoły elektryczne i mechaniczne, min. 8 lat na perforację nadwozia, min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą – bez limitu kilometrów licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w umowie i oświadczeniu gwarancyjnym. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi dla dostarczanego pojazdu wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca przeszkoli w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia, wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP bez pobierania dodatkowych opłat.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
2. Wykonawca w formularzu oferty powinien podać termin realizacji dostawy określony w dniach kalendarzowych. Termin ten będzie podlegał ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert.
3. Dostawa jednorazowa.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunki zmiany umowy
1) zamawiający wyrazi zgodę na zmianę umowy,
2) okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu,
3) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie co najmniej jedną z okoliczności wskazanych w pkt 2.
2. Okoliczności uzasadniające zmianę umowy:
1) wystąpienie uzasadnionej konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie,
2) dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla zamawiającego, a w szczególności:
a) może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu umowy,
b) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy,
3) w przypadku uchwalenia (lub zmiany) powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego lub wspólnotowego, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy,
4) podczas wykonywania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy,
5) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
6) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta,
7) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy, przy zachowaniu jej dotychczasowej treści, nie leży w interesie zamawiającego lub w interesie publicznym,
8) w przypadku zaistnienia innych okoliczności uzasadniających zmianę umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.
3. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmian i uzupełnień w umowie, które nie stanowią istotnej zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody wykonawcy i nie powinny w szczególności naruszać zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz modyfikować zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty. W takim przypadku mają zastosowanie postanowienia z ust. 1 pkt 1) i 2).
4. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dokonywane na pisemny wniosek Strony lub Stron. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
2. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z załączonych dokumentów.
3. Podpisanie załączników oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści. Jednocześnie niepodpisanie któregoś z załączników skutkuje odrzuceniem oferty.
4. Każdy z wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
5. W przypadku złożenia przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub gdy treść oferty nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego, oferty lub oferta zostaną przez zamawiającego odrzucone.
6. Oferta powinna składać się z:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2) podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3) podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) Cena – 70%
2) Termin dostawy – 30%
2. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najniższą cenę otrzyma kryterium „cena”: 70,00 pkt. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najkrótszy termin dostawy, otrzyma kryterium „termin dostawy”: 30,00 pkt.
3. Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
A = B + C
A – ilość przyznanych punktów łącznie,
B – ilość przyznanych punktów w kryterium „cena”,
C – ilość przyznanych punktów w kryterium „termin dostawy”.
Kryterium cena: (B)
najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
B = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 70%
cena oferty rozpatrywanej
Kryterium termin dostawy: (C)
1) 60 dni – 30,00 pkt,
2) 90 dni – 20,00 pkt,
3) 120 dni – 10,00 pkt,
4) 150 dni – 0,00 pkt.
4.Maksymalny termin dostawy wymagany przez zamawiającego: 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Minimalny termin dostawy: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
5.Jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, do oceny ofert w kryterium „termin dostawy” zostanie przyjęty termin 150 dni kalendarzowych, czyli minimalny zgodny z możliwościami i żądaniem zamawiającego.
6.Jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia krótszy niż 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zamawiający potraktuje to, jako złożenie przez wykonawcę oferty nieodpowiadającej treści zapytania ofertowego i oferta, taka podlegać będzie odrzuceniu.
7.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
Wykluczenia
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym wykonawca jest zobowiązany do podpisania – oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z zamawiającym (załącznik nr 2).
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
Wolności 37
78-650 Mirosławiec
zachodniopomorskie , wałecki
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Treść ogłoszenia została zmieniona
2. Ofertę należy złożyć na zmienionym formularzu ofertowym (zmiana nr 1) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
6. Oferta powinna składać się z:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2)podpisanego zmienionego formularza ofertowego (zmiana nr 1) załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3) podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Pełna lista podmiotów
2. Zakład Usługowo – Handlowy „MODMAR” Marcin Moderski, ul. Wojska Polskiego 113, 78 – 600 Wałcz.
3. „REN – CAR” Sp. z o.o., ul. Gliwicka 190, 44 – 207 Rybnik.
/-/ Burmistrz Mirosławca