Zapytanie ofertowe nr 27/2018 Dostawa szaf i skrzyń mobilnych z możliwością ładowania laptopów/tabletów do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu realizowana w ramach projektu grantowego: „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zapytanie ofertowe nr 27/2018 Dostawa szaf i skrzyń mobilnych z możliwością ładowania laptopów/tabletów do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu realizowana w ramach projektu grantowego: „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | GIŚ.042.3.2018.JK – 271.27.2018.AS. |
Zamawiający | Gmina i Miasto Mirosławiec |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 2) |
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
1. W przypadku przesłania oferty drogą e – mail należy przesłać skany dokumentów.
2. W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu przed upływem terminu składania ofert.
3. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane na adres podany w pkt I niniejszego zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w następujący sposób:
(DOKŁADNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO - ………..……………………..)
(OFERTA NA: „ …………………………………………………………….….................”)
(NIE OTWIERAĆ PRZED ……………………r., godz………………….……………..….)
(NAZWA I ADRES WYKONAWCY - …………………………………………………….)
4. Otwarcie złożonych ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający sporządzi protokół z udzielonego zapytania oraz poinformuje wszystkich Wykonawców o wynikach tego postępowania
Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z załączonych dokumentów. Podpisanie załączników oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści.
Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna składać się z:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3. podpisanej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania ofertowego,
4. podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
5. podpisanego oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
1. Szafa mobilna z możliwością ładowania do przechowywania laptopów/tabletów – 2 sztuki
Opis wymaganych minimalnych parametrów technicznych
-metalowa, masywna szafka/wózek z półkami do bezpiecznego przechowywania laptopów/tabletów z możliwością jednoczesnego ładowania ich z sieci 230V,
-możliwość przechowywania i ładownia jednocześnie min. 13, a max. 16 laptopów/tabletów,
-wewnątrz szafy/wózka umieszczone min. 13, a max 16 półek na laptopy/tablety w dwóch kolumnach, na każdej półce niezależne gniazdo 230V,
-szafka/wózek zamykana dwuskrzydłowymi drzwiami zamykanymi na zamek kluczowy z pokrętłem,
-drzwi szafy/wózka winny być osadzone na mocnych zawiasach zewnętrznych,
-szafka/wózek musi być wyposażona w 4 kółka jezdne umożliwiające swobodne przemieszczanie, w tym 2 kółka z hamulcem,
-szafka/wózek powinna mieć wymiary aby jednocześnie mogła pomieścić min. 13, a max. 16 laptopów o wymiarach min. 15,6”,
-konstrukcja metalowa,
-po obu stronach szafy/kufra powinny być zamontowane uchwyty umożliwiające swobodne przemieszczanie mebla,
-na bocznych ścianach szafa winna posiadać otwory wentylacyjne ułatwiające chłodzenie pozostawionych wewnątrz urządzeń,
-na obudowie umieszczone filtry przeciwpyłowe oraz samoprzylepne uszczelki gumowe i szczotkowe.
2. Skrzynia/kufer mobilny z możliwością ładowania do przechowywania i łatwego transportowania tabletów – 1 sztuka
Opis wymaganych minimalnych parametrów technicznych
-lekka konstrukcja skrzyni/kufra o wadze max. do 15kg, wykonana z solidnego materiału do szybkiego i bezpiecznego transportowania i przechowywania tabletów,
-skrzynia/kufer musi być wyposażony w 2 kółka jezdne umożliwiające swobodne przemieszczanie,
-wielkość skrzyni/kufra umożliwiająca bezpieczny transport, przechowywanie i jednoczesne ładowanie z sieci 230V min. 13, a max. 16 tabletów o wymiarach: szerokość: 24,90cm, głębokości: 18,30cm, wysokości (grubości): 1,75cm. Gniazdo ładowania na wymiarze 18,30cm tj. z boku,
-wysuwana rączka teleskopowa,
-wewnątrz skrzyni/kufra umieszczone min. 13, a max 16 półki/przegrody na tablety oraz listwa/listwy z możliwością podłączenia wszystkich tabletów do gniazda 230V,
-wypełnienie wnętrza skrzyni/kufra gąbką profilowaną stanowiącą piankowe przegrody utrzymujące tablety we właściwej, bezpiecznej pozycji,
-uchwyty kufra/skrzyni stalowe, sprężynowe,
-zamki solidne, ilość zamków: 2 sztuki,
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
2) Zamawiający wymaga aby asortyment był fabrycznie nowy i bez wad. Zaoferowane towary muszą spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze parametry. Zaoferowane meble muszą być zgodne z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa.
3) Dostawa winna odbyć się w dzień roboczy w godzinach ustalonych uprzednio z Zamawiającym.
4) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminie planowanej dostawy, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dniowym (2 dni robocze).
5) W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnego z umową lub wolnego od wad.
6) Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy przyjęcia przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
7) Wymagany termin płatności wynosi 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT w oparciu o podpisany obustronnie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Wiedza i doświadczenie
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Potencjał techniczny
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Dodatkowe warunki
Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna składać się z:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3. podpisanej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania ofertowego,
4. podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
5. podpisanego oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
2. Zmiany mogą dotyczyć w kolejności i terminach dostaw wymuszone:
- okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć,
- inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z zamówieniem,
- zmiany wynagrodzenia wynikające ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT,
- za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany asortymentu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany towar nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowane meble spełnią wymagania określone w niniejszym zapytaniu i nie spowoduje to zmiany ceny, ani terminu dostawy.
Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dokonywane na pisemny wniosek Strony lub Stron. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna składać się z:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3. podpisanej kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania ofertowego,
4. podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
5. podpisanego oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
A) Cena: 60%
B) Okres gwarancji i rękojmi: 40%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
A = B +C
A – ilość przyznanych punktów łącznie;
B – ilość przyznanych punktów w kryterium cena;
C – ilość przyznanych punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi.
Kryterium cena: (B)
najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
B = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty rozpatrywanej
Kryterium okres gwarancji i rękojmi (C)
1) 24 miesiące – 37 pkt;
2) 30 miesięcy – 38 pkt;
3) 36 miesięcy – 39 pkt;
4) 42 miesiące – 40 pkt.
2) Podany okres gwarancji i rękojmi powinien zawierać się w przedziale: od 24 miesięcy do 42 miesięcy włącznie. Nieokreślenie okresu gwarancji i rękojmi potraktowane zostanie jako zaoferowanie go na okres 24 miesięcy. Określenie okresu gwarancji i rękojmi na więcej niż 42 miesiące, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 42 miesięcy.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą ilość punków
Wykluczenia
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania - Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (załącznik nr 2).
Beneficjent
Nazwa
Adres
Marszałkowska 84/92/121
00-514 Warszawa
mazowieckie , Warszawa